![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft u er een probleem mee dat de slimste politicus, Di Rupo, premier wordt? | |||
Nee, geen probleem |
![]() ![]() ![]() |
32 | 43,84% |
Nee, geen probleem, maar ik zou toch liever Vande Lanotte hebben |
![]() ![]() ![]() |
7 | 9,59% |
Ja, probleem, maar ik blijf democraat |
![]() ![]() ![]() |
12 | 16,44% |
Ja, probleem, ik ben tegen België en/of tegen de democratie |
![]() ![]() ![]() |
22 | 30,14% |
Aantal stemmers: 73. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs als de PS een nuclaire bom op Charleroi zou laten droppen dan nog kregen ze alle mogelijke stemmen. Wil je nu zeggen dat die 8 jaar misleiding gelijk staan aan het verrottingsbeleid van de PS in wallonië? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk dat het 'eigen schuld, dikke bult, is. Wie niet van cliëntelisme (en van Vlaanderen) afhankelijk wil zijn steekt de grens over naar Vlaanderen of Frankrijk, maar vooral, hij stemt geen 40 jaar PS.
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alle politieke partijen zijn corrupt. Dat vormt dus geen enkel criterium om ze te beoordelen. Feit blijft dat onze Waalse vrienden op de PS stemmen en wij dat als democraten moeten accepteren. What's more, in Vlaanderen stemt een kwart van de mensen op een fascistische partij - hier is dus zelfs het electoraat corrupt, niet enkel de partijen. Wat ge van de Walen tenminste niet kunt zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik noemde de PS SUPERcorrupt. De 'Vlaamse' partijen mogen dan eveneens hun mannetjes-zonder-al-te-zuivere- graat hebben, je kan moeilijk ontkennen dat geen enkele partij op dat vlak tegen de PS op kan.
Ik noteer ook dat jij een electoraat dat op een partij stemt die JOU niet aanstaat als corrupt bestempelt. Weet de communistische elite waartoe jij denkt te behoren evengoed als jij wat dat woord betekent? Zoniet dan kan dat 'corrupte electoraat' maar beter uitkijken voor de nieuwste vijand die zich aanmeldt.
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze op de PS blijven stemmen hoewel ze goed weten dat die partij de afgrond is. Conclusies daaruit mag je zelf trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Burger
|
![]() Indien Di Rupo premier wordt, dan verhuis ik naar het buitenland.
Dergelijk SS-PA gespuis als premier dat gaat echt te ver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want de sossen die beloven altijd tijdens de verkiezing iets bvbde vorige keer was de pil gratis voor de jonge meisjes (alsof ze hun studentefrustraties 20 jaar na hun eerste gescheurde condoom hier moeten goedmaken) En de manier waarop: in de familie geeft hun zuil dan welgeteld al maanden voor de uitvoeringsbesluiten er zijn deze gunst aan hun leden. Daar kun je dan op aan dat feitelijk een stuk verkiezingsbudget hier gedebudgetteerd wordt binnen de familie ?? Hoe niemand daar over geheikeld heeft begrijp ik echt niet. Dus stamp nu niet uw eigen deur in zou ik zeggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
1. Ik ben een stuk linkser 2. Ik ben nogal anarchistisch op vlak van justitie Maarja, dat ik nogal iets te veel de mening van Groen! heb overgenomen is wel waar. Maar dat is ook zo omdat ik zelf ben gaan nadenken en zij mij overtuigd hebben.
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 27 mei 2007 om 19:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() k'heb er absoluut géén probleem mee dat Rupodinges premier zou worden van Belgikske............ gezien dat het einde van de Bananenrepubliek en eveneens van de Van Sexen Clownburgs zou betekenen en een hele verlichting voor de vlaamse staatskas !
k'was zwaar aan t'overwegen om mijn stem uit te brengen op een partij die visie heeft voor de toekomstproblemen en gezien er geen enkele traditionele partij oog heeft voor het milieu dacht ik er stilletjes aan om eventueel, héél misschien, voor Groen! te gaan stemmen......... maareuhhhhh, gezien ik in de kieskring BHV woon zal ik dus waarschijnlijk voor Rupodinges kunnen stemmen............ en t'ja dan.... wie weet ??? ![]()
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je méént het?
![]()