![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens zoals je zelf wel zal weten;op het congres in gent vorig jaar liep er nog een vb'er die met een mooie allochtone dame was en niemand veroordeelt die man omdat hij met zo'n dame tesamen is. Als ik morgen met een poolse iets zou beginnen en ze komen dat teweten dan zal niemand mij dit verbieden en/of zeggen dat ze er niet mee opgezet zijn. Achja,sommige linksen zullen dat uit hun duim gezogen hebben en de wereld in gestuurd hebben en tja,je hebt nu eenmaal van die mensen bij die steeds alles geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Soit;allesins mijn medeleven aan de hele familie.
Zeer jammerlijke zaak wat de man was een enorme kracht voor ons in deurne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
kukelekuuuu ![]() aleez soit... in hoeverre klopt het verhaal dat hij zat uit de struiken naast het atheneum gehaald werd? innige deelneming aan zijn weduwe sujarid....
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om te vloeken dat het kraakt ! Politiek is koud en kil, ontdaan van alle menselijkheid. Ik geef u de raad om ook het artikel er naast te lezen. Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 9 maart 2007 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En stop met uw gezeik. De man verdiend respect en een waardig afscheid en niet zoals jij die hier van de man misbruik maakt om zo op die manier weer eens het vb aan te vallen. Ik hoop dat de moderators hier eens gaan wakker schieten en u meteen een aantal weken hier weglaten.Het zou uw eigen domme schuld zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Kom met de bewijzen aub om dit te staven. Ik heb Guido en zijn vrouw gekend en zoals de meeste Aziaten zijn is ze zeer terughoudend Deze terughoudendheid verleent trouwens extra charme aan deze vrouwen. En voor ik het vergeet : Innige en oprechte deelneming. Een idealist is heengegaan. Laatst gewijzigd door Patrik : 9 maart 2007 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, dan mag u eens met bewijzen afkomen dat het anders was. Als VB'er weet ik evenwel dat men hem binnen het Vlaams Belang geenszins kwalijk nam dat hij met een buitenlandse getrouwd was. Hij is trouwens niet de enige. In veel gevallen is het trouwens zo dat Aziaten geen enkel probleem hebben met de standpunten van het Vlaams Belang. De Aziatische echtgenote van een VB'er die deel uitmaakt van mijn vriendenkring, heeft me zelfs een toevertrouwd dat zij gewoon niet begrijpt waarom sommigen in Europa problemen maken rond de standpunten van het VB. Zorg voor een stabiel land, voor een strenge immigratie- en integratiepolitiek is gewoon geen onderwerp van discussie onder die mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vb'ers die hier ooit bv zouden lachen en zo'n zaken zeggen mocht bv opeens verhofstadt het leven laat dan zal ik deze zonder meer meteen terecht wijzen en zoniet indien mogelijk maatregelen nemen als deze dan bv nog verder zouden blijven doen.Zeker weten. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik bv van een osama bin laden,saddam en bv een dutroux er minder problemen mee zou hebben.Zo'n mensen die zo'n zaken doen en/of hebben gedaan krijgen geen rip van mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel laf van u trouwens om hier, bij wijze van spreken, op het graf van iemand allerlei zaken te spuwen die deze man aanbelangen. Persoonlijke zaken die hij niet meer kan weerleggen. U moest u eigenlijk schamen, maar ja, aan de schaamte bent u al voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je snapt het nog steeds niet;jij bent hier net degene die hier helemaal geen respect toont voor de man maar het heeft geen zin om je dat wijs te maken want als het er niet inzit vanboven dan zit het er niet in. |
|
![]() |
![]() |