![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij niet dan?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Partijlid
|
![]() Oh jawel, waarom denk je dat ik het schrijf. Alleen zal hand de bepalen, de mate waarin ik er genot aan beleef
![]() Laatst gewijzigd door "Rechtse zak" : 15 maart 2007 om 20:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij werkt ie prima. Je gebruikt waarschijnlijk gewoon een rotslechte internetbrowser zoals de Internet Explorer van microsoft.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Systeemslaven als jij zijn verantwoordelijk voor het feit dat de politie aan macht moet inboeten, want ze pakken ocharme allochtone drugsdealers op. Weet je wat ze met deze mensen in land van herkomst = Turkije doen? Ik geloof dat Debie dan nog mild voor hen was. Persoonlijk ben ik trouwens voor foltering, als bepaalde mensen info niet willen lossen, die belangrijk is voor het redden van verschillende onschuldige mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen de inhoud van mijn bericht in dit topic (het bericht waarop je dus initieel reageerde) en mijn avatar en onderschrift bestaat geen enkel verband. Jouw vraag "speelt die anale fixatie in al jouw berichten een rol?" was dus onjuist, omdat de inhoud van mijn bericht op geen enkele manier aanleiding gaf tot die vraag.
Citaat:
Wat vind je precies zo "uitnodigend" aan mijn avatar, als ik vragen mag? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yeah, right.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft: laat dat blote kont maar staan, als heterovrouw stoort het me niet. Even terug op topic: waarom krijs jij moord en brand als er opgetreden wordt tegenover allochtonen, die jou van de hoogste toren wensen te gooien, gezien hun culturele gebruiken, maar verwerp je rechtse individuen, die enkel kritiek hebben op jouw levensvisie? Ik denk dat je in Iran bv niet op zoveel begrip zou kunnen rekenen. Moest een politieagent je daar half dood slaan, is deze een held. Hier in België is een agent, die nog maar verdacht is van bepaalde feiten, gebaseerd op niets meer dan verklaringen van allochtone criminelen en enkele bedenkelijke ondergeschikten, al meteen de boeman. Voor een allochtoon is het altijd: onschuldig tot het tegendeel bewezen. Bij een autochtoon, is deze meteen al veroordeeld voor het proces. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Vele homo's zijn een interessant fenomeen omwille van hun schreeuwerige identiteitsbeleving. Wie Ganymedes, het lust-halfgodje gebruikt in de url van zijn favoriete site, moet zich niet geschokt gedragen wanneer daar allusies - zelfs buiten context - worden over gemaakt. Laatst gewijzigd door "Rechtse zak" : 15 maart 2007 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
En Ganymedes? Leuk schilderij van Rubens op hun portaalsite, maar verder niets interessants te beleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Homo, hetero, zwart, wit, geel, katholiek, protestant, vrijzinnig: wat maakt het allemaal uit. Iedereen wordt geboren en iedereen sterft. En je wordt alleen geboren en je sterft alleen. Wees daar maar zeker van. Deze onderscheiden zijn allemaal futiel. Als er een oude negerin komt aangelopen op straat die toevallig jouw bloedgroep heeft en jij ligt te creperen op straat, dan kan die jou leven redden. We zijn allemaal mensen. Wat is me dat nu.
Laatst gewijzigd door system : 15 maart 2007 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Alle onderscheiden zijn futiel, juist. Leg dat echter eens uit als het klettert tussen links en rechts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
![]() Citaat:
Overigens is het pervers dat je net zoals verschillende anderen hier insinueert dat de slachtoffers van Debie allemaal mensen zouden zijn die iets op hun kerfstok hebben, want dat klopt niet met de realiteit. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Grappig is evenzeer dat de ene identiteistbeleving door sommigen wordt gemarginaliseerd ( bv Vlaming-zijn) en de ander (bv homo-zijn) wordt opgehemeld door mensen die nu eens identiteitsbeleving hoog in het vaandel voeren en dan weer tot een verwerpelijke enge particluariteit herleiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |