![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hier vind je wat ze over democratie schrijven: http://www.lijstdedecker.com/programma03.aspx Laatst gewijzigd door baarle : 22 februari 2007 om 21:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder commentaar.
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is complete onzin. De grootste uitverkoop. vooral op communautair gebeid is juist dan gebeurt wanneer het VB nog zeeeer klein was. Zonder het VB zoude de tsjeven zich nog eens de moeite niet nemen om zich een vlaams imago aan te meten. Het VB zet het compas richting vlaamse onafhnkelijkheid; Het VB is de locomotief van de onafhankelijkheidsbweging. Iedereen , koningshuis inclusief, meet het onafhnakelijkheidsstreven af aand e score van het VB. Het cordon ligt trouwens niet rond het Vb maar rond iedereen die rechts en vooral separatistisch. Het doorbreken van het cordon zou betekenen dat men het separatisme laat vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() Dit hoort nog niet eens bij koetjes en kalfjes en je zet het bij partijdiscussies!
![]()
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het Belang laat daar kansen liggen.
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In belgie is dit immers niet mogelijk. Dus laat ons eerst Belgie splitsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() fout de vvb is de locomotief iedere beweging/partij/persoon die zich achter meer vlaanderen staat hangt daat mee aan wagon en dat zijn van die zich voor een federale staat tot een onfhankelijk vlaanderen 1 partij/beweging/persoon als voorbeeld aanhalen is dikke zever.
Laatst gewijzigd door Piet Hein : 23 februari 2007 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zonder het VB zou de mobilisatiekracht van het VVB zeer klein zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Komkom niet iedereen die voor het vb stemt is voor een zelfstandig vlaanderen. Daarmee wil ik zeggen dat er binnen het vb 2 soorten strekkingen aan het ontstaan zijn enkel die voor rechtse gedachtengoed zijn en vlaams-nationaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Desalniettemin ben je het er toch mee eens dat het niet zo best zou zijn als het Vlaams-nationalisme slechts door één ideologisch zeer scherp geprofileerde partij zou worden uitgedragen en dat de VVB zijn nut wel heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kan ik me dat inbeelden. Maar zoals de zaken nu gaan is er voor die mensen simpelweg geen partij meer. Ze zullen moeten kiezen tussen het vlaams-nationalisme en hun andere standpunten bij het uitbrengen van hun stem vrees ik. De N-VA lijkt me enkel zelfbedrog. Cfr. Wie in 99 Verhofstadt stemde kon zich weinig verwijten imo. Wie het in 2003 nog deed is verantwoordelijk voor jaren wanbeleid. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 24 februari 2007 om 01:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lomeanor : 24 februari 2007 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik probeerde dat al bij het VB zelf. Zonder resultaat....
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
(benaderende cijfers zoals ik me herinner) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Jammer, maar 'zelfs' ik weet niet wat brov / DD wil zeggen;
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() bindend referendum op volksinitiatief directe democratie for info: http://democratie.nu/ puntje 2.d vh ... Vlaams Belang partijprogramma ![]() ![]() ![]() Eigenlijk verdien je klappen... ![]() ![]() ![]()
![]() |