Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2007, 18:51   #61
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Ik vind niet dat dit de manier is om de koning aan te vallen. Zijn privacy had in dit geval respecteerd moeten worden. Dat rapport vertelt niet hoe een goeie/slechte koning hij zou zijn.
Aaah toch iemand... Je hebt gelijk maar als ik dat zeg komt dat minder normaal over...nuja.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Onzin, Napoleon kon zeer zeker schrijven. Het verhaal van de handtekening lijkt er op te wijzen dat men zich vergist met Karel De Grote.
TOTAAL naast the point denk je niet...?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
En hij zou zelfs een stelling gevonden hebben:

http://www.math.hmc.edu/funfacts/ffiles/10009.2.shtml
klik klik klikkerdeklik: "The Math Behind the Fact:
This theorem is credited to Napoleon, who was fond of mathematics, though many doubt that he knew enough math to discover it! "
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2007, 19:34   #62
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Hoe kan het begot dat plotseling en opeens er een "schoolrapportje" van onze domme king "Berten Touee" le roi des belgskes opduikt.......

wel er is maar EEN mogelijkheid !!!!!!!!!!!!!!!!

WIE heeft er onbeperkte toegang tot de koninklijke archiefkes (schoendozen met ouwe fotookes en slechte rapporten van royals op zolders van paleizen) zonder argwaan te wekken ???????

WIE heeft er voordeel bij dat deze ultieme staatsgeheimen uitlekken??????

WIE heeft er serieusen ambras met zijne peeren omdat hij niet genoeg pree krijgt???????

WIE heeft er zelf zo weinig verstand dat hij denkt in een beter daglicht te kunnen staan door dit naar buiten te brengen???????

WIE heeft er een broer en een zus die ook kinderen van een domme
Pa mogen zijn en dus eveneens te stoem om te regeren??????????????

Dus,dus,dus....... mogelijk is gans die "konings-schoolrapportjes-kwestie" slechts een klein onderdeeltje van het grote MASTERPLAN van prins LORRE I om Bert Bibber van den koninklijken troon te stoten en over de kop van zijn domme broer en zus te springen en de macht te grijpen...aaaaaaaarrrghhhh ten aanval......vive le roi LORRE 1
Oud 19 april 2007, 19:48   #63
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
De logica van
Ik heb niets te maken met de PVDA... Maar als dat hun logica is dan hebben ze het eens aan het goede eind...
Citaat:
Bush is verkozen met een score van 60 miljoen stemmen, een record in de geschiedenis van de V.S. En is naar mijn mening ook een goede President.
Ondertussen is hij in de opniepeilingen wel gezakt tot het laagste vertrouwenspercentage aller tijden voor een amerikaans president en wordt hij nu al gecatalogeerd als de slechtse president aller tijden.
Citaat:
Maar los daarvan, ik zie niet goed wat dat te maken heeft met de topic.
En ik vind het bovendien geweldig hoe een extreem-linkse maoist op de barricade gaat staan om de Koninklijke Familie te verdedigen.
Ik maoist?...

Enfin, ik heb hier al twee keer boven gesteld dat ik de koning overbodig vind maar als hij er dan toch is, ik niet weet wat het verschil maakt tussen enen die wel goed was in wiskunde en één die niet goed was in wiskunde.
Oud 19 april 2007, 19:53   #64
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Wat een wereldnieuws.
Oud 19 april 2007, 19:56   #65
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Ondertussen is hij in de opniepeilingen wel gezakt tot het laagste vertrouwenspercentage aller tijden voor een amerikaans president en wordt hij nu al gecatalogeerd als de slechtse president aller tijden.
Over 20 jaar is hij de beste president en over 40 weer de slechtste!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2007, 19:58   #66
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Kan men als koning uberhaupt slecht functioneren? Om zelfs die job slecht uit te voeren moet je al echt een hopeloze kwibus zijn. Bijvoorbeeld een Philippe of een Laurent. Zo'n imbeciel als zijn zonen is papa Albert nu ook weer niet.
Tis da wat ik bedoel
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2007, 20:05   #67
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hij mag dan vroeger gebuisd zijn voor rekenen, in het ontvangen van ons geld is hij wel een kei geworden.
Oud 19 april 2007, 22:29   #68
Daphne
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik heb weet van leerlingen die uiteindelijk in het BUSO terecht kwamen, maar nu ondernemer zijn van een KMO.
Sinds wanneer is d�*t een teken van intelligentie?

Ik heb gedurende enkele jaren voor een bekend Duits ERP-pakket "kleine aanpassingen op maat van de klant" gedaan en zodoende veel KMO's van binnen gezien. Meestal was dat ondermaats over de hele lijn. Het enige wat daaruit komt is "zwart doen".
Maak misschien het verschil tussen intelligent en het Vlaamse "leep", dan ben je dichter bij de waarheid.
Oud 20 april 2007, 07:08   #69
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Ik vind niet dat dit de manier is om de koning aan te vallen. Zijn privacy had in dit geval respecteerd moeten worden. Dat rapport vertelt niet hoe een goeie/slechte koning hij zou zijn.
Waarom zou een rapport niet openbaar mogen gemaakt worden? Is daartoe één reden?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2007, 07:11   #70
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daphne Bekijk bericht
Sinds wanneer is d�*t een teken van intelligentie?

Ik heb gedurende enkele jaren voor een bekend Duits ERP-pakket "kleine aanpassingen op maat van de klant" gedaan en zodoende veel KMO's van binnen gezien. Meestal was dat ondermaats over de hele lijn. Het enige wat daaruit komt is "zwart doen".
Maak misschien het verschil tussen intelligent en het Vlaamse "leep", dan ben je dichter bij de waarheid.
Dat eerste heb ik nergens gezegd en ook niet gesuggereerd. Wel was het een voorbeeld dat werken en doorzetten soms beter loont, dan hoge intelligentie. Sommige hoogbegaafden slagen er gewoon niet in hun capaciteiten in daden om te zetten, daar waar middelmatige mensen, door hun besef van hun beperktheid, aan de slag gaan en ervoor werken.

Of veel KMO's "ondermaats" zijn, betwijfel ik sterk. Door mijn contacten met de Kamer van Koophandel heb ik daar wel een andere mening over. En tegenwoordig is "in het zwart" in vele sectoren bijna totaal onmogelijk geworden trouwens.
Oud 20 april 2007, 10:47   #71
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Er zullen veel mensen denken dat het in ieder geval een geslaagd leven is. Nooit werken, alleen maar rondpoepen en whiskey zuipen aan de Cote d'azur.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2007, 11:35   #72
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Ik heb niets te maken met de PVDA...
...Ik maoist?...
pfff. PVDA, LSP, Maoisten, stalinisten, noem maar op. Extreem-links is één pot nat. Alsof er nog iemand wakker ligt van de verschillen tussen die mini-groepjes.

Citaat:
Jaja, peilingen. Die waren er ook net voor de verkiezingen die hij met brio heeft gewonnen. Bovendien zie ik nog steeds niet wat dat met onze topic te maken heeft. Maar zoals ik al schreef : de logica van pvda, of lsp, of maoisten, ...

Citaat:
... maar als hij er dan toch is, ik niet weet wat het verschil maakt tussen enen die wel goed was in wiskunde en één die niet goed was in wiskunde.
Het blijft plezant wanneer extreem-links voor een Koninklijke familie opkomt.
Oud 20 april 2007, 11:42   #73
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Typisch 'links' is dat. Ja toch?
Oud 20 april 2007, 11:50   #74
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, ze moeten mij nog altijd eens uitleggen hoe ze die stelling pro monarchie weten te verzoenen met hun linkse idealen i.v.m. de democratisering van de instellingen alsook met hun ideologische achtergrond.

Waagt iemand van de linksen zich hieraan?
Oud 20 april 2007, 11:51   #75
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Einstein was in het Middelbaar gebuisd voor .. Fysica

Misschien heeft onze vorst aangespoord door een slecht rapport op zijn 16de wel een extra inspanning gedaan om het vak "Wiskunde" onder de knie te krijgen.. alhoewel als prins of koning is "goed zijn in wiskunde" absoluut geen vereiste.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be