Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 maart 2007, 15:09   #61
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Hij was met een buitenlandse getrouwd. Als VB'er kan ik evenwel ontkennen dat het Vlaams Belang daar enig probleem mee had. Dat zijn pure leugens.
Inderdaad,pure leugens.Ook ik bevstig dat en kan dit zonder probleem nagaan.
Trouwens zoals je zelf wel zal weten;op het congres in gent vorig jaar liep er nog een vb'er die met een mooie allochtone dame was en niemand veroordeelt die man omdat hij met zo'n dame tesamen is.

Als ik morgen met een poolse iets zou beginnen en ze komen dat teweten dan zal niemand mij dit verbieden en/of zeggen dat ze er niet mee opgezet zijn.

Achja,sommige linksen zullen dat uit hun duim gezogen hebben en de wereld in gestuurd hebben en tja,je hebt nu eenmaal van die mensen bij die steeds alles geloven.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 15:13   #62
Marlboro
Banneling

Standaard

Soit;allesins mijn medeleven aan de hele familie.
Zeer jammerlijke zaak wat de man was een enorme kracht voor ons in deurne.
Oud 9 maart 2007, 15:18   #63
groen rechts
Schepen

groen rechts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Er zijn trouwens nog genoeg Vlaams Belangers die moet 'buitenlanders' getrouwd zijn en geen haan die er naar kraait.

kukelekuuuu

aleez soit...

in hoeverre klopt het verhaal dat hij zat uit de struiken naast het atheneum gehaald werd?

innige deelneming aan zijn weduwe sujarid....
Oud 9 maart 2007, 15:21   #64
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij was met een buitenlandse getrouwd. Als VB'er kan ik evenwel ontkennen dat het Vlaams Belang daar enig probleem mee had. Dat zijn pure leugens.
Tot zover de officiële VB-partyline...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 15:52   #65
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
JIJ BENT EEN SCHANDE MAN.Hetgeen jij hier godverdomme doet is deze topic verkloten door hier doodleuk de man z'n dood misbruik van te maken en dan maar vlug op het vb gaat kakken ect....
Je bent een echte dommekloot die nog veel zal moeten leren.Ik kan echt niet geloven dat sommige mensen hier al volwassen mensen zijn.

Hou uw domme goedkope zever voor u in zo'n topic.
En weet ge wat nog een grotere schande is ? Net las ik in HLN het volgende: Guido Tastenhoye kampte met depressies. Volgens Dewinter en Annemans had Guido het de laatste tijd zeer moeilijk, nu vind hij eindelijk rust...
Om te vloeken dat het kraakt ! Politiek is koud en kil, ontdaan van alle menselijkheid. Ik geef u de raad om ook het artikel er naast te lezen.

Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 9 maart 2007 om 15:54.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 15:55   #66
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
En weet ge wat nog een grotere schande is ? Net las ik in HLN het volgende: Guido Tastenhoye kampte met depressies. Volgens Dewinter en Annemans had Guido het de laatste tijd zeer moeilijk, nu vind hij eindelijk rust...
Om te vloeken dat het kraakt ! Politiek is koud en kil, ontdaan van alle menselijkheid. Ik geef u de raad om ook het artikel lezen ernaast.
Post het artikel hier meteen eens.
En stop met uw gezeik.
De man verdiend respect en een waardig afscheid en niet zoals jij die hier van de man misbruik maakt om zo op die manier weer eens het vb aan te vallen.

Ik hoop dat de moderators hier eens gaan wakker schieten en u meteen een aantal weken hier weglaten.Het zou uw eigen domme schuld zijn.
Oud 9 maart 2007, 15:56   #67
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen rechts Bekijk bericht
kukelekuuuu

aleez soit...

in hoeverre klopt het verhaal dat hij zat uit de struiken naast het atheneum gehaald werd?

innige deelneming aan zijn weduwe sujarid....

kieken
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 16:05   #68
Minister-President

Standaard

Citaat:
Post het artikel hier meteen eens.
En stop met uw gezeik.
De man verdiend respect en een waardig afscheid en niet zoals jij die hier van de man misbruik maakt om zo op die manier weer eens het vb aan te vallen.

Ik hoop dat de moderators hier eens gaan wakker schieten en u meteen een aantal weken hier weglaten.Het zou uw eigen domme schuld zijn.
Ik koop die Blokgazet niet, vraag het aan uw 'vrienden'.
Oud 9 maart 2007, 16:19   #69
Patrik
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Het VuilB nam hem ook nog zijn huwelijk kwalijk...
mijn medeleven aan de familie
Dat is een vunzige leugen!!!

Kom met de bewijzen aub om dit te staven.

Ik heb Guido en zijn vrouw gekend en zoals de meeste Aziaten zijn
is ze zeer terughoudend

Deze terughoudendheid verleent trouwens extra charme aan deze vrouwen.

En voor ik het vergeet : Innige en oprechte deelneming. Een idealist is heengegaan.

Laatst gewijzigd door Patrik : 9 maart 2007 om 16:36.
Patrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 16:22   #70
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
JIJ BENT EEN SCHANDE MAN.Hetgeen jij hier godverdomme doet is deze topic verkloten door hier doodleuk de man z'n dood misbruik van te maken en dan maar vlug op het vb gaat kakken ect....
Je bent een echte dommekloot die nog veel zal moeten leren.Ik kan echt niet geloven dat sommige mensen hier al volwassen mensen zijn.

Hou uw domme goedkope zever voor u in zo'n topic.
Lucien de frietenbakker heeft de onhebbelijke gewoonte met pek en veren te gooien naar wie zich niet (meer) kan verdedigen of zaken te stellen die de persoonlijke sfeer raken. Nu beweert hij, op een heel lasterlijke en tegelijk laffe manier, dat het Vlaams Belang schuld heeft aan het heengaan van Tastenhoye. Ik moet wel zeggen dat het de eerste keer is dat ik hem zo grof en laag bij de gronds uit de hoek zie komen. De gal en bitter stromen van ieder woord dat die man hier neertypt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 16:24   #71
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Om te vloeken dat het kraakt ! Politiek is koud en kil, ontdaan van alle menselijkheid. Ik geef u de raad om ook het artikel er naast te lezen.
U suggereert dus dat de depressies te wijten zijn aan het politiek bedrijf in het algemeen en aan het VB in het bijzonder. Heeft u dan eigenlijk geen enkele schaamte door zoiets te durven beweren? Zaken die totaal onwaar zijn?
Oud 9 maart 2007, 16:27   #72
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Tot zover de officiële VB-partyline...
Wel, dan mag u eens met bewijzen afkomen dat het anders was. Als VB'er weet ik evenwel dat men hem binnen het Vlaams Belang geenszins kwalijk nam dat hij met een buitenlandse getrouwd was. Hij is trouwens niet de enige. In veel gevallen is het trouwens zo dat Aziaten geen enkel probleem hebben met de standpunten van het Vlaams Belang. De Aziatische echtgenote van een VB'er die deel uitmaakt van mijn vriendenkring, heeft me zelfs een toevertrouwd dat zij gewoon niet begrijpt waarom sommigen in Europa problemen maken rond de standpunten van het VB. Zorg voor een stabiel land, voor een strenge immigratie- en integratiepolitiek is gewoon geen onderwerp van discussie onder die mensen.
Oud 9 maart 2007, 16:27   #73
Patrik
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Er zijn trouwens nog genoeg Vlaams Belangers die moet 'buitenlanders' getrouwd zijn en geen haan die er naar kraait.

Erger nog! Ikzelf ben met een brusselares getrouwd en niemand bij het VB
heeft enig medegevoelen met mij.
Patrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 16:29   #74
Minister-President

Standaard

Citaat:
Lucien de frietenbakker heeft de onhebbelijke gewoonte met pek en veren te gooien naar wie zich niet (meer) kan verdedigen of zaken te stellen die de persoonlijke sfeer raken. Nu beweert hij, op een heel lasterlijke en tegelijk laffe manier, dat het Vlaams Belang schuld heeft aan het heengaan van Tastenhoye. Ik moet wel zeggen dat het de eerste keer is dat ik hem zo grof en laag bij de gronds uit de hoek zie komen. De gal en bitter stromen van ieder woord dat die man hier neertypt.
Lees wat er staat, sprookjes kunt ge aan de toog vertellen. Tastenhoye was al lang niet meer zo gelukkig in uw sekte. De man had meer fatsoen in zijn pink dan gelijk wie uit de hoop roddelfiguren die hier hun gif spuiten.
Oud 9 maart 2007, 16:32   #75
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind het er echt over om in zo'n topic als deze zo'n zaken te gaan posten terwijl iedereen z'n medeleven betuigd aan de familie ect....Een schande en waar zitten die mods hier in feite?

Vb'ers die hier ooit bv zouden lachen en zo'n zaken zeggen mocht bv opeens verhofstadt het leven laat dan zal ik deze zonder meer meteen terecht wijzen en zoniet indien mogelijk maatregelen nemen als deze dan bv nog verder zouden blijven doen.Zeker weten.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik bv van een osama bin laden,saddam en bv een dutroux er minder problemen mee zou hebben.Zo'n mensen die zo'n zaken doen en/of hebben gedaan krijgen geen rip van mij.
Oud 9 maart 2007, 16:32   #76
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lees wat er staat, sprookjes kunt ge aan de toog vertellen. Tastenhoye was al lang niet meer zo gelukkig in uw sekte. De man had meer fatsoen in zijn pink dan gelijk wie uit de hoop roddelfiguren die hier hun gif spuiten.
U bent al een tijdje uit de partij (gelukkig maar). Ik zit er nog altijd en ben er gelukkig. Bijgevolg weet ik maar te goed hoe het ging met Tastenhoye, zodanig dat ik weet dat uw laster iedere grond mist.

Heel laf van u trouwens om hier, bij wijze van spreken, op het graf van iemand allerlei zaken te spuwen die deze man aanbelangen. Persoonlijke zaken die hij niet meer kan weerleggen. U moest u eigenlijk schamen, maar ja, aan de schaamte bent u al voorbij.
Oud 9 maart 2007, 16:33   #77
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Allee,het vb is opeens al een sekte
Oud 9 maart 2007, 16:43   #78
Minister-President

Standaard

Citaat:
U bent al een tijdje uit de partij (gelukkig maar). Ik zit er nog altijd en ben er gelukkig. Bijgevolg weet ik maar te goed hoe het ging met Tastenhoye, zodanig dat ik weet dat uw laster iedere grond mist.

Heel laf van u trouwens om hier, bij wijze van spreken, op het graf van iemand allerlei zaken te spuwen die deze man aanbelangen. Persoonlijke zaken die hij niet meer kan weerleggen. U moest u eigenlijk schamen, maar ja, aan de schaamte bent u al voorbij.
Nogmaals, lees wat er staat. Op geen enkel ogenblik heb ik Guido aangevallen, integendeel. Ik bewijs hier meer respect te hebben voor de man dan zijn partij en partijgenoten. Wees gelukkig dat ik hier niet schrijf wat Tastenhoye mij in het jaar 2000 ooit toevertrouwde.
Oud 9 maart 2007, 16:48   #79
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Bekijk bericht
Erger nog! Ikzelf ben met een brusselares getrouwd en niemand bij het VB
heeft enig medegevoelen met mij.
Ja jong, ge weet goed genoeg wat ge in huis haalt.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 16:49   #80
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Nogmaals, lees wat er staat. Op geen enkel ogenblik heb ik Guido aangevallen, integendeel. Ik bewijs hier meer respect te hebben voor de man dan zijn partij en partijgenoten. Wees gelukkig dat ik hier niet schrijf wat Tastenhoye mij in het jaar 2000 ooit toevertrouwde.

Je snapt het nog steeds niet;jij bent hier net degene die hier helemaal geen respect toont voor de man maar het heeft geen zin om je dat wijs te maken want als het er niet inzit vanboven dan zit het er niet in.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be