![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: opgeven van anonimiteit op het internet | |||
onvoorwaardelijk voor |
![]() ![]() ![]() |
8 | 15,38% |
voor, maar enkel via mail aan de personen die je (terecht of ten onrechte) vertrouwt |
![]() ![]() ![]() |
7 | 13,46% |
tegen, behalve voor forumbeheerders i.v.m. misbruiken |
![]() ![]() ![]() |
17 | 32,69% |
onvoorwaardelijk tegen |
![]() ![]() ![]() |
20 | 38,46% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed gezien Dosz, maar ik hoop dat ik niet zo gewelddadig overkom. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Geloof het of niet maar voor ik van internetprovider veranderde had zelfs Piano mijn e-mailadres. Ook al denken we totaal verschillend, toch ben ik er zeker van dat ik hem in zoverre kan vertrouwen dat hij nooit misbruik zou maken van hetgeen hij over mij weet en dat ik liever privé wil houden. Het is echter ook al gebeurd dat ik een forumfiguur via via aan mijn rijkgevulde tafel uitnodigde en dat uitgerekend deze figuur naderhand eerst mijn sexe en daarna mijn volledige naam voor de leeuwen gooide. Waarom doen zo'n mensen dat denken jullie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() But that's what the forum is all'bout, isn'it? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb drie keer in mijn leven een stevig pak rammel uitgedeeld. ![]() ![]() Het kan ook aan mijn "welspraakzaamheid" liggen, natuurlijk... ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat meer is: mijn avatar ben ik zelf. Ook mijn e-mail is beschikbaar. Wie ik vertrouw en wie erom vraagt, kan via mail eveneens meer van mijzelf te weten komen. Daar zijn hier getuigen van, behorende tot alle strekkingen. Wie mijn tekst leest zal meer over mij te weten komen dan de klassieke gegevens als naam/straat/bus/ gemeente etc. etc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Komt het door deze donkere dagen, ik weet het niet, maar ik heb al meerdere malen aan jou gedacht. Tijd om nog eens een persoonlijk berichtje te sturen via je e-mailadres. Tot een van de dagen en hou je sterk tussen al die verbale kleppers. Een knuffeltje voor knuppeltje en een Vlaamse groet ![]() |
||
![]() |
![]() |