![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Merchtem
Een Merchtemnaar die een petitie tekende omdat er te snel werd gereden in zijn straat, werd zelf geflitst tegen 81 km per uur. Zijn rijbewijs werd ingetrokken. Burgemeester Eddie De Block (Open VLD): 'In enkele smalle straatjes in Merchtem geldt een tijdelijke snelheidsbeperking van 30 km per uur omdat die straatjes veel sluipverkeer te verwerken krijgen sinds het afsluiten van de Wolvertemsesteenweg voor werken. Er kwam een petitie met een honderdtal handtekeningen, en de politie controleerde er in twee dagen tijd 875 wagens. Daarvan reden er 50 te snel, onder wie die bewoner.' Bron: Het Nieuwsblad |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() volgens jou :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom ne Aston Martin of nen Bentley Continental GT, maar ik zou daar ook nie continue 200 mee vlammen, ik zou het doodzonde vinden moest dat ding geplooid geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Tegen 200 per uur is zo een apparaat niet geplooid. Tegen 200 per uur ligt ie helemaal uiteen, samen met de bestuurder. De opruimdienst kan dan de motor 100 m verder gaan zoeken en hier en daar een piston in de struiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is niets mooiers dan een knalrooie ferrari met het paard(logo)in mooier zilver.(Zoals je in films ziet). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar lopen "ook" kinderen....nietwaar? En we leven verder in onze saaiheid.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 3 mei 2007 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Ge kunt gaan parachute springen. Diepzeeduiken. Bergbergbeklimmen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Allé, het moest er toch van komen: Een of andere Gumballer veroorzaakte gisteren (2 mei) een ongeval in Macedonie met één dode tot gevolg in het aangereden voertuig. En nog geprobeerd om vluchtmisdrijf te plegen...
Bron: http://www.iht.com/articles/ap/2007/...ly-Arrests.php |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Gouverneur
|
![]() Ik rij al een tijdje BMW, beroepshalve met een 320d en sinds kort privé met een M5.
Officieel is deze wagen beperkt tot 250 km/h maar daar geloof ik geen snars van. Op een Duitse snelweg (quasi verlaten want op een zaterdagmorgen rond 4 uur) haalde ik op teller een goede 280 zonder echt met de voet op de bodem te zitten. In het dagelijks Belgisch verkeer geniet ik vooral van de fenomenale acceleraties en verder hou ik mij plus minus aan de snelheidsbeperkingen, te zeggen 130 op teller op autoweg. Ik heb nog nooit een verkeersongeval of snelheidsovertreding gehad. Ben ik nu een gevaar op de weg?
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Is het mogelijk om zo'n snelheidsbegrenzer weg te halen als hij er toch zou zitten..? ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 3 mei 2007 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geloof dat BMW dat enkel doet voor chauffeurs die bij hen een rijvaardigheidscursus volgen of hebben gevolgd. Er zijn uiteraard ook nog de "onafhankelijke" garagisten die die begrenzer er af krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Gumball3000 rally beëindigd
Als teken van respect heeft de organisatie van de Gumball3000 de rally beëindigd, nadat een deelnemer aan de rally een voorbijganger dood had gereden. De rally is donderdagavond stilgelegd in Bratislava. ''We zijn zeer bedroefd over wat er is gebeurd en vinden dat de rally moet worden gestopt als teken van respect aan Vladimir Cepulyoski, die vandaag omkwam bij een ongeval waaraan een deelnemer van de rally betrokken was'', zeiden de organisatoren gisteren op hun website. Het is de eerste keer in negen jaar dat de rally wordt stilgelegd.
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien geeft uw km teller niet de echte snelheid aan, daar zit een verschil op. Vorige week nog eens gemeten, mijne km teler gaf bijna 140 aan en mijne GPS gaf 132 km / u dat is al een redelijk verschil, Bovendien wordt die begrenzing gedaan op het aantal toeren denk ik. (zoals ge de cruise control ook eigenlijk afstelt op het aantal toeren dat ge op dat moment doet) Iemand die goed zijn wagen kent, en precies weet te schakelen wanneer het moet zal op die manier met het zelfde aantal toeren meer snelheid halen. Ik denk dat daar het verschil ergens moet zitten, trouwens waarom zou je zoveel PK 's kopen, om dan uw motor te laten begrenzen, ? Ik weet dat BMW dat standaard doet, maar eigenlijk is dat toch een beetje bij de haren getrokken. |
|
![]() |
![]() |