![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: waarvoor zou je je leven geven? meerdere antwoorden mogelijk!!! | |||
de natie |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,73% |
niet zomaar voor de natie maar eerder voor de onderdrukte mensen, waar ook ter wereld |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
mijn bezittingen, geld, rijkdom en eventueel voor het systeem dat ervoor zorgt dat ik nog meer verdien |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,82% |
voor gezin, familie en lief |
![]() ![]() ![]() |
22 | 40,00% |
religie en god |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,64% |
ik sterf voor niemand niet, laat anderen voor mij sterven |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,73% |
wat is dit voor een belachelijke poll |
![]() ![]() ![]() |
29 | 52,73% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Voor de vrijheid!!! yaaaaarg (loopt met molotov naar de vijanden)
Nee, sterven is een beetje stom |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja , maar da's nu toch iets dat we allemaal moeten doen ... willen of niet
![]() Behalve Elvis natuurlijk ![]()
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik stuur dan zelf wel wat kamikazes, de dood in, als het echt moet, ![]() nee serieus nu, ik denk dat de tijd dat ge idiooten vond die wilden sterven voor het vaderland, nu toch wel al een halve eeuw achter ons ligt, ik denk dat de meesten niet eens een schrammetje willen oplopen. De vermietisering van onze maatschappij, als ze een plak op hun gezicht krijgen van iemand gaan ze hem nog bedanken dat hij niet te hard geslagen heeft... en jij zoekt mensen die voor iets willen sterven, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Als ik met mijn dood de islam uit de wereld kan helpen: minder oorlog, haat en onderdrukking. Fijn toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Meer dan de helft vindt dit een belachelijke poll. Toch wordt er massaal aan meegedaan.
Geef het maar toe: de wereld houdt van belachelijke zaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat je dus duidelijk hebt aangegeven is dat je er wil zijn voor je kind dat je nu hebt. Iets wat je dus siert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan liefst in mijn bed en van ouderdom. Ik weet dan ook dat een mens maar één keer leeft en dat er echt geen 70 maagdelijke mannen op me staan te wachten aan de overkant mocht ik mezelf opblazen voor Allah.
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als er oorlog komt en ik moet gaan vechten (op mijne leeftijd LOL...) maar dan hoop ik toch niet dat de Raf mij "rugdekking" moet geven.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Euh, ik heb voor de laatste optie gekozen.
![]()
![]() |
#77 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 29 mei 2007 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we een bedevaarstoord oprichten voor de heilige Duym, ![]() Ge weet Duym, voor ne christen is da enkel rijstpap met gouden lepelkes hé, in het hiernamaals, als ge sjans hebt, en ge zijt nen aanbidder van de oude pre christelijke goden, dan kunt ge in het Walhala geraken als ge sterft op het veld van eer, maar meer valt er niet te rapen dan uwe naam in ne gedenksteen vrees ik ... Er zijn betere en gezondere manieren om eeuwige roem te vergaren. |
|
![]() |
![]() |