![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Open-VLD = onnodige & domme naamsverandering! | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
61 | 83,56% |
NEE |
![]() ![]() ![]() |
12 | 16,44% |
Aantal stemmers: 73. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat is waar! De mondelinge reclame op straat is nog altijd de beste, de goedkoopste & de klant blijft koning zelfs in een kiezerrijk!
Er is geen Cordon Sanitaire. Er is alleen de lafheid de armsten zelfs geen politieke kansen te bieden door de ongrondwettige & onmenselijke kieswetten te handhaven! Het CGKR is hiervan op de hoogte! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een onzin, zeg. Liberalisme streeft naar een maximale zelfverantwoordelijheid van de mens: de totale ontvoogding dus. Niet meer of niet minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Maar dit staat dan wel rechtlijnig tegenover de leugens en bedrog van de nieuwe "open-vld", guyken & co!
Er is geen Cordon Sanitaire. Er is alleen de lafheid de armsten zelfs geen politieke kansen te bieden door de ongrondwettige & onmenselijke kieswetten te handhaven! Het CGKR is hiervan op de hoogte! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De VLD heeft evenveel met liberalisme te maken als water met de planeet Mars: mits jaren duur speurwerk kan je er wellicht een spoor uit lang vervlogen tijden van in terugvinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat standpunt luidt, laten we wel wezen: "Hoe kunnen we het best de smerige feiten doen vergeten en een nieuw sprookjesbeeld van de VLD creëren".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Vreemdeling
|
![]() de echte liberalen zitten bij vlott, die nu bezig is aan de uitbouw van de provincies zoals bvb : west-vlaanderen : http://www.vlott-west.be/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alle politieke partijen doen nu eenmaal aan PR.
![]() |
![]() |
#70 |
Vreemdeling
|
![]() de westvlaamse liberaal zit reeds bij Vlott, zeker niet bij SPA BLAUW, http://www.vlott-west.be/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Open VLD, waarbij open staat voor open deur, waardoor ze opstandelingen nog sneller kunnen buiten gooien.
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Open lijkt alleszins tegenstrijdig. Zeker is het een strategie van Slangen : goed liegen en het omgekeerde zeggen van wat ze doen en het domme volk trapt er weer met zijn beide voeten in. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Door je gewillig te gaan onderwerpen aan de grilletjes van je patron?? Door een verdere concentratie van kapitaal?? Door een systeem waarbij alleen de rijke 'fils-�*-papa' kunnen genieten van degelijk onderwijs??
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet omdat ik akkoord ga met de VLD, maar omdat je de inpakt van die naamsverandering niet mag onderschatten. Marketinggewijs een goede zet dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar ja als iedereen niets anders meer doet dan marketing dan hebben wij straks totaal geen enkel milieu meer. Persoonlijk stuur ik dus nu een aangetekende brief naar (de onverwijlde?)Yves Leterme. Maar gezien de door marketing peperduur geworden De Post eigenlijk ook niets anders meer doet dan marketing is het zelfs niet zeker dat de brief ooit daadwerkelijk toekomt! Tenslotte indien ik dan toch nog antwoord zou krijgen, blijft er nog de vrees dat het het zoveelste nietszeggend marketing-antwoord is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De term "VLD" is vanaf vandaag dan ook van mijn toetsenbord geschrapt. Vanaf nu noem ik ze de Lijst Slangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel door maximale zelfverantwoordelijkheid en minimale overheidsbevoogding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Liberalisme is particularisme. Niet meer of niet minder.
![]() |
#80 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VLOTT is de partij van de wentelkonten en opportunisten die parasiteren op het Vlaams Belang en haar kiezers.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |