![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben het met Uw laatste uitspraak Volledig eens. Maar ik heb er wel GEWERKT, en niet als nen fotograaf rondgelopen. Ik heb 12 jaar in het buitenland GEWERKT, met de bevolking. Noord en zuid-Afrika. Het Oostblok. Perzië (Iran) Israël Japan. Berg Uw fototoestel op, en ga onder de mensen. Mijn schoondochter is Marrokaanse van oorsprong! Wat zit gij hier uit Uwen nek te kletsen. Schoolmeesterke, die zijn wijsheid uit de boekskens haalt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() [quote="filosoof"][quote="Hanne"]
Die niet terzakedoende elementen volgens jou, zoals vrouwenmishandeling bij koptische kristenen bewijzen dat hetgeen hier terecht wordt aangeklaagd vééél meer plaatsgebonden dan geloofsgebonden is. Maar gezien de steun van het westen aan de SPLA guerilla (in de hoop de hand te kunnen leggen op de oliebronnen aldaar?) is enige kritiek op soedanese christenen uitermate ongepast, veronderstel ik? ![]() ![]() ![]() Inderdaad, niet ter zake doende elementen. Mijn vraag gaat over de houding van de gematigde moslim waar ook ter wereld tegenover actuele grove schendingen van de mensenrechten in naam van de islam. Als u zin heeft een forum op te starten over vrouwenmishandeling bij koptische kristenen, dan doet u maar Filosoof. Waar wacht je trouwens op want het zou perfect passen in jou politiek correcte vooroordelen, en tegelijk ontwijk je weeral de kern van de zaak. Naast oliebronnen kan je d'r missschien nog wat meer niet ter zake doende elementen bijhalen, frieten bv., vlaams blokkers, de weerman, legoblokjes, de jaren 30, pre-historische toestanden, etc. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() [quote="filosoof"][quote="Hanne"]
Die niet terzakedoende elementen volgens jou, zoals vrouwenmishandeling bij koptische kristenen bewijzen dat hetgeen hier terecht wordt aangeklaagd vééél meer plaatsgebonden dan geloofsgebonden is. Maar gezien de steun van het westen aan de SPLA guerilla (in de hoop de hand te kunnen leggen op de oliebronnen aldaar?) is enige kritiek op soedanese christenen uitermate ongepast, veronderstel ik? ![]() ![]() ![]() Inderdaad, niet ter zake doende elementen. Mijn vraag gaat over de houding van de gematigde moslim waar ook ter wereld tegenover actuele grove schendingen van de mensenrechten in naam van de islam. Als u zin heeft een forum op te starten over vrouwenmishandeling bij koptische kristenen, dan doet u maar Filosoof. Waar wacht je trouwens op want het zou perfect passen in jou politiek correcte vooroordelen, en tegelijk ontwijk je weeral de kern van de zaak. Naast oliebronnen kan je d'r missschien nog wat meer niet ter zake doende elementen bijhalen, frieten bv., vlaams blokkers, de weerman, legoblokjes, de jaren 30, pre-historische toestanden, etc. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() denku Hanne om mijn mening te bevestigen, TomB zei u het al: niets anders dan gewauwel over politieke correctheid. Scheld ons maar zoveel uit voor P.C., christen en wadist nog allemaal, hilarisch gewoon
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() VRT online
Meisje veroordeeld tot zweepslagen in Soedan di 20/01/04 - In het Afrikaanse land Soedan is een zestienjarig meisje veroordeeld tot honderd zweepslagen omdat ze vier maanden geleden moeder geworden is. Het meisje is niet getrouwd met de vader van het kind en dat is volgens [size=6]de sharia, de strenge islamitische wetgeving[/size], in het noorden van Soedan strafbaar. Het vonnis zou vrijdag worden uitgevoerd, maar de mensenrechtenorganisatie Amnesty International hoopt dat te voorkomen. Ze heeft daarvoor onder meer een beroep gedaan op de voormalige Miss België, Ann Van Elsen. Intisar Bakri Abdulgader is zestien jaar en haar zoontje Dori is intussen vier maanden. Het meisje is veroordeeld wegens ontucht. Het geval doet denken aan dat van Amina Lawal, de Nigeriaanse die twee jaar geleden veroordeeld werd tot steniging. Ook toen stond Ann Van Elsen op de barricaden. Onder meer door de Miss Worldverkiezing te boycotten. Het vonnis van Lawal werd onder internationale druk niet uitgevoerd. Het Soedanese meisje moet haar straf normaal gezien vrijdag al krijgen. Amnesty vreest voor haar leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Hanene,
u hebt nog altijd niet op mijn vraag geantwoord wat de doorsnee moslim in België te maken heeft met dat geval in Soedan. En ja, het is dezelfde godsdienst, maar blijkbaar snapt u niet zo goed dat u ook "Westerling" bent en niets te maken heeft met wat er in Amerika gebeurt of elders. Als u toch zo inzit met het lot van het meisje, ga dan zelf protesteren. En daar komt de hypocrisie natuurlijk naar boven, aangezien u alleen maar wil aantonen dat de moslims (zonder onderscheid te maken tussen Chinezen, Marrokanen, Turken, Soedanezen, Amerikanen, Indiërs uiteraard, alles wat vreemd is is moslim ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() 2) ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) ik ben helemaal niet politiek correct, wel integendeel 2) ik ben de grootse pleiter (na Antoon ![]() maar: 3) de post van Hanne ging daar helemaal niet over: zij zij dat het schandalig is dat de moslimgemeenschap niet protesteert. Daarop vroeg ik haar of zij soms ging protesteren voor de onterecht ter dood veroordeelden in de VS. Nogmaals: als je niet doorhebt dat de doorsnee moslim in België (en dan denkt ze nog niet eens na dat een moslim een Marrokaan, een Indonesiër, een Indiër, een Turk, alles kan zijn), niets te maken heeft met dat voorval dan ben je stekeblind. TomB zei het al: het is weeral een krampachtige poging om alles in hokjes te plaatsen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Filosoof, de staatsveiligheid weet dat moslimterroristen hier materalen komen ronselen. Dat is bekend.
Seba, inderdaad, deze discussie begon met dat bericht uit Sudan. Dat is waar. En ik heb hier al TWEEMAAL toegegeven dat jouw argument correct is. Ik zeg alleen: Dat argument betekent niet dat er geen probleem is. In Nederland was er dus die eremoord. En er was onlangs verontwaardiging over dat boek waarin tips stonden hoe je je vrouw best kan slaan zonder sporen na te laten. Zie je, die wantoestanden in Sudan en het lezen van dat boek eventueel (het is nu gelukkig wel uit de rekken gehaald, maar toch...) is maar een kleine stap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Om nu terug te keren op mijn voorbeeld: er is maar één scheppingsverhaal. Of je nu in Kansas woont of in België. Het is krek dezelfde tekst. En vind je het niet idioot om te stellen dat de Vlamingen zowel VOOR abortus, euthanasie en het homohuwelijk zouden zijn (daar zijn geen betogingen tegen), maar wél het scheppingsverhaal geloven als historisch correct???!!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met die para die zijn kinderen in de Maas verzoop had helaas niemand problemen, de man ging vrijuit, zogezegd omdat hij niet kon zwemmen (beeld je in: een para die niet kan zwemmen?) Jij zoekt enkel allochtonen te stigmatiseren onder het excuus dat er wantoestanden bestaan in een ver land in burgeroorlog(aangewakkerd met westers geld) en waar een gedeelte van de bevolking een locale onfrisse versie van de islam beleidt . een ander gedeelte een locale onfrisse versie vh christendom een ander gedeelte het animisme Zwak en hypocriet excuus om allochtonen[size=6] hier [/size]te stygmatiseren! PS dat materialen ronselen voor en door terroristen hier in België, stel je daar niet veel van voor: de eerste aanslag op het WTC, (door doorgeslagen Egyptenaren) en die op het regeringsgebouw in Oklahoma (door amerikaanse Minutemen ofte vigilantes) werden uitgevoerd met producten welke je in je gardencenter, Di of Brico zo kan kopen, niet meer... kinderspel, geen ingewikkelde bereiding of labo nodig! Jij kan het ook, na 10 minuten uitleg... Een aantal producten die jij [size=5]nu reeds[/size] in huis hebt liggen kunnen daar ook voor dienen, geloof me vrij! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met die para die zijn kinderen in de Maas verzoop had helaas niemand problemen, de man ging vrijuit, zogezegd omdat hij niet kon zwemmen (beeld je in: een para die niet kan zwemmen?) Jij zoekt enkel allochtonen te stigmatiseren onder het excuus dat er wantoestanden bestaan in een ver land in burgeroorlog(aangewakkerd met westers geld) en waar een gedeelte van de bevolking een locale onfrisse versie van de islam beleidt . een ander gedeelte een locale onfrisse versie vh christendom een ander gedeelte het animisme Zwak en hypocriet excuus om allochtonen[size=6] hier [/size]te stygmatiseren! PS dat materialen ronselen voor en door terroristen hier in België, stel je daar niet veel van voor: de eerste aanslag op het WTC, (door doorgeslagen Egyptenaren) en die op het regeringsgebouw in Oklahoma (door amerikaanse Minutemen ofte vigilantes) werden uitgevoerd met producten welke je in je gardencenter, Di of Brico zo kan kopen, niet meer... kinderspel, geen ingewikkelde bereiding of labo nodig! Jij kan het ook, na 10 minuten uitleg... Een aantal producten die jij [size=5]nu reeds[/size] in huis hebt liggen kunnen daar ook voor dienen, geloof me vrij! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Wat wil ik meer? Dat men minder schroom heeft om de moslims te stigmatiseren. Dat is alles. Zoiets had die moord kunnen VOORKOMEN. Dat meisje werd vermoord omdat de overheid en ook de politiek correcten TE VEEL ZWEGEN. Ze waren te naïef en staken hun kop in het zand. Nu is het te laat en kan men dat meisje niet meer terugbrengen. Wat ik aanklaag is dat er eerst een eremoord moet plaatsvinden vooraleer men wil toegeven dat er iets aan de hand is! Bovendien ben je niet eerlijk. Toen in Duitsland een zwarte vermoord werd door een neo-nazi zeiden de politiek correcten: Dit is geen gewone moord, het was een racistische moord. Men maakte een onderscheid. Toen die Marrokaan in Borgerhout vermoord was, braken er rellen uit en schreeuwden die AELers dat het een racistische moord was. En bij een eremoord zouden we dat onderscheid plots NIET meer maken en zouden alle moorden plots gelijk zijn?!
![]() ![]() En tenslotte: een boek met dergelijke tips in verspreiden... Dat is duidelijk een radicale imam. Maar als je over zijnen boek iets zegt en beweert dat hij een radicale imam is die moet buitengegooid worden uit die moskee, dan ben je de moslims aan 't stigmatiseren, zeker? Hoe idioot kan 'n mens zijn? Je helpt de moslims niet door hier in België en elders in West-Europa radicale moslims te gedogen. En je zegt het zelf: Er zijn ook gematigde moslims. Geen reden dus om die radicale imams hun gang te laten gaan. En erover te zwijgen. Als ik over dienen boek begin, dan HELP ik juist de gematigde moslims. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |