![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het spijt mij, maar dergelijke zaken doet mij toch wel nadenken over wat Guderian en Volksstormer gezegd hebben. Misschien hebben ze wel gelijk. Dit zou dus betekenen dat die tienduizenden, die door de snel Belg wet zijn binnengelaten, ook tot het eigen volk behoren of wat ![]() Het ziet er steeds slechter uit voor de etnische identiteit van ons volk. ![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 26 mei 2007 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Was gewoon een misverstand,meer niet.
Uiteidelijk komt het op hetzelfde neer. Het vb hoefde in feite het niet aan te passen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Meneer zit steeds bezig dat vb'ers racisten zouden zijn maar toont nu zelf aan hier zelf de grootste te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Laat ons nu eens alles samenvatten.
A/ Morelleke beweerde dat het VB er programmatorisch niet op uit was om vreemdelingen (bedoelende volgens Edina en DM "allochtonen met Belgische nationaliteit") in overheidsdiensten te weren. B/ Verstrepen zei dat dat zo in het programma stond C/ Morelleke zie dat dat niet het geval was. D/ Het VB heeft deze passage of voordien reeds of achteraf aangepast om semantische misverstanden uit de weg te ruimen en bewees hierdoor dat de stelling van Morelleke onvoorwaardeljk de juiste was. Tot daar toe is mij alles duidelijk. Maar wat ik nu echt niet begrijp is het volgende. Verstrepen beweerde in dat debat dat hij zich niet thuisvoelde bij het VB omdat oa deze onduidelijkheid in het programma aanwezig was. Als we dus zijn woorden mogen geloven wil dit dus zeggen dat hij het programma niet gelezen had voor hij toetrad tot het VB en heeft hij enig nader onderzoek of zelfinformatie ook nagelaten tijdens de jaren dat hij er was. Uit dit alles kunnen we dus concluderen dat A/ Het VB en Morelle op dezelfde golflengte zitten B/ Het VB niet tegen openbare betrekkingen is voor "vreemdelingen" met de Belgische nationaliteit C/ Het VB wel tegen openbare betrekkingen is voor "vreemdelingen" die de belgische nationaliteit niet hebben D/ Verstrepen of een hypocriet of een leugenaar is of het programma niet kende tijdens zijn lucratief VB-schap.
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Maar het betekent vogens het VB wél dat we net van die mensen volwaardige Vlamingen moeten maken door strenge integratiewetten om zo tot een volledige assimilatie te kunnen komen. Eén van mijn beste vrienden en collega is een overtuigd Vlaams Nationalist en VB sympathisant en is van Pools origine. Een andere collega van mij is eveneens een overtuigd Vlaams Nationalist en is tweede generatie Italiaan. Vorige week ben ik lekker doorgezakt met een copain van de voetbal, overtuigd VB sympathisant, en eerste generatie Griek. Ook zij, mijn beste Max, zijn Vlamingen...en van het goede hout gesneden.
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Correctie: vooral Verstrepen en Morel begrepen onder vreemdelingen duidelijk ook allochtonen met de Belgische nationaliteit. Anders had ten eerste Verstrepen zich aan die zin blijkbaar niet gestoord en anderszijs Morel niet hysterisch zitten ontkennen dat dit in het VB-programma stond... Indien het gewoon over een verkeerde interpretatie van Verstrepen ging, dan had Morel gewoon die zin ook kunnen verduidelijken. Dat deed ze niet. Ze ontkende dart het erin stond. Daaruit valt maar één zaak te concluderen en dat is dat in VB-rangen onder vreemdelingen wel degelijk ook allochtonen met de Belgische nationaliteit worden verstaan. En dat maakt de uitleg over het feit dat de aanpassing louter een verduidelijking zou zijn, zo ongeloofwaardig als maar kan zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Het feit dat Morelle beweeerde dat het er NIET instond bewijst dat zij in dit geval met "vreemdelingen" mensen bedoelt die de Belgische nationaliteit NIET hebben. Met andere woorden: Zij (en met haar het VB) bedoelen dat overheidsbetrekkingen WEL mogen voor "vreemdlingen" met een Belgische identiteitskaart en niet voor "vreemdelingen" zonder. Als je daar een probleem mee hebt dan denk ik dat het VB deze dubbelzinnigheid radikaal uit de wereld heeft geholpen door hun "specifiëring" of "verduidelijking". Het is uiteraard begrijpelijk dat de linkse kerk zwaar ontgoocheld is omdat ze dachten in Verstrepen een stok gevonden te hebben om het VB te schaden. Evenwel: ter persoonlijken titel: Als ik iemand met een hoofddoek of een tent zie rondflaneren blijf ik die mensen nog steeds "vreemdelingen" vinden. Voor mij blijven deze mensen hun allergrootste best doen om vreemdeling te blijven in een land dat hun voedt. Ikzelf heb hun identiteitskaart daar niet voor nodig. Zo dacht Verstrepen er mi trouwens ook over toen hij nog in het VB genootschap mocht baden.
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
En zie: En Morelle (in haar franse colleire) en het VB (die het voor iedereen nog eens duidelijk in hun programma heeft gespecifieerd) waren het hier roerend over eens. Dat Verstrepen aan het woord "vreemdelingen" een andere interpretatie geeft is zijn zaak en niet meer de verantwoordelijkheid van het VB. Citaat:
Maar ik vind het hilarisch dat jij iemand met een tent hebt gevonden die perfekt nederlands spreekt en die dan nog als de norm der tentendragers wil naar voor schuiven.
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Voor sommigen is het nooit goed
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |