![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie wordt het voor jou in 2007? | |||
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
7 | 4,19% |
CAP |
![]() ![]() ![]() |
13 | 7,78% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 4,79% |
SP.a-Spirit |
![]() ![]() ![]() |
10 | 5,99% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
13 | 7,78% |
CD&V-N-VA |
![]() ![]() ![]() |
19 | 11,38% |
VLOTT |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
15 | 8,98% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
82 | 49,10% |
Aantal stemmers: 167. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mijn politieke mening sinds mijn 13de is ook ferm veranderd. Ik ben er vrij gerust in dat je met volwassen worden, ook je politieke mening zal bijschaven (het tegendeel zou spijtig zijn).
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
natuurlijk verdient dat geen respect. Als ik over matchbox autootjes wil zeveren ga ik wel naar de eerste de beste peutertuin en niet naar dit forum. En ik denigreer nu eenmaal graag. Staat het u niet aan: ga dan uithuilen bij de moderatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Cd&V-N-VA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() CAP, uiteraard.
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() Mijn mening is links. En progressief zijn is de enige manier om vooruit te geraken, niet met conservatisme... Ik ben heus niet links geworden door naar de "linkse schooltelevisie te kijken." Ik heb gewoon een hart voor de natuur en voor gelijkheid en rechtvaardigheid.
![]() |
#67 |
Parlementslid
|
![]() Ik zal alleen maar groener worden...
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() een quote van op wikipedia om aan te tonen dat ik geen bullshit vertel!
Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Wow, de CAP wordt zowaar de vijfde grootste partij in Vlaanderen. Niet slecht.
Laatst gewijzigd door C2C : 8 februari 2007 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Akkoord, maar afgaande op de resultaten van de poll gaat die Stalin duidelijk in de schaduw staan van tientallen Hitlers en Görings. Maakt niet uit, Stalin verplettert die losers toch. We weten hoe dat gegaan is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() N-va
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Dat klopt. In het vijfde studiejaar vond ik dat Vlaams Blok nog wel interessant: een buitenbeentje en 'tegen het establishment', want 'n beetje puber wil nu eenmaal te allen prijze subversief zijn. Gelukkig werd ik volwassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Daar is niets mis mee, ik ben ook al jaren lid van Natuurpunt, maar politiek gezien kan je er gewoon niet omheen dat de AGALEV-naîviteit ons nergens brengt. Een radicaal-rechts beleid kan de drastische verandering brengen die deze maatschappij nodig heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Goed nieuws voor alle rationele en grootmoedige mensen met een ruime visie op de echte problemen van onze tijd: het CAP is inmiddels de 4de grootste partij (ex-aequo met iets irrelevant).
Aangezien de stemmen van het Vlaams Belang toch niet tellen, is het CAP zelfs de 3de grootste. Dat is heel goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
![]() Citaat:
Besides: mensen als Blauwvoet, Borrel enz... vallen best wel mee hoor ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij koestert nog altijd de illusie dat ik ooit eens tot dat "grote inzicht" kom dat jou allang heeft bereikt, hé. Je onderschat mij. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
groot inzicht. ![]() ![]() Ik walg van de hedendaagse politieke partijen die ons land en onze cultuur langzaamaan begraven. Dus in die zin zit ik er niet mee in om mensen te proberen ronselen voor wat ik als een ideaal zie. Maar neen, uit alles wat ik van je lees beantwoord je aan het profiel van de linkse intellectueel (wat geen waarde-oordeel inhoudt) too bad...
![]() |
![]() |