![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Mogen we de subsidies aan niet-Europese godsdiensten afschaffen? | |||
Ja: vooral van de Christelijke godsdiensten (uit Palestina) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,33% |
Ja: vooral van de Joodse godsdiensten, uit Palestina (ook) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
Ja: Ook de Islam |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,89% |
Ja: schaf ze alledrie af |
![]() ![]() ![]() |
26 | 72,22% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Gouverneur
|
![]() Mijn opinie: alle subsidies aan godsdiensten afschaffen.
Laat de gelovigen zèlf maar betalen voor hun zielenherder(es). (Zoals een bijdrage tijdens elke eredienst bijvoorbeeld...) Als Wicca-aanhangende hoef ik me geen zorgen te maken over dure eredienstgebouwen. ![]() Maar stel je eens voor op welke subsidies ik recht zou kunnen hebben als ik mij officieel als praktiserende heks laat registreren... elke heks is immers een priester(es).
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is weer zo'n poll van dertien in een dozijn. Je kan zelfs niet nee stemmen. Is het zo moeilijk om een poll goed op te stellen?
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals?
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() wat voor dwaasheden lees ik hier alweer ...
Het is duidelijk dat moslims en vrijzinnigen uiteindelijk één en hetzelfde front zijn, één pot nat, ze voeden zich aan elkaar en halen aldus levenskracht uit elkaar. Het hoeft dan ook niet te verbazen dat vrijzinnigen en moslims zo goed met elkaar kunnen samenwerken, zie vooral de démarche van de sp.a en de pvda-ael. Ik stel dus voor om de subsidies aan onze moeder de Heilige Kerk van Rome niet alleen drastisch te verhogen, maar tevens antichristelijke elementen, of ze zich voordoen als islamitisch of als vrijzinnig, de tweekoppige draak, met alle mogelijke middelen te bestrijden en te vernietigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() Optie 4
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangerande Saoedische (19) veroordeeld tot zweepslagen Een Saoedische jonge vrouw (19) is veroordeeld tot negentig zweepslagen omdat ze een man ontmoet had met wie ze geen familiale banden heeft. Ze werd gekidnapt, aangerand door een bende en geslagen voor haar jonge broer. Dat heeft de krant Saudi Gazette vandaag gemeld. Chantage In een interview met de krant vertelde de jonge vrouw, wier naam niet wordt vrijgegeven, dat ze een jaar geleden gechanteerd werd door een man die haar wou ontmoeten. Hij dreigde ermee haar familie te vertellen dat ze een buitenechtelijke relatie hadden, wat illegaal is in het ultraconservatieve Saoedi-Arabië. Veertien keer verkracht Nadat ze met een auto naar een winkelcentrum gereden waren, nam een groep mannen, gewapend met messen, de vrouw en de man mee. Ze ontvoerden hen naar een boerderij waar de vrouw door de ontvoerders veertien keer werd verkracht. Vijf mannen werden aangehouden en zijn veroordeeld tot gevangenisstraffen die gaan van tien maanden tot vijf jaar. Sharia De rechters van de stad Qatif (Oost-Saoedi-Arabië) hebben echter ook beslist om de vrouw en de man te veroordelen tot negentig zweepslagen omdat ze met z'n tweetjes in een auto werden ontdekt. In Saoedi-Arabië, waar de sharia geldt, mogen mannen en vrouwen die niet getrouwd zijn met elkaar of die geen familiale verwantschap hebben, niet met elkaar omgaan in het openbaar. Geschokt De vrouw bevestigde dat een van de rechters die haar zaak behandelde, haar zei dat ze nog van geluk mocht spreken dat ze niet veroordeeld was tot een gevangenisstraf. De vrouw, die naar eigen zeggen geschokt was door de uitspraak van de rechtbank, ging in beroep. In het interview aan de krant vertelde ze ook nog dat haar jonge broer haar geslagen had omdat de aanranding volgens hem de familie-eer had geschonden. "Door haar te veroordelen tot negentig zweepslagen, laten ze uitschijnen dat ze schuldig is. Geen enkel slachtoffer van een aanranding is schuldig", verklaarde militante Fouziyah Al-Ouni verontwaardigd. Bron ? HLN en (belga/hln)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |