Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 januari 2004, 00:19   #61
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation

Overigens: het was geen uitvlucht, ziet u?
Ik zie dat u zich in naam van de BUB verontschuldigd hebt. Ik prijs uw grootsheid, en beschouw deze topic bijna als afgesloten (enkel nog B Plus).

Het doet me plezier dat bij extremistische verenigingen als BUB er toch nog een greintje fatsoen zit.

Proficiat: u stijgt in mijn achting.
U ook mijn beste. Uw post op ons forum was een grootmoedige daad. Ik ben vol bewondering (toch nog even, voordat de tegenstellingen weer komen opduiken )

Dat "extremisme" dat u van ons zegt, daar wil ik nog wel eens dieper op ingaan. Wat doet u ons "extremistisch" noemen?
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2004, 00:31   #62
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
U ook mijn beste. Uw post op ons forum was een grootmoedige daad. Ik ben vol bewondering (toch nog even, voordat de tegenstellingen weer komen opduiken )

Dat "extremisme" dat u van ons zegt, daar wil ik nog wel eens dieper op ingaan. Wat doet u ons "extremistisch" noemen?
Gewoonweg alles...

Die intolerantie voor andersdenkenden (Kim heeft ooit gezegd dat de andersdenkende ziek is), die blindheid voor argumentatie (let's face it: uiteindelijk verslaan we jullie keer op keer, en een paar weken later openen jullie dezelfde topic met dezelfde argumenten), dat federalisme, confederalisme en separatisme op een hoop gooien, die leugens die telkens gedaan worden, uw voorzitter die terug moet grijpen naar begrippen die tegenwoordig naar een andere betekenis vergleden zijn (zoals Vlaanderen), jullie aartsconservatieve houding als het over staatkunde gaat, jullie naïviteit, de Bloed en Bodemtheoriën die ik o.a. op intellectuele sites lees van de Belgische beweging, jullie blindheid voor wat er in het verleden is gebeurd en jullie dwaze veronderstelling dat het als door een magische toverspreuk opeen anders zal zijn,... Ik heb het al veel gezegd, maar jullie luisteren gewoon nooit.
Oud 11 januari 2004, 09:56   #63
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Citaat:

Gewoonweg alles...

Die intolerantie voor andersdenkenden (Kim heeft ooit gezegd dat de andersdenkende ziek is), die blindheid voor argumentatie (let's face it: uiteindelijk verslaan we jullie keer op keer, en een paar weken later openen jullie dezelfde topic met dezelfde argumenten), dat federalisme, confederalisme en separatisme op een hoop gooien, die leugens die telkens gedaan worden, uw voorzitter die terug moet grijpen naar begrippen die tegenwoordig naar een andere betekenis vergleden zijn (zoals Vlaanderen), jullie aartsconservatieve houding als het over staatkunde gaat, jullie naïviteit, de Bloed en Bodemtheoriën die ik o.a. op intellectuele sites lees van de Belgische beweging, jullie blindheid voor wat er in het verleden is gebeurd en jullie dwaze veronderstelling dat het als door een magische toverspreuk opeen anders zal zijn,... Ik heb het al veel gezegd, maar jullie luisteren gewoon nooit.

Wat?!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2004, 10:12   #64
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Overigens zijn uw vrienden ook goed bezig op dat gastenboek:

Citaat:
Laat ons datgene afmaken waar we al decennia voor strijden. Vlaanderen onafhankelijk !! 2002 komt eraan ... BEEF Albert BEEF
De geschiedenis wees het al uit - flaminganten zijn als de getuigen van Jehova!
Oud 11 januari 2004, 10:49   #65
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels!

Ik ben persoonlijk niet van mening Foundation dat gij u moet distantiëren van uw gastenboek. Iedereen schrijft toch wel wat hij wil, jullie als bub bieden tenminste een gastenboek aan. Ge moet u dus zeker niet verantwoorden voor wat er in geschreven staat. Als ik me moet gaan verantwoorden voor elke roddel die er verspreid is.............ne mens zou nei anders moeten doen. Dus......nie aantrekken
Niels, ge moet eens leren te weten waarover dat ge spreekt. Het gaat niet om HUN gastenboek, maar dat van een ander.

Gaat gij mij eens beginnen zeggen wa ik moet leren? Ik denk het niet............Wie gaat er zich nu bezighouden met oppositie te houden tegen een onnozele vervalste poll en een paar meningen op een site van een 'partij' die nog geen percent van de kiezers kan vertegenwoordigen. Ken uw prioriteiten.........
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2004, 11:55   #66
Tantist

Standaard

Citaat:
Citaat:

Niels, ge moet eens leren te weten waarover dat ge spreekt. Het gaat niet om HUN gastenboek, maar dat van een ander.

Gaat gij mij eens beginnen zeggen wa ik moet leren?
Nog arrogant zijn ook? Typisch SP.A. Ge waart gewoon niet mee met het gesprek, dat is mijn recht u daar op te wijzen.

Citaat:
Wie gaat er zich nu bezighouden met oppositie te houden tegen een onnozele vervalste poll en een paar meningen op een site van een 'partij' die nog geen percent van de kiezers kan vertegenwoordigen. Ken uw prioriteiten.........
Dat is het niet, ze zijn zoooo heerlijk grappig doordat ze denken dat ze heel wat zijn, dat is gewoon heerlijk om mee te dollen.

Anderszijds is het ook wel leuk om de weinige politieke dino's die de unitaristen nog maar zijn, zo gefrustreerd te zien komen, dat ze extremistisch worden. Dat buit je uit, daar speel je mee, zoals een kat met een muis. Zoals indertijd met die kerel uit Amerika, Joshua Norton, die meende dat hij de keizer van Amerika was. Dat was toen ook zo'n dolle boel! 8)
Oud 11 januari 2004, 12:01   #67
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Gaat gij mij eens beginnen zeggen wa ik moet leren?
Nog arrogant zijn ook? Typisch SP.A. Ge waart gewoon niet mee met het gesprek, dat is mijn recht u daar op te wijzen.

Citaat:
Wie gaat er zich nu bezighouden met oppositie te houden tegen een onnozele vervalste poll en een paar meningen op een site van een 'partij' die nog geen percent van de kiezers kan vertegenwoordigen. Ken uw prioriteiten.........
Dat is het niet, ze zijn zoooo heerlijk grappig doordat ze denken dat ze heel wat zijn, dat is gewoon heerlijk om mee te dollen.

Anderszijds is het ook wel leuk om de weinige politieke dino's die de unitaristen nog maar zijn, zo gefrustreerd te zien komen, dat ze extremistisch worden. Dat buit je uit, daar speel je mee, zoals een kat met een muis. Zoals indertijd met die kerel uit Amerika, Joshua Norton, die meende dat hij de keizer van Amerika was. Dat was toen ook zo'n dolle boel! 8)

Hij kreeg álles gratis en werd door zijn stadsgenoten vereerd als een echte Keizer... niet zo verschrikkelijk dacht ik toch
Oud 11 januari 2004, 12:14   #68
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Hij kreeg álles gratis en werd door zijn stadsgenoten vereerd als een echte Keizer... niet zo verschrikkelijk dacht ik toch
Misschien wordt Hans I de Grote wel door de Franstalige inwoners van de Vlaamse Rand op handen gedragen. In ieder geval wordt hij al door zijn paladijnen vereerd.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2004, 12:35   #69
Tantist

Standaard

Citaat:
Citaat:

Gewoonweg alles...

Die intolerantie voor andersdenkenden (Kim heeft ooit gezegd dat de andersdenkende ziek is), die blindheid voor argumentatie (let's face it: uiteindelijk verslaan we jullie keer op keer, en een paar weken later openen jullie dezelfde topic met dezelfde argumenten), dat federalisme, confederalisme en separatisme op een hoop gooien, die leugens die telkens gedaan worden, uw voorzitter die terug moet grijpen naar begrippen die tegenwoordig naar een andere betekenis vergleden zijn (zoals Vlaanderen), jullie aartsconservatieve houding als het over staatkunde gaat, jullie naïviteit, de Bloed en Bodemtheoriën die ik o.a. op intellectuele sites lees van de Belgische beweging, jullie blindheid voor wat er in het verleden is gebeurd en jullie dwaze veronderstelling dat het als door een magische toverspreuk opeen anders zal zijn,... Ik heb het al veel gezegd, [size=6]maar jullie luisteren gewoon nooit[/size].

Wat?!
Citaat:
Alle Belgen hebben dus wel iets gemeen. Hun namen doorkruisen elkaar, net als hun bloed. Zij getuigen van hun nauwe banden.
http://www.beterweten.be/

(en dan ben ik nog getipt hierover door een belgicist)
Oud 11 januari 2004, 12:36   #70
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Misschien wordt Hans I de Grote wel door de Franstalige inwoners van de Vlaamse Rand op handen gedragen. In ieder geval wordt hij al door zijn paladijnen vereerd.
Hehehehe, heerlijk he, zo'n absolute monarchie
Oud 11 januari 2004, 12:49   #71
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Uit eigen naam Bruno... Niet uit naam van B Plus (zit je daar niet meer bij?) of uit naam van de BUB. Dat pleit in jouw voordeel, maar niet in dat van B Plus of de BUB.

Ik weet dat ik ook in eigen naam heb gepost, maar momenteel ben ik geen lid meer van een Vlaamse vereniging (en bovendien is het niet duidelijk wie die poll vervalst heeft), dus ik kan moeilijk spreken uit naam van een vereniging. Dat begrijpen jullie toch?
Jawel, ik ben nog lid van Bplus; de leden van B+ gaan vast akkoord met de stelling dat er niet moet gescholden worden, tegen niemand.
Bruno* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2004, 13:32   #72
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Citaat:
Uit eigen naam Bruno... Niet uit naam van B Plus (zit je daar niet meer bij?) of uit naam van de BUB. Dat pleit in jouw voordeel, maar niet in dat van B Plus of de BUB.

Ik weet dat ik ook in eigen naam heb gepost, maar momenteel ben ik geen lid meer van een Vlaamse vereniging (en bovendien is het niet duidelijk wie die poll vervalst heeft), dus ik kan moeilijk spreken uit naam van een vereniging. Dat begrijpen jullie toch?
Jawel, ik ben nog lid van Bplus; de leden van B+ gaan vast akkoord met de stelling dat er niet moet gescholden worden, tegen niemand.
Waarom laat men dat dan niet weten?
Oud 11 januari 2004, 14:11   #73
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

Niet iedereen zit overal.
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2004, 14:26   #74
Tantist

Standaard

Citaat:
Niet iedereen zit overal.
Ik ben er al 5 pagina's over aan het zagen... U weet het intussen wel...
Oud 7 oktober 2006, 08:24   #75
Tantist

Standaard

Ze blijven goed...
Tantist is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be