![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sinds 2000 mogen EU burgers meestemmen voor gemeenteraadsverkiezingen, sinds 2004 mogen ook (onder bepaalde voorwaarden nog!) vreemdelingen van buiten de EU stemmen bij gemeenteraadsverkiezingen.
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() Diegenen in Brussel die logisch kunnen redeneren en goed kunnen rekenen, denken er ongetwijfeld wel zo over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat zal helemaal niet prima zijn. Waarom zou een intenationale organisatie zich moeten en vooral willen bemoeien met de problemen van een totaal anders beleidsniveau?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Heel veel burgers begint het huizenhoge verschil in behandeling op te vallen. Dat zorgt voor een pak onderhuids ongenoegen. Door iedereen gewoon hetzelfde te behandelen zou de afkeer voor de Belgische politiek nooit zo groot geworden zijn als dat vandaag ongetwijfeld het geval is.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De EU zal al zeker nooit geld willen pompen in rotzooi die anderen op haar afschuiven omdat ze zelf geen uitweg zien.
![]() |
#72 | |
Burgemeester
|
![]() Zonder het CGKR had die allochtoon die in die doorstuurmail las dat hij niet tewerkgesteld mocht worden omdat hij allochtoon was, niets kunnen doen.
Het verbaast me ook niet van jou dat je je dat niet aantrekt. En ik weet ook wel dat allochtonen in verhouding vaker misdrijven zulen plegen maar men moet zich eens leren richten tot de groep 'criminelen' die de misdrijven pleegt in plaats van tot de allochtoon. Citaat:
Als ik denk aan afrikaan denk ik ook aan ne zwarte in een strooie rokje, als ik denk aan ne homo denk ik ook aan een verwijfde janet, en dan.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"rechten voor allochtonen afbouwen", dat moet je mij toch eens in het partij programma aantonen, of bedoel je illegalen ? "Allochtonen bij criminele activiteiten éérst verdenken boven autochtonen" De gevangenis cijfers liegen er anders niet op....een logische menselijke reactie dus, Wat ik nog steeds niet snap is wat dit met "een Nazistische aanpak" te maken heeft ? Laatst gewijzigd door DenDane : 12 mei 2007 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maarja, jou empatisch gevoel is zo zwak dat je het pas zou snappen als je zelf een neger zou zijn. nooit dus. En de link met nazisme? Welja dit doet me wel denken aan de aanpak 60jaar geleden. Daar werd ook elk recht ontnomen en de vreemdelingen geviseerd wanneer er iets slecht gebeurde. Zoals ik al zei, men moet de criminele viseren, en niet de vreemdeling. Ook al zijn vele criminelen allochtoon. Jij scheert ze gewoon allemaal over 1 kam. |
||
![]() |
![]() |