![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en dat laatste is het geval bij BASE en nu doet Jurgen Verstrepen dat ook. Juist dat creëert problemen, en daarom reageert BASE. Daar gaat de hele discussie al de hele tijd over, maar blijkbaar had u d�*t juist niet door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet die bedrijven niet weten jij wel, maar als je er zo lief om vraagt geef ik je zelfs een link!
http://www.google.com/search?q=%22fr...a&start=0&sa=N
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met uw verwijzing naar google heb ik nog steeds geen vijf bedrijven, hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Een rasechte belanger zou daar de conclusie moeten uittrekken dat ze niet bestaan maar ik hoop dat u toch nog ietsje slimmer bent! Wilt u ze graag weten, kijk eens goed op mijn link!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie veel "freedom of speech" staan, maar bij de eerste vier bladzijden geen enkel bedrijf dat dit als publicitaire slogan gebruikt (tenzij BASE dat daar ook al tussen staat). Echt, u slaat een belabberd figuur! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Trouwens 1 bedrijf heet zo al dus uw bereking klopt dan niet meer hé! En de andere zijn waarschijnlijk Mongoolse bedrijven die het woord internet nog niet eens kennen! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 17 april 2007 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hoe u voortdurend uzelf aan het uitlachen bent! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik moet Jan van den Berghe gelijk geven, Base is het enigste bedrijf dat de slogan freedom of speech gebruikt als slogan. Trouwens op Wikipedia staat een lijstje met gepatenteerde slogans in Belgie en Base staat er bij. Dusja Jurgen na 1 dagje ooverlopen al een proces aan u broek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Naar mijn mening hoeft Verstrepen zich geen zorgen te maken.
1. Ten eerste is Freedom of speech een staande engelse uitdrukking, dat is al zeer moeilijk te claimen; 2. Als het al te claimen is als exclusieve slogan dan geldt dat alleen voor je eigen branche. Bij mijn weten begint Verstrepen geen telecombedrijf. 3. Verstrepen baat de slogan niet commercieel uit; 4. Verstrepen gebruikt de staande engelse uitdrukking inhoudelijk. Het is ''vrijheid van meningsuiting'', vertaald naar het engels. Het is een politieke uitdrukking, hij gebruikt hem ook politiek; 5. Hij gebruikte de uitdrukking al langer, zonder protest van anderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Telkens als ik een zo'n reclameposter zie van Base: Freedom of Speech, dan denk ik "Hypocriete klootzakken, waarom vragen jullie dan abbonementsgeld als je echt zo inzit met de vrijheid van mensen om te communiceren?"
![]()
![]() |
#74 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben momenteel BASE klant. Niet lang meer. Een bedrijf dat zich zo politiek uitlaat hoeft voor mij niet. Laat ze maar rotten in die "orange world".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 18 april 2007 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() hij is dus geregistreerd maar blijkbaar geldt die registratie alleen voor de sector waarin base actief is. Bron:de kranten (metro...)
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Base gaat dit verliezen. Verstrepen zegt dit al jaren, waarom nu opeens zo'n spel erover maken?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |