Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2007, 12:09   #61
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Belgie is dan maar een achterlijk land... hier gooien ze met de belgische nationaliteit !

17.02.2007 08.21u - Gingen we onder de regering Dehaene (CVP-SP) al een gang inzake naturalisaties, onder Vrhfstdt (VLD-SPa) worden de Nouveaux Belges-Nieuwe Belgen met duizenden tegelijk gefabriceerd door de Kamer. Tegenwoordig vermijdt men zorgvuldig om te vermelden of zij een beroep uitoefenen, een groot deel zijn immers toekomstige doppers/OCMW-klanten/steuntrekkers.
Neem even de tijd (want het is een vreselijk lange lijst) en ga kijken op:

http://www.dekamer.be/flwb/pdf/51/2870/51K2870002.pdf
Waarom, ik weet dat het er geen 90 000 zijn! Geef mij dus maar een lijst van wegens racisme veroordeelde benden. Een nominale lijst van hun leden wil ik zelfs hun niet aandoen. Want, schande dat ze die hun nationaliteit niet afnemen: ze weten niet eens dat je België met een hoofdletter schrijft.

Laatst gewijzigd door DannyS : 24 februari 2007 om 12:22.
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2007, 12:31   #62
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Kijk hé: je gaat tegen de realiteit in.
Nee, hoor. Ik ga helemaal niet in tegen de realiteit.
Als men eindelijk eens wil gaan beseffen dat we niet meer in Vlaanderen en Belgie leven, maar in Europa.

Citaat:
Er is een toenemende vergrijzing, omdat er steeds minder kinderen geboren worden. Daarenboven leven we langer.
Er zijn binnen de EU nog steeds heel veel mensen onder de 45 jaar die geen werk en inkomen hebben. Inport vanbuiten Europa moet dus onder strikte regels en voorwaarden komen.
Citaat:
Onze demografie is niet aan het lijden aan overbevolking, maar aan onder bevolking.
Zot!!!!
Europa kan nu al niet eens meer zelf voldoende voedsel voor haar bevolking opbrengen en voor Vlaanderen is het zelfs zo erg dat ze nog slechts 1/3 zelf kan opbrengen van het nodige voedsel.
En de mensen wonen als konijnen in kooien. Er is nergens nog ruimte voor de jeugd en nergens nog plaats voor onze kinderen.
Citaat:
Vooral de productieve leeftijdscategorie wordt KLEINER.
Er zijn nog miljoenen werkloze EU-burgers, inport van buiten de EU moet dus onder strikte regels en wetten. Kijk nu eindelijk eens Europees en niet enkel in je eigen achtertuin.
Citaat:
En door dan de aanvulling via levensnoodzakelijk immigratie tegen te houden doen we aan kamikaze.
Er is een wereld van verschil tussen levensnoodzakelijke immigratie en opendeur beleid.
Citaat:
Dat is geen demagogie, dat laat ik aan jou. Het is platte demografie. En dat is geen zever maar wetenschap.
Het is nogtans al begonnen, de eerste moorden hebben reeds plaats gehad. En ze volgen elkaar steeds sneller op. Maar blijkbaar is de stijd tegen het VB belangrijker, dan de strijd voor het leefbaar houden van Europa.

Citaat:
Jij countert zakelijke analyses met emotionele bull gelardeerd met een etaleren van geesteszieke paranoïa en sectaire politieke bezetenheid.
Daar valt geen redelijk touw aan vast te knopen, jong.
Weet je Eric, binnen mijn familie zijn er mensen die zelfs hun kost verdienen door de politici publieklijk op hun plaats te zetten.

En ik ben helemaal niet paranoïa hoor, ik kijk enkel verder dan naar wat wereldvreemde geleerden op papier schrijven.

En zoals in de geschiedenis reeds vaak is gebleken, is aan de waarheid over het gedrag van mensen nooit een redelijk touw vast te knopen.
Vele vergeten steeds opnieuw dat de mens een kudde dier is dat zijn leider en krijgers volgd. Vaak zelfs verblind door de daden van deze krijgers en leiders. En vaak zelfs met opoffering van eigenleven voor het welzijn van de kudde, ook als is het voorgestelde welzijn vals.

Er hoeft maar 1 persoon op te staan en op te roepen om de strijd voor overleven te beginnen en je hebt de poppen aan het dansen.

Kijk nu eindelijk eens terug naar de geschiedenis, want deze moet je kennen om het heden te begrijpen en de toekomst te voorspellen.
En in een tijd van problemen(zoals nu) is 1 volksmener voldoende om het uit de hand te laten lopen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2007, 12:46   #63
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Wel wat jij hier nu net weergeeft is het standpunt van het VB. met dat verschil dat jij ze nog eens wil doen werken voor het betalen van hun terugkeer.

Dus in uw logica... pleit jij zelfs voor dwangarbeid (hmmm je komt al dicht bij je gaskamers) voor illegalen.

Uiteindelijk zijn uw standpunten dus nog veel harder dan die van het VB.
Ik zal zekers niet ontkennen dat ik op bepaalde punten zelfs veel hardere standpunten inneem dan het VB.
En ik heb NOOIT ergens geschreven of gezegd dat de standpunten van het VB allemaal fout zijn. Op veel punten leggen ze idd de vinger op de juiste gevolgen van de problemen.
Ik zeg en schrijf enkel dat ze geen werkbare, betaalbare en blijvende oplossingen aanbrengen. En dat ze de oorzaken van de problemen niet juist aanwijzen.

En de gerechtelijke uitspraken van dwangarbeid zijn niet tegen de mensenrechten, dus dit zit nog ver van de gaskamers die dienen voor massale uitroeiïng. En het lijkt mij niet meer dan normaal dat men zelf moet zorgen voor de nodige finacienen voor veroorzaakte kosten.

En nog een zeer groot verschil is dat ik tegelijk met een zeer streng immigratiebeleid, ook wil dat men de oorzaken van de problemen echt aanpakt en oplost.
Oud 24 februari 2007, 12:48   #64
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht

Zot!!!!
Europa kan nu al niet eens meer zelf voldoende voedsel voor haar bevolking opbrengen en voor Vlaanderen is het zelfs zo erg dat ze nog slechts 1/3 zelf kan opbrengen van het nodige voedsel.
En de mensen wonen als konijnen in kooien. Er is nergens nog ruimte voor de jeugd en nergens nog plaats voor onze kinderen.
Ik wist al niet waarom ik niet verhongerde. Dank u voor de informatie.
Zotten voelen blijkbaar niet dat ze verhongeren en in een konijnenhok leven.
Erg hé

Zo zie je maar: de feiten zijn belangrijk!
Ik ga dadelijk mijn partijbestuur informeren van de feiten. Dan word ik natuurlijk onmiddellijk lid van het Blok: eerlijk is eerlijk! Men moet de feiten onder ogen zien! De feiten niets dan de feiten!
Dank u mijn vriend: je hebt me de ogen geopend.
Ik verlaat onmiddellijk mijn konijnkot, en struikelend over kinderen en hopen bruine allochtonen sleep ik mij naar het inschrijvingslokaal van het VB! Echt!

Citaat:
Nee, hoor. Ik ga helemaal niet in tegen de realiteit.
JUST!

Laatst gewijzigd door ericferemans : 24 februari 2007 om 12:58.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2007, 13:13   #65
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ik wist al niet waarom ik niet verhongerde. Dank u voor de informatie.
Zotten voelen blijkbaar niet dat ze verhongeren en in een konijnenhok leven.
Erg hé
Feremans, het meeste voedsel dat jij koopt en eet komt gewoon van buiten Europa. Het is niet omdat er hier een overvloed aan voedsel in de winekels ligt, dat het in Vlaanderen geteeld is.
Hou beide zaken dus maar goed gescheiden, want het meeste voedsel in de winkels is in de hongersnoodlanden geroofd door onze MN's
Citaat:
Zo zie je maar: de feiten zijn belangrijk!
Feiten zijn idd belangrijk, maar net zoals in de jaren 30 van vorige eeuw, zijn de meeste politici bezig met ontwapenen terwijl de volksmeners juist aan het bewapenen zijn.

Citaat:
Ik ga dadelijk mijn partijbestuur informeren van de feiten. Dan word ik natuurlijk onmiddellijk lid van het Blok: eerlijk is eerlijk!
Het zou zonde zijn om over te stappen naar het VB.
Want zij zijn niet instaat om over te gaan naar een solidaire politiek.
En dus ook niet instaat om de problemen echt op te lossen.
Dit kan enkel door mensen die in staat zijn om hun eigen belangen naar achtere te schuiven en zichzelf echt kunnen inzetten voor de maatschappij.

Citaat:
Men moet de feiten onder ogen zien! De feiten niets dan de feiten!
Alleen spijtig dat jij de feiten niet onder ogen wil zien.
Men moet overgaan op Europeesbeleid en beginnen met een behoorlijke ontwikkelingshulp aan de hongerleidende wereldbevolking.
Citaat:
Dank u mijn vriend: je hebt me de ogen geopend.
Je bent nog steeds ziende blind. Voor jou ogen kunnen open gaan, moet je eerst totaal blind worden, zodat je niet meer in Vlaamse en Belgische grote denkt, maar in Europese en wereld grote.

Citaat:
Ik verlaat onmiddellijk mijn konijnkot, en strompelend over kinderen sleep ik mij naar het inschrijvingslokaal van het VB! Echt!
Doe dat en je hebt voor mij afgedaan.
Oud 24 februari 2007, 15:35   #66
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Sorry, maar Jantje ziet het wel, het zijn er andere die denken dat de problemen simpel op te lossen zijn.

Sommige denken zelfs dat ze het probleem evenvoudig kunnen oplossen door deportatie. Of moet je er ook een gaskamer en verbandingsoven bij hebben.

Zeer grof, weet ik, maar dat is het voorstel van het VB.
Deporteer iedereen die geen Belg is van uit de 100 generatie.
En daarna al wie arm is zekers.

En het is zeer spijtig voor sommige mensen, maar in het verleden is reeds meerdere malen gebleken dat deportatie geen oplossing is.
Trouwens, daar jij als mens deftig behandeld wil worden, moet je dat ook maar eens doen tegenover andere.
"Jantje" u brabbelt een wartaaltje uit en u kan echt niet lezen hoor wat forum leden schrijven, sorry maar het is wel zo!
Ik moet echt gaan geloven dat u geestelijk gestoord bent!!
En met een duidelijk geestelijk gestoord "Jantje" kan ik echt niet discuteren. Laat u eens onderzoeken door een zielsdeskundige A.U.B.
Tot later hé!! als ge genezen verklaard bent!!
MisterXYZ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2007, 15:56   #67
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
"Jantje" u brabbelt een wartaaltje uit en u kan echt niet lezen hoor wat forum leden schrijven, sorry maar het is wel zo!
Ik moet echt gaan geloven dat u geestelijk gestoord bent!!
En met een duidelijk geestelijk gestoord "Jantje" kan ik echt niet discuteren. Laat u eens onderzoeken door een zielsdeskundige A.U.B.
Tot later hé!! als ge genezen verklaard bent!!
Je schrijft zelf dat men de vreemdelingen moet terugsturen zonder meer, en hen daar dan maar hun plan moet laten trekken, want wij moeten toch hun welvaart niet opbouwen.

Wel mensen systeemmatische opsporen en uit de samenleving verwijderen is deportatie.
En hen dan op een plaats zetten waar hun overlevingskansen tot een minimum herleid zijn, is uitroeiïng.

Of hoe wil je anders zo'n beleid noemen?

Of weet jij soms niet wat er ginder gebeurd?

Ik weet wel,wie jullie de harde feiten tegen het hoofd slingerd word als gek verklaard en met mensen die de waarheid vertellen, mag men niet praten. Zij moet mee gedeporteerd worden, want zij zijn niet voor EIGEN VOLK.

En ik zeg niet dat er geen problemen zijn, maar enkel dat het beleid van het VB mensonterend is en ons op langere termijn in veel grotere problemen zal brengen.

We moeten gewoon een alternatief opbouwen voor deze mensen, omdat ze niet zouden moeten vluchten voor hongerdood, uitbuiting, verkrachting, moord, slavenhandel en oorlog. En wie niet wil mee werken aan oplossingen voor deze wereldproblemen, is even schuldig er aan als de daders zelf.
Oud 24 februari 2007, 16:03   #68
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ho, stop.
Ik heb nergens gezegd dat men de illegalen niets mag doen.
Men mag ze enkel niet zomaar op onze kosten terugsturen.
Men moet hen behandelen volgens het wettelijke statuut dat ze hebben.
En iets dat illegaal is, is bij wet verboden en word enkel door criminelen gedaan.
Maar het is fout om te denken dat zij ons het meeste geld kosten en ons de meeste problemen geven. Illegalen zijn juist de mensen die het minste willen opvallen en het minste willen opgemerkt worden.
Zij gaan dus niet naar OCMW en passen zich volledig aan naar onze normen, juist om niet op te vallen. Het zijn zij die hier wettelijk(tijdelijk of definitief) verblijven die ons geld kosten en voor de problemen zorgen.
Dat is juist de ironie van heel de zaak, zij die zich het beste aanpassen en niet integreren maar gewoon opgaan in onze samenleving, zijn juist de mensen die men aanpakt.
Niet dat zij een vrijgeleide moeten krijgen, maar men moet de aandacht juist leggen en de middelen juist gebruiken.

"Jantje" Jongen toch. Beseft u dan niet dat u onzin aan het uitkramen zijt, u spreekt zichzelve voortdurend tegen, soms met argumenten die het Vlaams Belang nog niet durft uit te spreken!! Soms argumenteerd u zoals een klein kindje zou doen!
Vooraleer u antwoord op een forum deelnemer geeft, a.u.b lees uw geschrift en of schrijfels een 20 maal na vooraleer u dat hier post.
Oud 24 februari 2007, 16:20   #69
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"Jantje" Jongen toch. Beseft u dan niet dat u onzin aan het uitkramen zijt, u spreekt zichzelve voortdurend tegen, soms met argumenten die het Vlaams Belang nog niet durft uit te spreken!! Soms argumenteerd u zoals een klein kindje zou doen!
Vooraleer u antwoord op een forum deelnemer geeft, a.u.b lees uw geschrift en of schrijfels een 20 maal na vooraleer u dat hier post.
Het probleem met illegalen en vreemdelingen met verblijf vergunningen zit dan ook heel ingewikkeld in elkaar.

Illegalen zijn juist mensen die niet willen opvallen, omdat ze weten dat ze wetten overtreden en dus als criminelen behandel kunnen worden.
legale vreemdelingen weten dat men hen niets kan maken omdat ze hier zijn en trekken zich dus niets van onze cultuur en samenleving aan. En eisen dat wij hun cultuur overnemen.

En dat ik argumenten durf gebruiken waar het VB bang voor is, is normaal.
Ik moet niet zorgen dat mijn kiezers in mij blijven geloven.
En vaak zijn de argumenten van een kind juist de waarheid.

Daarom ook dat veel oplossingen voor de problemen vaak zeer kinderlijk overkomen. Wij volwassenen zoeken de oorzaken en oplossingen vaak veel te ver.

Dus nee ik schrijf mijn argumenten en mijn stellingen niet fout, ik durf gewoon zeggen waar het op staat en wat er gebeurd als we ons hoofd in het zand blijven steken.
Oud 24 februari 2007, 16:55   #70
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Je schrijft zelf dat men de vreemdelingen moet terugsturen zonder meer, en hen daar dan maar hun plan moet laten trekken, want wij moeten toch hun welvaart niet opbouwen.

Wel mensen systeemmatische opsporen en uit de samenleving verwijderen is deportatie.
En hen dan op een plaats zetten waar hun overlevingskansen tot een minimum herleid zijn, is uitroeiïng.

Of hoe wil je anders zo'n beleid noemen?

Of weet jij soms niet wat er ginder gebeurd?

Ik weet wel,wie jullie de harde feiten tegen het hoofd slingerd word als gek verklaard en met mensen die de waarheid vertellen, mag men niet praten. Zij moet mee gedeporteerd worden, want zij zijn niet voor EIGEN VOLK.

En ik zeg niet dat er geen problemen zijn, maar enkel dat het beleid van het VB mensonterend is en ons op langere termijn in veel grotere problemen zal brengen.

We moeten gewoon een alternatief opbouwen voor deze mensen, omdat ze niet zouden moeten vluchten voor hongerdood, uitbuiting, verkrachting, moord, slavenhandel en oorlog. En wie niet wil mee werken aan oplossingen voor deze wereldproblemen, is even schuldig er aan als de daders zelf.

U bent weer bezig een wartaaltje aan het brabbelen. Waar heb ik gezegd dat ik alle vreemdelingen wil terug sturen. Leer a.u.b. lezen wat er staat in mijn schrijvels.

Hun toekomst opbouwen moeten ze zelf doen, wij moeten dat niet doen. Als gij dat wil doen wel vertrek morgen naar die arme landen en ga daar uw geld maar verbrassen, gegarandeerd ben je overmorgen weer in ons rijk landje waar het goed is om te leven en wat heus niet wil zeggen dat wij onze rijkdom moeten gaan verbrassen in die ontwikkelingslanden.
Degenen die illegaal in ons landje zijn mogen opgespoord worden en zo spoedig als mogelijk over de grenzen worden gezet en die moeten ook buiten gehouden worden.

Wel u bent een overgeëmotioneerd ventje dat blijkbaar niet goed wijs is en een tikje van den hamer heeft gekregen. Voor de laatste maal, moeten wij opdraaien voor hun armoede waarvoor zij en zij alleen de schuldige zijn? Moeten wij hen op een plaats zetten zodat ze in rijkdom kunnen leven? moeten wij hun onderhouden? NEEN geschift “Jantje” dat is onze taak niet en voor de zoveelste maal DAT MOETEN ZIJ ZELF DOEN, NIET WIJ!!

Hoe u dat beleid noemt gaat mij géén snaars aan en wat er ginder gebeurd gaat mij geen snaars aan. Een ding weet ik wél, wij moeten voor ons eigen zorgen en das al méér dan werk genoeg.

U vertelt helemaal de waarheid niet, u weet zelf niet wat een wartaaltje u brabbelt waardoor u aan de waarheid voorbij gaat! U zit er helemaal naast als u denkt dat uw waarheid de waarheid is. Het Vlaams Belang heeft nog géén beleid gevoerd, hoe kan u dan zo maar zeggen dat dit beleid mensonterend is, weer een wartaaltje van u hé “Jantje”.

Gij zijt nog meer dan zot gij, gij zijt een gevaarlijke zot door uw bewering dat wij alternatieven moeten opbouwen voor die vreemdelingen die ons hier komen opzadelen met de ons welbekende problemen. Voel jij je maar schuldig hoor dan word je nog zotter dan je nu al bent!! België zit vol met vreemdelingen die hier niet welkom zijn en genoeg is genoeg hé en voor de illegalen dat men die maar zo rap als mogelijk deporteert naar hun thuislanden en nogmaals “Jantje” ga gij uw geld en tijd maar opsouperen in den vreemde en ga ginder maar werken bij die arme sloebers, totdat ge zelf in de armoede zult vergaan zijn vooraleer uw ogen zullen zijn opengegaan en ge zal moeten toegeven dat die hulp helemaal niet helpt, alleen kun je daar een paar rijken nog rijker hebben gemaakt als ge nog kan begrijpen wat ik bedoel !!!
Oud 24 februari 2007, 16:58   #71
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Het probleem met illegalen en vreemdelingen met verblijf vergunningen zit dan ook heel ingewikkeld in elkaar.

Illegalen zijn juist mensen die niet willen opvallen, omdat ze weten dat ze wetten overtreden en dus als criminelen behandel kunnen worden.
legale vreemdelingen weten dat men hen niets kan maken omdat ze hier zijn en trekken zich dus niets van onze cultuur en samenleving aan. En eisen dat wij hun cultuur overnemen.

En dat ik argumenten durf gebruiken waar het VB bang voor is, is normaal.
Ik moet niet zorgen dat mijn kiezers in mij blijven geloven.
En vaak zijn de argumenten van een kind juist de waarheid.

Daarom ook dat veel oplossingen voor de problemen vaak zeer kinderlijk overkomen. Wij volwassenen zoeken de oorzaken en oplossingen vaak veel te ver.

Dus nee ik schrijf mijn argumenten en mijn stellingen niet fout, ik durf gewoon zeggen waar het op staat en wat er gebeurd als we ons hoofd in het zand blijven steken.

Zotteke!! beseft gij wel wat ge schrijft?
Oud 24 februari 2007, 17:15   #72
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U bent weer bezig een wartaaltje aan het brabbelen. Waar heb ik gezegd dat ik alle vreemdelingen wil terug sturen. Leer a.u.b. lezen wat er staat in mijn schrijvels.

Hun toekomst opbouwen moeten ze zelf doen, wij moeten dat niet doen. Als gij dat wil doen wel vertrek morgen naar die arme landen en ga daar uw geld maar verbrassen, gegarandeerd ben je overmorgen weer in ons rijk landje waar het goed is om te leven en wat heus niet wil zeggen dat wij onze rijkdom moeten gaan verbrassen in die ontwikkelingslanden.
Degenen die illegaal in ons landje zijn mogen opgespoord worden en zo spoedig als mogelijk over de grenzen worden gezet en die moeten ook buiten gehouden worden.

Wel u bent een overgeëmotioneerd ventje dat blijkbaar niet goed wijs is en een tikje van den hamer heeft gekregen. Voor de laatste maal, moeten wij opdraaien voor hun armoede waarvoor zij en zij alleen de schuldige zijn? Moeten wij hen op een plaats zetten zodat ze in rijkdom kunnen leven? moeten wij hun onderhouden? NEEN geschift “Jantje” dat is onze taak niet en voor de zoveelste maal DAT MOETEN ZIJ ZELF DOEN, NIET WIJ!!

Hoe u dat beleid noemt gaat mij géén snaars aan en wat er ginder gebeurd gaat mij geen snaars aan. Een ding weet ik wél, wij moeten voor ons eigen zorgen en das al méér dan werk genoeg.

U vertelt helemaal de waarheid niet, u weet zelf niet wat een wartaaltje u brabbelt waardoor u aan de waarheid voorbij gaat! U zit er helemaal naast als u denkt dat uw waarheid de waarheid is. Het Vlaams Belang heeft nog géén beleid gevoerd, hoe kan u dan zo maar zeggen dat dit beleid mensonterend is, weer een wartaaltje van u hé “Jantje”.

Gij zijt nog meer dan zot gij, gij zijt een gevaarlijke zot door uw bewering dat wij alternatieven moeten opbouwen voor die vreemdelingen die ons hier komen opzadelen met de ons welbekende problemen. Voel jij je maar schuldig hoor dan word je nog zotter dan je nu al bent!! België zit vol met vreemdelingen die hier niet welkom zijn en genoeg is genoeg hé en voor de illegalen dat men die maar zo rap als mogelijk deporteert naar hun thuislanden en nogmaals “Jantje” ga gij uw geld en tijd maar opsouperen in den vreemde en ga ginder maar werken bij die arme sloebers, totdat ge zelf in de armoede zult vergaan zijn vooraleer uw ogen zullen zijn opengegaan en ge zal moeten toegeven dat die hulp helemaal niet helpt, alleen kun je daar een paar rijken nog rijker hebben gemaakt als ge nog kan begrijpen wat ik bedoel !!!
Citaat:
Zotteke!! beseft gij wel wat ge schrijft?
Als je geen gelijk kan halen en niet meer weet hoe je verder je ideeën moet verkopen, begin je maar op de mensen te schelden.
Heb je soms een persoonlijke curcus gaan volgen bij FDW?
Oud 24 februari 2007, 17:30   #73
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Als je geen gelijk kan halen en niet meer weet hoe je verder je ideeën moet verkopen, begin je maar op de mensen te schelden.
Heb je soms een persoonlijke curcus gaan volgen bij FDW?

Weer wartaal *KNIP* "Jantje" Ga jij maar eerst een cursus "leren lezen" volgen en kom ons dan nog eens iets zinnig vertellen en anders ZWIJG!!! en verdwijn van dit forum!!!

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 25 februari 2007 om 00:16.
Oud 24 februari 2007, 17:44   #74
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Weer wartaal zot "Jantje" Ga jij maar eerst een cursus "leren lezen" volgen en kom ons dan nog eens iets zinnig vertellen en anders ZWIJG!!! en verdwijn van dit forum!!!
Kijk he, om te beginnen is dit forum niet van jou of het VB.

En verder heb ik nog geen enkel opbouwend voorstel of idee gelezen van jou..

En het vreemdelingen probleem, of beter gezegd het vluchtelingen probleem is veel meer dan enkel een Vlaams probleem.

Trouwens zelfs als Belgie de ideeen van het VB zou uitvoeren, dan nog zal het probleem blijven bestaan.

Want de meeste vluchtelingen komen niet langs de Belgische kust Europa binnen, maar langs de middellandse zeekusten.
En het is daar dat we ze moeten opvangen en dit moet door heel de EU gezamelijk gebeuren.
En om zelf hier te kunnen overleven, moeten we die vluchtelingen stroom aan de basis stoppen.

En zolang je dat niet wil inzien, is iedere andere oplossing gewoon zinloos en weggesmeten geld.

Dus voor je verder grof en onbeleefd bent denk maar eens na hoe jij het probleem zou oplossen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be