![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet het verlies nog verwerken, maar met de tijd komt het goed.
Hou je taai! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Pim fortuyn was toch ook niet Extreem Rechts!
By the way, Pim is vermoord op de dag dat Sarko heeft gewonnen ![]() Stond in de sterren geschreven dat Sarko moest winnen. Pim Fortuyn (54), de lijsttrekker van de LPF, wordt op maandag 6 mei even na 18.00 uur neergeschoten op het Mediapark in Hilversum Sarko is toch geen "Le Penn"! k'versta ook niet al die drukte. Zou wel grappig zijn een jood die extreem rechts is ![]() Al heb ik al de Belgische marokkaanse gemeenschap die familie heeft in Frankrijk toch al wat weten afblaffen. Dat hij de mensen die Frankrijk groot hebben gemaakt niet respecteert ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 7 mei 2007 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar de doorslag wordt gegeven door het enorme verschil onder de 65-plussers, in wier schijf het zomaar eventjes 50% bedraagt. Enough said. Kijk zelf: - 18-24 years : 53% (een verschil van een paar percent) - 25-34 years : 54% (een verschil van een paar percent) - 35-49 years : 56% (een verschil van een paar percent) - 50-64 years : 51% (een verschil van een paar percent) - over 65 years : 25% (een gigantisch groot verschil) Sorry dude, de oudjes hebben het verschil gemaakt. Dat mag hé.
Laatst gewijzigd door C2C : 7 mei 2007 om 21:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() C2C, get over it, you lost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Dude, mocht Royal gewonnen hebben door hetzelfde fenomeen, dan zou ik dat ook opgemerkt hebben.
In Europa kunnen verkiezingen nu volledig beslist kunnen worden door den derde leeftijd. Dat is uniek in de geschiedenis van de democratie. We staan hier echt op een keerpunt. That's all there is to it. Ik wil dat gerust verder bespreken in een thread waar die burgerlijke tuttebel en den Hongaarsen dwerg niet in vernoemd worden.
Laatst gewijzigd door C2C : 7 mei 2007 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Sarko is streng maar rechtvaardig............... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En hoe liggen de percentages van de groepen die gaan stemmen. Als 1% van de 65plussers gaat stemmen.... De verhouding Sego Royal was 53-47. Gezien de jonge groepen allemaal rond 50% kunnen we statistisch stellen dat die 65+ niet zo veel invloed heeft gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Schepen
|
![]() Dit geheel ter zijde maar Napoleon was volgens Wikipedia lichtjes groter dan de gemiddelde Fransman in die tijd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Napoleo...poleon.org.896 http://www.napoleon.org/en/essential...ex.asp#ancre54 "Hongaarsen dwerg"... Dit ruikt naar racisme C2C!
Lord Vader op theekransje bij de Queen "To all you Vader-haters out there, we'll blow your planet up!" - Darth Sidious Laatst gewijzigd door Lord Vader : 7 mei 2007 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Volgens mij bluft C2C maar wat; verkiezingen zijn geheim dus ook de leeftijden van de kiezers zijn onbekend.
Daarbij, beweren dat vooral Franse "werkenden" voor Segolène zouden kiezen komt mij wat boud over, ik verwacht daar juist eerder veel doppers. Trouwens, denkt men bijvoorbeeld dat hoofdzakelijk bejaarden VB stemmen en in Nederland op Wilders?
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Le fait qu'il faille contrôler l'immigration en France. La France n'a plus les moyens d'accueillir tout le monde.
Il faudrait que la gauche comprenne que les trente glorieuses sont fini depuis longtemps. Et qu'ils évoluent dans leurs raisonnements ! idd, Nu moeten ze nog bij ons ook zo denken de komende verkiezingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Asshen Sukar : 7 mei 2007 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft het bekend maken van de nederlaag door Royal te maken met wie voor wie heeft gestemt. Het enige wat je kan doen is vragen op straat wie voor wie heeft gestemt maar dan nog zijn de cijfers niet correct, mensen liegen, mensen zeggen niets en het zijn maar steekproeven. Het werkelijke resultaat is niet hetzelfde.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een of 2 generaties en het is voor hen ook gedaan, of ze moeten hun winkel dringend moderniseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
van mij mag hij zelf nog terugkomen, maar niet nadat hij de miserie eens heeft mogen aanschouwen, van 70 jaar afbraak communisme... Het feit dat hij hier een beetje op de ouwe mensen kan zitten kappen heeft hij volledig aan die mensen te danken, ... vrije meningsuiting, de infrastructuur "internet" die mede door hen betaald is, de studies van mijnheerke die door hen betaald zijn etc... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als gij wilt dat de mensen links stemmen, zulde links terug aanvaardbaar moeten maken. Als ik links stem, stem ik voor afgemot te worden in de metro, voor de wet lejeune, voor meer belastingen, voor minder baas in mijn eigen land, voor meer migranten, voor meer uitgaven aan diezelfde migranten, voor meer criminaliteit, en voor de klootzakken die mijn auto in brand staken... Nu moete gij mij ne keer komen vertellen, waarom ik nog voor de sossen zou stemmen, en nie voor rechts, het getuigt van een veregaande vorm van debiliteit als ge in die omstandigheden nog voor de rooi kiest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Tja, in Frankrijk kijken ze niet naar de VRT he
![]()