![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() ah 2 en de derde da was diene flik of ?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitspraak "ze naar Darfour sturen om eten uit te delen" is er over, ze is beledigend, ze verraadt een slecht karakter.
Maar ik vind het volgende wel mogelijk: we sluiten een kontrakt af met een ontwikkelingsland: zij voorzien een gevangenis met alles erop en eraan; één personeelslid van onze ambassade speelt kontroleur voor de garanties van modaliteiten van opsluiting (menselijkheid, eten ... werken - ook in ontwikkelingshulp - ) en wij betalen heel den boel. Dat zal ons nog geen tiende kosten van een gevang hier. Ze gaan ginder niet ontsnappen, en zeker al niet met 26 in een keer. Iedereen die in Vlaanderen veroordeeld wordt voor meer dan een jaar, wordt naar ginder gestuurd. Je komt terug naar Vlaanderen om je laatste drie effektieve maanden uit te zitten. Tegelijk is dat dus ontwikkelingshulp: ze hebben er fatsoenlijk werk mee.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel.
Ik vind dat nog niet zo'n ongelooflijk slecht idee. Enkel '1 jaar' => '3 jaar' ofzo. Want die vluchten heen en weer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() weet je... het raarste idee dat ik heb is:
Ergens in dit land loopt een kindje rond dat niet weet hoe gelukkig het is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() dodelijk spuitje geven aan die perverten.Ook dolle honden worden afgemaakt. Dezen zijn nog veel schadelijker ongedierte...En niet aankomen met " ze zijn genezen" na een jaar of 2 behandeling in het zothuis.Met dit soort mafketels komt het nooit meer goed...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik werd er een moment stil van.
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() de kriminelen uit andere landen hoeven niet gestuurd te worden: die komen vanzelf, uit hun eigen.Ze krijgen dan ook nog een woonst, een uitkering, en bescherming van de CGKR, en de GEDAPO...Wat wil je nog meer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Tjah ik speel ni graag g'd maar jullie hebben hier wel een punt zo iemand kost geld en genezing ? hmmm
Ik keur het niet goed beter zou zijn een brand merk zo van watch it pedo here. Maarja |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit blijkt uit alles.Niemand weet wat aan te vangen met die mensen.Niemand wil er van, niemand wil er mee omgaan, ze zijn levensgevaarlijk, en in mijn ogen niet te genezen.Dus...?Wat zegt ons het logische, gezonde verstand? Opruimen dit menselijk afval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat gebeurt dus juist niet: men zet ze, in het begin vooral, afzonderlijk, en ze krijgen extra-bescherming tegen de andere gevangenen, anders zou het in korte tijd zeer snel slecht met hen kunnen aflopen.Maar na een tijdje is het nieuws eraf, en bekoelen de gemoederen, dan hebben er al weer nieuwe schandaaltjes in de gazet gestaan. |
|
![]() |
![]() |