![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() el Guapo stelde :
Citaat:
Tevens waren de groene overgooiertjes nog niet te bespeuren, want die hadden ze nog niet; ook de rode en blauwe "regenmantels" moesten nog "uitgevonden" worden. Vele vakbondsleden ... ook ik ... namen toen één dagje vakantie. Die vakantie werd veelal doorgebracht in Breda, Hulst en omstreken. Reden ? Couponnetjes innen. Zeg nu niet dat dit feit niet waar is. B.v. : 1. misschien het beste restaurant van Breda, had toen als naam : De Sinjoor. 2. het belgisch consulaat in Breda was gevestigd in ... loket nr. 12 van het Hoofdkantoor van de Amro Bank in die stad; het loket waar je moest zijn met "véél" zwart geld of "zéér véél" couponnetjesgeld was loket nr. 11 ; tijdens de drukke dagen, b.v. zo'n stakings-vakantiedag hielp de belgische consul bij de verwerking van die verrichtingen ... Beste Groeten. Naschrift. Wanneer je het over de kwaliteit van de kranten hebt, vertel dan maar eens hoe de Gazet van Antwerpen ofte de Frut, verplicht evolueerde van een Katholieke naar een roze rode krant. Ik zal je helpen : je moet maar twee namen opgeven.
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door predator : 23 februari 2007 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De toen nieuwe, maar blijkbaar geslaagde, techniek van het afzetten van de industriegebieden is trouwens de aanleiding geweest tot de steeds aanzwellende roep van werkgevers (daarbij gesteund door de zelfverklaarde grootste arbeiderspartij(?) van Vlaenderen) naar rechtspersoonlijkheid voor de vakbonden. Ze waren op hun nest gepakt nietwaar. De effecten van stakingen waren niet langer beperkt tot grote ondernemingen. Niet dat ik zo'n voorstander ben van acties waarbij dingen afgezet worden, in tegendeel. Maar effectief was het wel. En de gekleurde plastieken zakjes waren er wel al. Niet in de mate waarin ze in deze tijden gebruikt worden, da's correct. Maar als je op zo'n moment zwart geld gaat innen in het buitenland kan je ze natuurlijk niet zien ![]() En Vlaanderen is groter dan Antwerpen hé. Op je vraag over die Gazet kan ik niets zinnigs zeggen. Ik volg dagelijks meerdere nieuwsbronnen, bij voorkeur van diverse strekkingen, maar die Gazet maakt geen deel uit van mijn interesseveld. Laatst gewijzigd door kunstenaar : 23 februari 2007 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() t.a.v. kunstenaar :
Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben niet verwonderd dat ik niet verwonderd ben... http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=26 Laatst gewijzigd door filosoof : 2 maart 2007 om 03:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo zie je maar, die vakbonden zijn crapuul. Maffia.
En dat is zo voor de ACV, en dat is zo voor de ABVV
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() Ik begrijp de gretigheid van de vakbondbashers wel wanneer ze pogen de discussie in deze topic steeds te verbreden en op zijsporen te brengen. Immers, als ze zich moesten houden aan de essentie van het verhaal, namelijk dat akkefietje in Aalst-Oudenaarde, dan zouden ze snel ontdekken dat het hier om een vals verhaal en een zinloze discussie gaat. Goed geprobeerd jongens.
![]() |
#67 |
Parlementslid
|
![]() Een post met een overdaad aan bewijsmateriaal en argumenten. Proficiat.
![]() |
#68 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementslid
|
![]() Reeds in het lang en het breed bewezen dat het hier over een VALS verhaal gaat. Gaat u hier de hele discussie overdoen misschien?
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
het crapuul hier is Guido De Padt (Open Vld), voorzitter van het OCMW in Geraardsbergen*, die een LEUGEN de wereld instuurde. Nog een mooie van dezelfde: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=GU518HLKI Die vent wil zich "profileren" op de kap van zijn cliënteel... *was hij daar geen burgemeester op een "blauwe maandag"? ![]() Jaja, wel degelijk: vanop zijn homepage: Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 maart 2007 om 10:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Partijlid
|
![]() Vakbond=eigen job eerst en dan misschien voor en ander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |