![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het boek dat jij aanhaalt niet gelezen, maar ik ken genoeg van Ludo's groene ideëengoed om te weten dat het me niet zou aanstaan. Ik heb enkel zijn werken omtrent nationalisme - Belgen op de tweesprong & Nationalisme onder het mes - gelezen en de ideëen over solidariteit tussen de Belgen bevallen me zéér goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil misschien ook wel komen! Wie zullen jullie het eerst proberen te lynchen... de kapitalistische bourgeois-liberaal of de boosaardige pro-Europese Belgische nationalisten? Spannend... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die man die deel uitmaakte van de Coudenberg-groep? LD is gewoon een conservatief, met euro-nationalistische en licht-groene accentjes.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het verschil tussen beide?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() in eerste instantie moeten alle financieringen van de overheid voor politieke partijen worden afgenomen.
Ieder partij moet maar op eigen krachten zien rond te komen.eerlijker kan niet denk ik. Dan ten 2de de afschaffing van de kiesdrempel. Indien er constant nieuwe partijen kunnen ontstaan en doorgroeien tot een grote partij is enkel goed voor de burger. nu blijft de macht in handen van een paar grote partijen door enerzijds een kiesdrempel en door partij financiering voor enkel diezelfde grote partijen door de overheid. dus afschaffen die kiesdrempel |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Zonder die zware subsidie had je hoofdkantoor niet gestaan waar het staat... En had er wel wat armoediger uitgezien...
![]() |
#70 |
Vreemdeling
|
![]() Trouwens die Ludo Dierickx "Agalev" is alleen in de politiek gegaan om zijn neef Frank Swaelen "CVP" een hak te zetten ( die trouwens dan weer een familiant is van P.W.Segers "CVP-PSC"). U ziet het blijft zwischen uns. Het is echt nog een groter apenkot dan de meesten al denken.
![]() Doe wat je wil op 10 juni als je het nog gelooft, veranderen doet er niets. Wil je er eens mee lachen : ![]() Kijk dan op http://www.totoffclowns.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok de 32 uren week ik er mss wel wat over,maar hier zijn compromise over te maken hé,echter niet over het Generatie pact dat door onze stroot is geduwd ....
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik ook. 30 uur per week vind ik het absolute maximum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Hooguit 3 uren per dag zonder het weekend,he.
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als onze economie daarop gebaseerd wordt zul je inderdaad krijgen waar de communisten naar streven: totale gelijkheid; iedereen even arm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetzelfde argument als uw voorgangers gebruikten om de 40 urenwerkweek proberen tegen te houden...
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 26 mei 2007 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou beter gaan werken ipv die a-sociale onzin te verkopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, maar mijn weekend is heilig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zogenaamde "scheuring?"
Hoe kan je die scheuring nu "zogenaamd" noemen?? De helft is het afgetrapt! De voltallige raad van bestuur is naar een andere partij overgestapt! Als dat geen scheuring is, dan weet ik het ook niet meer. |
![]() |
![]() |