![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Nee, dat betekent dat iedereen ze mag gebruiken zonder dat ze van iemand eigendom zijn, net zoals de lucht die wij inademen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meest. Hilarische. Topic. Ooit.
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Moet ik hier zijn voor mijn landbouwsubsidies?
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Wij kunnen subsidies geven van 0 €.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Ik voel een hongerstaking aankomen...
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
------------------------ BUB komt in West-Vlaanderen 47 handtekeningen te kort Het bureau van de rechtbank van Brugge heeft maandagnamiddag op de openbare zitting vastgesteld dat de ingediende West-Vlaamse kamerlijst van de Belgische Unie-Union Belge (BUB) niet de vereiste vijfhonderd handtekeningen haalt. Lijsttrekker Ruben Cottenjé moet nu vóór donderdag de ontbrekende 47 handtekeningen binnenbrengen, enkel van binnen de kieskring Brugge. (rso) (belga) http://www.hetvolk.be/Article/Detail...eID=4E1C9U6Q_4 ---------------------- Doet ie het of doet ie het niet ? ![]()
Vlaanderen onze thuis. ... ![]() Laatst gewijzigd door Tjolder : 15 mei 2007 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De opperbubbel ziet toch echt over spoken en complotten... Die man begint echt aan paranoïa te lijden, als u het mij vraagt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen in het Frans??? Of zou zijne doorluchtigheid Hans I misschien alleen de Franstalige kolom lezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe? Heeft Ruben van Dolfijn tot Kotteraar dan niet die gemeenteraadszetel gehaald die het resultaat moest vormen van die grote doorbraak die hij en zijn doorluchtige voorzitter-leider (oei, weer eens hoofdletters vergeten...) met veel tromgeroffel aankondigden aan de vooravond van de laatst gehouden verkiezingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Voor mijn part hou je je logo. Ik hoop voor jou wel dat je hebt gespaard. Wat ik wel grappig vind is dat je zo'n leedvermaak had toen het VB die waalse vrouw op posters had staan. Daar ging je juridisch overigens ook al de mist in. Dit is exact hetzelfde verhaal, alleen dacht het VB toen nog dat ze de portretrechten goed had afgekocht. Jij hebt gewoon geen benul van intellectuele rechten. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 15 mei 2007 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vlag mag 'as such' idd door iedereen gebruikt worden...om uit te hangen. Jij MISbruikte ze echter voor politieke doeleinden, en dat tolereert de EU niet. Hertog had het in alle geval onmiddelijk bij het rechte eind toen hij dit schreef: Citaat:
Citaat:
Je had beter wél je bub-merk gedeponeerd inplaats van bij Barosso te gaan zeiken over zendtijd. Wie weet heb je het zelfs aan je gejengel bij de huidige EU-voorzitter te danken dat ze je daar niet langer gerust laten. Iets waar gisteren een calimerootje om jammerde. Je hebt in alle geval (weer eens) bewezen dat je een advokaat bent die niet eens de wet kent.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 mei 2007 om 09:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom reageerde jij eigenlijk op de satire van Jan maar niet op de harde werkelijkheid waarmee Hertog van Gelre je confronteerde? Beetje gefrustreerd misschien?
![]() |
![]() |
#76 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
bronvermelding hans? ik vermoed dat het gaat om: Bruxelles 24 juni 1999 AR:98/KR/542 http://jure.juridat.just.fgov.be/?lang=nl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Ik heb al een nieuw logo gevonden voor de BUB
Laatst gewijzigd door Piet Hein : 16 mei 2007 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Gouverneur
|
![]() k weet - behoudens het feit dat het bestaat - quasi niets van intellecutele eigendom, maar heb wel deze link gevonden:
http://www.boip.int/nl/merken/whatNotTrademark.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Maar goed, in korte lijnen komt het hierop neer: U mag geen 'merk' verminken én er mag geen verwarring kunnen ontstaan wie de afzender is. (Er zijn nog meer redenen maar dit zijn in uw geval de voornaamste). Het zal u verbazen maar u mag rustig de belgische vlag in uw logo verwerken. Ook mag u de belgische kleuren gebruiken. U mag echter niet doen alsof u de Belgische staat zélf bent. Als u de belgische vlag pakt (mét de heraldische kenmerken die erbij horen, maar hierover verderop méér) en u zet daar de letters BUB in zal u dat niet in dank worden afgenomen door de belgische staat. Misschien wordt u niet vervolgd maar u kunt uw logo in ieder geval niet deponeren met als gevolg dat een andere, misschien zelfs een u vijandige partij, gewoon brieven mag versturen met de belgische vlag en de letters BUB erin zonder dat u er iets tegen kunt doen. De EU heeft zijn vlag als merk gedeponeerd en daardoor wordt hij nog eens extra beschermd. U mag de belgische vlag rustig in een logo verwerken, ik weet niet of dit met de europese vlag ook mag. Ik denk van niet. De heraldische kenmerken zijn vastgelegd. De voornaamste kenmerken zijn: Een vlag in de verhouding 2:3, in een veld van azuur twaalf sterren van goud in een cirkel, al dan niet in het centrum voorzien van de letters van de betreffende europese instelling. De BUB vlag is een blauw (azuur) veld in de verhouding 2:3 met daarop 12 gele sterren in een cirkel met in het midden letters. Hoe wijkt dit af van de vlag van een europese instelling? De ECB heeft een euroteken in de cirkel staan. Waarom zou de BUB niet het Belgisch Uitvoerings Bedrijf van de EU kunnen zijn. Waarom zou de BUB niet de belgische tak van de omroeporganisatie (EBU) van de EU kunnen zijn? Broadcasting Union Belgium. Door het regelrechte gebruik van de EU-vlag schept u verwarring. Daarbij verminkt u het logo ook nog eens. De EU gebruikt vaste lettertypen en kleuren. Door uw eigen lettertype en kleuren te gebruiken maakt u inbreuk op het merkenrecht. Zeg nu niet dat het belgisch recht hierin anders is dan het nederlands want zoals u ongetwijfeld ook weet is het merkenrecht in de gehele Benelux hetzelfde. |
|
![]() |
![]() |