Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 februari 2007, 19:45   #61
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
1) Ik ben niet echt een communist.
Als ge u zelf noemt naar de oprichter van de website "het ministerie van Agitatie" dan mag je er allesinds prat op gaan dat je op ze'n minst sympathie hebt voor de ideeën van deze man, die nochtans in ze'n privéleven niet echt bekend staat als een "verdraagzame" figuur. *knip*

Citaat:
2) Als ik ergens de indruk heb gegeven verdraagzaam te staan ten opzichte van illegale invasies die tienduizenden onschuldige mensen doden, dan wil ik me daar voor verontschuldigen. Ik ben niet verdraagzaam, dat is iets voor christenen.
Tof dat u tenminste het ware gelaat van de extreem-links laat zien. Idd extreem-links is allesbehalve verdraagzaam, het zijn een bende dictators die liefst iedereen onder de knoet willen houden, met zichzelf als "grote leider". Ik als Christen-Zionist hanteer dan nog tenminste de principes van de moraal.

Citaat:
3) Ik heb nooit een masker gedragen. Ik was van meet af aan tegen de invasie en ik heb altijd duidelijk gesteld dat ik hoopte dat het verzet de bovenhand zou halen en de VS buiten kegelen. Daar is het verzet ondrtussen al vier jaar mee bezig. En ze doen dat niet slecht.
Als het verzet bestaat uit mensen die niets liever willen dan een extreem-rechts religieus Taliban regime in de plaats te willen vestigen, daar hebt u blijkbaar géén problemen mee.

Gelieve persoonlijke zaken uit de discussies te houden.

mvg,
Arnold.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2007, 22:14   #62
is da waar
Burger

is da waar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Neen;ik ken veel van militaire geschiedenis en kan daarom uw uitlatingen in het juiste licht plaatsen.De militaire materie is niet iets waar gij goed van op ge hoogte zijt.
Als ge dan zogezegt zoveel kent van militaire geschiedenis, dan moet ge toch ook weten dat vele bezettingen van landen fout aflopen
is da waar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 00:44   #63
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
Tof dat u tenminste het ware gelaat van de extreem-links laat zien. Idd extreem-links is allesbehalve verdraagzaam
Links is onverdraagzaam, dat klopt: onverdraagzaam tegen uitbuiting en uitbuiters, onverdraagzaam tegen racisten en mensen die discrimineren, onverdraagzaam tegen armoede en honger en miserie en onverdraagzaam tegen de 12-urige werkdag en onbetaalde overuren en onverdraagzaam tegen koningen, dictators en iedereen die anderen wil onderdrukken. Op die manier ben ikzelf ook hoogst onverdraagzaam.

Citaat:
Ik als Christen-Zionist hanteer dan nog tenminste de principes van de moraal.
Omdat u niet begrijpt dat moraal een dynamisch gegeven is. Moraal is niet statisch en onveranderlijk. Moraal is zo veranderlijk en veraderlijk als een moeras: daar kun je niets op bouwen.

Citaat:
Als het verzet bestaat uit mensen die niets liever willen dan een extreem-rechts religieus Taliban regime in de plaats te willen vestigen, daar hebt u blijkbaar géén problemen mee.
Ik heb het over het andere verzet, het progressieve, anti-imperialistische, anti-Iraans verzet.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 13:49   #64
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door is da waar Bekijk bericht
Als ge dan zogezegt zoveel kent van militaire geschiedenis, dan moet ge toch ook weten dat vele bezettingen van landen fout aflopen
Irak is niet meer bezet.Als het verkeerd afloopt zal dat aan de irakezen zelf liggen.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 13:50   #65
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Links is onverdraagzaam, dat klopt: onverdraagzaam tegen uitbuiting en uitbuiters, onverdraagzaam tegen racisten en mensen die discrimineren, onverdraagzaam tegen armoede en honger en miserie en onverdraagzaam tegen de 12-urige werkdag en onbetaalde overuren en onverdraagzaam tegen koningen, dictators en iedereen die anderen wil onderdrukken. Op die manier ben ikzelf ook hoogst onverdraagzaam.

Omdat u niet begrijpt dat moraal een dynamisch gegeven is. Moraal is niet statisch en onveranderlijk. Moraal is zo veranderlijk en veraderlijk als een moeras: daar kun je niets op bouwen.

Ik heb het over het andere verzet, het progressieve, anti-imperialistische, anti-Iraans verzet.
Naar het progressieve verzet zult ge lang moeten zoeken.
Oud 9 februari 2007, 13:59   #66
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Irak is niet meer bezet.
Neen, hun nest is bevuild
Oud 9 februari 2007, 14:22   #67
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Neen, hun nest is bevuild
Dom antwoord zoals gewoonlijk.
Oud 9 februari 2007, 19:12   #68
is da waar
Burger

is da waar's schermafbeelding

Standaard

johnson got owned big time
is da waar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2007, 19:46   #69
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dom antwoord zoals gewoonlijk.
is dit een standaard place-holder waar we zelf een antwoord in mogen verzinnen?
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2007, 00:19   #70
Wase wolf
Burger

Wase wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn ook vliegtuigen en men zal niet stoppen helikopters te gebruiken;er zijn altijd tegenmaategelen mogelijk.

Volgens mij zijn er weinig of geen oplossingen mogelijk, een helikopter is gewoon traag en het is zo simpel met een degelijke draagbare missile als kleiduifschieten. Als de heli stil hangt lukt het zelfs nog met een rpg.
Wase wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2007, 07:28   #71
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wase wolf Bekijk bericht
Volgens mij zijn er weinig of geen oplossingen mogelijk, een helikopter is gewoon traag en het is zo simpel met een degelijke draagbare missile als kleiduifschieten. Als de heli stil hangt lukt het zelfs nog met een rpg.
Een zeer simplistische weergave.De helikopters vliegen gewoon door mits wat tactische aanpassingen.
Oud 10 februari 2007, 08:00   #72
john bell hood
Banneling

Standaard

Op de DOD newsbriefing is bekendgemaakt dat van de 6 recent gecrashte helikopters(4 militaire en 2 burger)er 2 crashten door fout van de piloot of mechanische problemen(1 militaire en 1 burger).Twee van de 4 overblijvenden waren in direct gevechtscontact.Er zijn nog geen aanwijzingen dat missielen gebruikt werden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be