![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Zou u het legitiem vinden mocht Chavez Bush uitschakelen? | |||
Nee, ik ben tegen elke van staatsgreep, moord of regimewissel |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,13% |
Ja, dat zou legitiem zijn, maar niet verstandig |
![]() ![]() ![]() |
6 | 18,75% |
Ja dat zou legitiem en moet ook gebeuren, zelfs als de consequenties niet te voorspellen zijn |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,13% |
Nee, dat zou niet legitiem zijn, maar misschien wel verstandig |
![]() ![]() ![]() |
9 | 28,13% |
Nee, dat zou niet legitiem zijn, noch verstandig |
![]() ![]() ![]() |
15 | 46,88% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, wat moet ik in de poll invullen... Ik ben tegen opgedrongen regimewissels, zeker als het gaat om een democratisch verkozen regering (die zit er vier jaar later toch weer dubbel zo sterk), maar in het geval van Bush is het toch wel een koekje van eigen deeg, zoals de CDA'er die vond dat er VVD'ers wegmoeten omdat ze vonden dat er PVDA'ers wegmoeten. Ik denk dat als we even realistisch zijn dat de manier waarop Amerika met de wereld omgaat niet verloren gaat door wat Chavez ook met Bush zou kunnen doen. Stel hij weet hem neer te schieten, dan komt er een opvolger en een oorlog. En een oorlog winnen ze niet... Ik denk dat ik voor niet legitiem, misschien wel verstandig ga, maar dus met de kanttekening dat het onmogelijk is.
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heeft Chavez ooit gedreigd om de VS binnen te vallen? Die Chavez is misschien 'geen zuivere' maar hij vecht tegen v-nog veel groter krapuul ... Bush is zijn satelliet-staatje kwijt ... en hij wil zo snel mogelijk een coup realiseren in dat land ... hoeveel moordaanslagen heeft Chavez er ook al niet op zitten (+ 1 mislukte coup) ... allemaal gesponsord door de CIA. Die kerel is democratisch verkozen door zijn eigen volk en dreigt er neit mee andere landen aan te vallen ... iets wat je van de VS niet kan zeggen ...
![]() |
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://video.google.com/videoplay?do...6&q=vote+fraud
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|