![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pwned zelfs...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gij zijt hier degene die de Westerse cultuur voortdurend aanvalt, door te doen alsof die monocultureel is. Dat is pas verraad. Ik ben de meest Westerse van alle mensen hier op dit forum, al zeg ik het zelf. En ik ben er fier op. De revisionisten die van de Westerse cultuur per se een monocultuur willen maken zijn anti-Westerse vijanden. Hitler was een uitzondering, voor moest ge het nog niet weten. De mensen vonden die kerel z'n anti-Europese, monocul ideeën helemaal niet interessant. Gelukkig hebben ze dat ook massaal laten blijken. Precies omdat het Westerlingen zijn hé. Laatst gewijzigd door C2C : 2 april 2007 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Maar effe terug terzake. De interactie tussen de niet-islamitische en de islamitische negers op zo'n plantage toont dus dat, zelfs onder de terreur van een blanke slavendrijver, mensen samenwerken, samen zich verzetten, op slimme, creatieve manieren. Dus zelfs onder extreme omstandigheden - blanke protestantse tyrannie - toont de neger zijne fundamenteel toleranten aard, en zijn openheid naar het andere. Dat kunt ge denk ik van dat miserable blank volkse niet zeggen hé. Van zodra die efkes onder druk staan, beginnen die te janken en zoeken ze gelijk kleuters ne vijand, om er, licht achterlijk als ze zijn, hun primitieve racisme op bot te vieren. Kijk naar hoe die kiddo-Amerikanen reageerden op 9/11. Effe onder druk, en de rangen sluiten, samenhokken, janken, vijandje zoeken, en dan geweld gebruiken. Waarom is de neger, enfin, elke niet-blanke, zo superieur aan de withuiden? Waarom is de neger zoveel geraffineerder? Waarom is de neger niet zo'n schijtluis als die bende wit vlees? Laatst gewijzigd door C2C : 2 april 2007 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Hoe komt het toch dat deze draad op dit ochtelijk uur zo gemakkelijk een lach op mijn gezicht tovert... en dan nog een redelijk brede, zie maar:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat speelt het een rol dat een typ alleen maar neuzelt, als dat voor die tiep zingen is, waarom u direct aangevallen voelen en moeten reageren in de trant van het trekt nergens op en wat ik als muziek bezie is veel beter. Who gives a shit, muziek is anders voor elke mens, het is wat je ervan maakt en niet wat de een of de ander u wilt opdringen als zijnde DE muziek
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Dat laatste probeert C2C juist te doen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel combineerde deze negerslaven als eerste de Keltische muziek met Afrikaanse rhythme.
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me sterk, de islamitische tijdrekening begint pas in 622 na Christus ![]()
![]() |