![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() wat een dilemma; enerzijds wil ik een progressieve partij die jointjes blowen langs overheidswege reguleert en er zo controle en inkomsten uit krijgt, anderzijds wil ik de macht van de PS breken en een immigratiestop + verplichte inburgeringscursussen! dit wordt moeilijk.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() Niet akkoord over de doodstraf, wie zegt dat de "dood" een "straf" is .Wel een nieuw soort straf. Een kleine operatie waardoor het lichaam VOLLEDIG definitief verlamd wordt vanaf de nek tot de teen. vervolgens mag de familie hem komen halen en dienen voor hem te zorgen. Hij of zij zal niet meer moorden,verkrachten, etc enkel nog nadenken. Voordeel geen dure bewaking meer, mutualiteit mag niet tussenkomen dus goedkoop, zlfs gratis voor de staat. Misschien een idee voor ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Misschien is dat nog wel zo'n gekke benaming niet?
Vlaams Blok is linksrechts en SP.a is rechtslinks ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Vreemdeling
|
![]() Mertelpraktijken, het is pijnloos !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Krijgen we van u een demonstratie?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat politieke partijen op essentiële pijnpunten hun verschillen moeten vergeten en een adequate oplossing mogelijk maken ipv elkaar proberen de loef af te steken. elke partij heeft goede en slechte dingen in hun programma dus ja... de graadmeter voor 'problemen' is dan weer een ander paar mouwen, wie zegt wanneer wat nu juist een probleem wordt of is? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen heel sterken van geest kunnen zo'n klap enigszins mentaal gezond overleven, en dan is het nog enigzins ruim begrepen. Zelfs ik die nochtans een vrij sterke voorstander van echte straffen ben ben zo sadistisch niet.Neen, als kamerplant in een stoel of levenslang in de steenkoolmijnen, geef mij die steenkoolmijn maar. Als je nu zou zeggen dat de operatie omkeerbaar zou zijn, dan is het een alternatief.Geen leuk, maar beter dan gegarandeert onschuldig te sterven. Dan is er nog een kansje dat je er terug uitkomt. Ik zou de tot der dood veroordeelden de keuze geven. Levenslange dwangarbeid, of vrijwillige orgaandonatie.Veel minder onmenselijk dan jouw voorstel.
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wel geloof ik dat CD&V en VLD beiden achteruit gaan, omdat ze zo hard op elkaar zitten te kappen in dat centrum, dat het niet meer mooi is. Ik zie de Spa-Sprite eerder uitkomen op een status quo ivm 2003 (het Stevaert verkiezingsbedrog van alles gratis zal pas later worden afgestraft), het Blok ietske stijgen (niet veel meer, een procentje of 2), N-VA net de drempel halen in West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Antwerpen en Limburg, en de CD&V en VLD achteruit zien gaan (alhoewel ik CD&V nodig acht om de asymmetrische coalitie in te voeren, dus ik heb dit niet graag). Groen! zal misschien 1 of 2 zetels halen, maar het gehate beleid van 1999 tot nu zal nog zwaar meespelen. Tot zover de glazen bol van Domie, over naar de studio...
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Heel veel hoeft er niet te verschuiven hoor :
uitslag Kamer in 2003 : VLD : 24,2% SP.a : 23,5% CD&V : 21% Vlaams Blok : 17,9% Stel, SP.a en CD&V blijven stabiel, VLD verliest 3,5% en VLaams Blok wint 3,5% dan krijgen we : SP.a : 23,5% Vlaams Blok : 21,4% CD&V : 21% VLD : 20,7% See? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() De zege roept! Schopt die volksverraders uit het parlement.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Het laatste nieuws over de peiling. De resultaten van de peiling waren van die aard dat ze niet erg geloofwaardig waren. Daarom wordt nu een nieuwe peiling uitgevoerd. De resultaten worden volgende week vrijdag bekend gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die is goed, ja ! Ik herinner me een Standaard/VRT-peiling van vorig jaar maart, met volgende resultaten (tussen haakjes staat het échte resultaat van nog geen twee maanden later op 18 mei) : VLD 26,4 % (24,2 %) --> 2,4 % erneffest CD&V 23,7 % (21 %) -->2,7 % erneffest SPAst 19,1 % (23,5 %) --> 4,4 % erneffest VB 13,6 % (17,9 %) --> 4,3 % erneffest Agalev 8,8 % (3,9 %) --> 4,9 % erneffest NVA 4,1 % (4,8 %) --> redelijk correct Zeg nu zelf, na wat ze vorig jaar meemaakten : hoe kunnen zij nu oordelen over de betrouwbaarheid van een peiling ??? Nee jongens, als dit waar is, dan is de enige reden ervoor : de uitslag was niet PC genoeg. ![]() Had het VB in hun peiling ineengeschrompeld tot 8 %, dan zou het wél geloofwaardig geweest zijn, en reden tot algemeen jolijt. In géén geval zou de peiling herdaan worden.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is niet noodzakelijk waar. IK denk dat er wel een gedeelte v/d twijfelaars binnen vld/cd&v naar een n-va + vb zouden overstappen waar ze dat misschien nog niet doen bij enkel vb. Dat niet alle n-va'ers voor die combine zouden gaan is ongetwijfeld waar, maar je moet ook iets verder dan dat kunnen kijken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=6846) |
|
![]() |
![]() |