Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 maart 2007, 20:39   #61
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "Rechtse zak" Bekijk bericht
Slaan is een groot woord. Misschien is wrijven een betere omschrijving. Dat hebben sommigen daar wellicht bijzonder graag.
Jij niet dan?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 20:41   #62
"Rechtse zak"
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Jij niet dan?
Oh jawel, waarom denk je dat ik het schrijf. Alleen zal hand de bepalen, de mate waarin ik er genot aan beleef

Laatst gewijzigd door "Rechtse zak" : 15 maart 2007 om 20:41.
"Rechtse zak" is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 20:42   #63
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Overigens, uw weblink werkt niet op mijn computer.
Bij mij werkt ie prima. Je gebruikt waarschijnlijk gewoon een rotslechte internetbrowser zoals de Internet Explorer van microsoft.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 15 maart 2007, 20:43   #64
"Rechtse zak"
Partijlid

Standaard

Citaat:
Hoegenaamd niets. Vandaar mijn opmerking dat je bericht niet alleen ongepast, maar ook pertinent onjuist was.
Wat is er precies onjuist aan? En dus nogmaals, waarom die voor opmerkingen 'irrelevante' en uitnodigende avatar dan?
Oud 15 maart 2007, 20:44   #65
"Rechtse zak"
Partijlid

Standaard

Citaat:
Bij mij werkt ie prima. Je gebruikt waarschijnlijk gewoon een rotslechte internetbrowser zoals de Internet Explorer van microsoft.

Misschien heeft mijn Tsjechische Avast een Gay-lock geïnstalleerd. Foei die conservatieve Oostblokkers.
Oud 15 maart 2007, 20:49   #66
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Politiemensen zijn er om erop toe te zien en ervoor te zorgen dat de Belgische Wetten worden nageleefd. Als diezelfde politiemensen zelf sommige wetten aan hun laars lappen, horen zij niet thuis binnen het politiekorps, en al zeker niet in een leidende functie.
Zeg, regelneef, jij met jouw wetten en vrijheden ... enkel voor wie in je kraampje past.

Systeemslaven als jij zijn verantwoordelijk voor het feit dat de politie aan macht moet inboeten, want ze pakken ocharme allochtone drugsdealers op. Weet je wat ze met deze mensen in land van herkomst = Turkije doen? Ik geloof dat Debie dan nog mild voor hen was.

Persoonlijk ben ik trouwens voor foltering, als bepaalde mensen info niet willen lossen, die belangrijk is voor het redden van verschillende onschuldige mensen.
Oud 15 maart 2007, 20:50   #67
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is er precies onjuist aan?
Tussen de inhoud van mijn bericht in dit topic (het bericht waarop je dus initieel reageerde) en mijn avatar en onderschrift bestaat geen enkel verband. Jouw vraag "speelt die anale fixatie in al jouw berichten een rol?" was dus onjuist, omdat de inhoud van mijn bericht op geen enkele manier aanleiding gaf tot die vraag.

Citaat:
En dus nogmaals, waarom die voor opmerkingen 'irrelevante' en uitnodigende avatar dan?
Een avatar is niet meer dan een "herkennigsteken" op dit forum en het onderschrift is een bescheiden vorm van publiciteit voor een al even bescheiden internetprojectje waarmee ik me graag amuseer.

Wat vind je precies zo "uitnodigend" aan mijn avatar, als ik vragen mag?

Citaat:
Oud 15 maart 2007, 20:50   #68
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Raf, laat je niet afleiden. Rechtse Zak wil blijkbaar de topic laten ontsporen. Het onderwerp is nog altijd Debie, en waarschijnlijk steekt dat bij VB-ers, reden genoeg dus om het onderwerp te laten verwateren, zullen zij denken
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 20:51   #69
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien heeft mijn Tsjechische Avast een Gay-lock geïnstalleerd. Foei die conservatieve Oostblokkers.
het oostblok is de toekomst
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 20:52   #70
"Rechtse zak"
Partijlid

Standaard

Citaat:
Tussen de inhoud van mijn bericht in dit topic (het bericht waarop je dus initieel reageerde) en mijn avatar en onderschrift bestaat geen enkel verband. Jouw vraag "speelt die anale fixatie in al jouw berichten een rol?" was dus onjuist, omdat de inhoud van mijn bericht op geen enkele manier aanleiding gaf tot die vraag.

Een avatar is niet meer dan een "herkennigsteken" op dit forum en het onderschrift is een bescheiden vorm van publiciteit voor een al even bescheiden internetprojectje waarmee ik me graag amuseer.

Wat vind je precies zo "uitnodigend" aan mijn avatar, als ik vragen mag?
Uitnodigend voor commentaar, mijn beste
Oud 15 maart 2007, 20:54   #71
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uitnodigend voor commentaar, mijn beste
Yeah, right. Ik geloof dat men zoiets in de psychologie een "freudiaanse verspreking" noemt.

Citaat:
Oud 15 maart 2007, 20:58   #72
Boadicea

Standaard

Citaat:
Het is een complot! Een complot, zeg ik u!

De avatar en het onderschrift hebben niets te maken met het bericht waarop je reageerde. Je opmerking is dus niet alleen behoorlijk ongepast, maar bovendien ook nog eens pertinent onjuist. Als de avatar en het onderschrift je zicht vertroebelen en je verhinderen om de essentie van een bericht te lezen, dan beschik je over de mogelijkheid om via je gebruikersinstellingen de weergaven van de avatar en het onderschrift te blokkeren.
Seg, Raf ... ik wil me nu niet meteen of topic mengen, maar blijkbaar doet jouw onderschrift en avatar je hier nogal stof opwaaien.

Wat mij betreft: laat dat blote kont maar staan, als heterovrouw stoort het me niet.

Even terug op topic: waarom krijs jij moord en brand als er opgetreden wordt tegenover allochtonen, die jou van de hoogste toren wensen te gooien, gezien hun culturele gebruiken, maar verwerp je rechtse individuen, die enkel kritiek hebben op jouw levensvisie?
Ik denk dat je in Iran bv niet op zoveel begrip zou kunnen rekenen. Moest een politieagent je daar half dood slaan, is deze een held.

Hier in België is een agent, die nog maar verdacht is van bepaalde feiten, gebaseerd op niets meer dan verklaringen van allochtone criminelen en enkele bedenkelijke ondergeschikten, al meteen de boeman.

Voor een allochtoon is het altijd: onschuldig tot het tegendeel bewezen. Bij een autochtoon, is deze meteen al veroordeeld voor het proces.
Oud 15 maart 2007, 21:00   #73
"Rechtse zak"
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Raf, laat je niet afleiden. Rechtse Zak wil blijkbaar de topic laten ontsporen. Het onderwerp is nog altijd Debie, en waarschijnlijk steekt dat bij VB-ers, reden genoeg dus om het onderwerp te laten verwateren, zullen zij denken
Oh, now you're insulting my intelligence. Ik ben niet het linkse moderator-type dat discussies wil afsluiten als ze tot een dialoog leiden die alsmaar interessanter wordt. Sta met toe, als niet frequent reagerend lid van dit forum, ook eens een opmerking te maken over de figuratieve identiteit van mijn discussiegenoten. Wie te koop loopt met zijn identiteit, vangt wind. Of dacht je dat je dezelfde toon zou aannemen, mocht ik me "Linkse Zak" hebben genoemd? Kom nou,..

Vele homo's zijn een interessant fenomeen omwille van hun schreeuwerige identiteitsbeleving. Wie Ganymedes, het lust-halfgodje gebruikt in de url van zijn favoriete site, moet zich niet geschokt gedragen wanneer daar allusies - zelfs buiten context - worden over gemaakt.

Laatst gewijzigd door "Rechtse zak" : 15 maart 2007 om 21:08.
Oud 15 maart 2007, 21:03   #74
"Rechtse zak"
Partijlid

Standaard

Citaat:
Yeah, right. Ik geloof dat men zoiets in de psychologie een "freudiaanse verspreking" noemt.
Aangezien Freud graag wordt geciteerd als al-wetende psycholoog inzake seksualiteit, moet ik me nu wel echt to jou aangetrokken voelen. Wanneer spreken we af, loverboy?
Oud 15 maart 2007, 21:04   #75
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oh, now you're insulting my intelligence. Ik ben niet het linkse moderator-type dat discussies wil afsluiten als ze tot een dialoog leiden die alsmaar interessanter worden. Sta met toe als niet frequent reagerend lid van dit forun ook eens een opmerking maak over de figuratieve identiteit van mijn discussiegenoten. Wie te koop loopt met zijn identiteit, vangt wind. Of dacht je dat je dezelfde toon zou aannemen, mocht ik me "Linkse Zak" hebben genoemd? Kom nou,..

Vele homo's zijn een interessant fenomeen omwille van hun schreewerige identiteitsbeleving. Wie Ganymedes, het lust-halfgodje gebruikt in de url van zijn favoriete site, moet zich niet geschokt gedragen wanneer daar allusies - zelfs buiten context - worden over gemaakt.
What's in a name. Debie is inderdaad goed gevonden, want die sterft ook als ze haar angel durft te gebruiken.

En Ganymedes? Leuk schilderij van Rubens op hun portaalsite, maar verder niets interessants te beleven.
Oud 15 maart 2007, 21:08   #76
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
What's in a name. Debie is inderdaad goed gevonden, want die sterft ook als ze haar angel durft te gebruiken.

En Ganymedes? Leuk schilderij van Rubens op hun portaalsite, maar verder niets interessants te beleven.
Homo, hetero, zwart, wit, geel, katholiek, protestant, vrijzinnig: wat maakt het allemaal uit. Iedereen wordt geboren en iedereen sterft. En je wordt alleen geboren en je sterft alleen. Wees daar maar zeker van. Deze onderscheiden zijn allemaal futiel. Als er een oude negerin komt aangelopen op straat die toevallig jouw bloedgroep heeft en jij ligt te creperen op straat, dan kan die jou leven redden. We zijn allemaal mensen. Wat is me dat nu.

Laatst gewijzigd door system : 15 maart 2007 om 21:09.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 21:10   #77
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Homo, hetero, zwart, wit, geel, katholiek, protestant: wat maakt het allemaal uit. Iedereen wordt geboren en iedereen sterft. En je wordt alleen geboren en je sterft alleen. Wees daar maar zeker van. Deze onderscheiden zijn allemaal futiel.
Alle onderscheiden zijn futiel, juist. Leg dat echter eens uit als het klettert tussen links en rechts.
Oud 15 maart 2007, 21:11   #78
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ze pakken ocharme allochtone drugsdealers op. Weet je wat ze met deze mensen in land van herkomst = Turkije doen? Ik geloof dat Debie dan nog mild voor hen was.
Beste Boadicea, wij leven in België en de politiemensen hebben zich dus aan de Belgische wetten en regels te houden. Als jij de wetten en regels van Turkije verkiest, stel ik voor om te migreren.

Overigens is het pervers dat je net zoals verschillende anderen hier insinueert dat de slachtoffers van Debie allemaal mensen zouden zijn die iets op hun kerfstok hebben, want dat klopt niet met de realiteit.

Citaat:
Persoonlijk ben ik trouwens voor foltering
Waarom verbaast me dat niets? Sommigen hebben het af en toe toch moeilijk om hun ware aard te verbergen.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 21:13   #79
"Rechtse zak"
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Homo, hetero, zwart, wit, geel, katholiek, protestant: wat maakt het allemaal uit. Iedereen wordt geboren en iedereen sterft. En je wordt alleen geboren en je sterft alleen. Wees daar maar zeker van. Deze onderscheiden zijn allemaal futiel.
Tussen geboorte en sterven zit een heel leven. Een leven van identiteits-be-leving. Identiteit is dus wel degelijk belangrijk. Of dat nu die van een homo, moslim - die zijn niet echt tuk op de eerste categorie- Vlaming, Waal of ecofascist is, ze zijn niet zo banaal als jij ze wil voorstellen.

Grappig is evenzeer dat de ene identiteistbeleving door sommigen wordt gemarginaliseerd ( bv Vlaming-zijn) en de ander (bv homo-zijn) wordt opgehemeld door mensen die nu eens identiteitsbeleving hoog in het vaandel voeren en dan weer tot een verwerpelijke enge particluariteit herleiden.
Oud 15 maart 2007, 21:14   #80
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Persoonlijk ben ik trouwens voor foltering, als bepaalde mensen info niet willen lossen, die belangrijk is voor het redden van verschillende onschuldige mensen.
misschien pas jij dan beter in een land als iran of afganistan.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be