![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Staatssecretaris
|
![]() tijd voor de medicijntjes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan moeten we vaststellen dat je zeer klein van geest bent en zeer kortzichtig...
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Belgische justitie veroordeelde hen De Europese justitie gaf de Belgische gelijk. Zo te zien heb ik Europa mee en jij tegen. Erg hoor: ik heb met je te doen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() De Fé is een goudmijn voor extreemrechts... en de dood van links...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() vraag: wat maakt je dan zo zenuwachtig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Dat enige pluimpje? Dat in zijn K... zat? Hoe kan ie nu nog deftig paraderen, mijn held! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() ‘Steeds meer moslims VS geloven in jihad’
NEW YORK - Steeds meer jonge moslims in de Verenigde Staten, veelal illegale migranten uit het Midden-Oosten, hebben de ideologie van de gewelddadige jihad aangenomen. Dat staat in een woensdag verschenen rapport van de New-Yorkse politie. Migranten radicaliseren niet zozeer in moskeeën maar op plekken als cafés, gevangenissen, studentenverenigingen, ngo’s en boekwinkels. Ook het internet speelt een belangrijke rol, zo blijkt uit het rapport. Dat is eigenlijk een analyse van een serie verijdelde binnenlandse samenzweringen, onder meer in New York, Oregon en Virginia, sinds de aanslagen van 11 september 2001. De potentiële terroristen zijn moeilijk op te sporen omdat ze opgaan in de samenleving, aldus het rapport. ‘Ze gedragen zich, praten, lopen en zien eruit als elk ander om hen heen.’ De meesten kwamen nog niet in aanraking met justitie. Intensievere informatiegaring is nodig om de dreiging tegen te gaan, luidt het in het rapport. De Amerikaanse regering concludeerde onlangs dat Al-Qaeda zich heeft gehergroepeerd en de grootste dreiging blijft vormen voor de VS. Volgens het politierapport kan de dreiging die uitgaat van ‘doorsnee’ inwoners die van terreurorganisaties als Al-Qaeda overtreffen. Uit De Standaard DS online
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Blokkers radicaliseren aanmerkelijk naargelang hun alcoholgehalte. Bij het opsluiten van deze figuren blijven ze negationistische praat uitslaan en er is allang gebleken dat het oplsluiten van hun lieverdjes �* la VMO en consoorten enkel de zaak verergerde. Zelf repressie bleek in het verleden enkel een averrechts effect te hebben en leidde tot het oprichten van ngo's zoals het Sint-Martensfonds. Niet alleen proberen ze te leren lezen maar sommigen onder hen hebben zelfs drukkerijen opgericht waar ze nog fanatieker beginnen negationistische en revisionistische brol te publicere, in vertaling natuurlijk uit het Frans (vertaler: Dillen, K.) Op het internet kan je de meest gore taal lezen op de "jongerenafdelingen" van de crapuleuzen. 't is dus overal hetzelfde ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |