![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() Merci voor den tip ... ![]()
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier hebben we geen GFT
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al veel eerder gemerkt dat Manta van huis-houden geen kaas heeft gegeten ook al doet hij/zij of het zijn/haar cup of thee is.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 mei 2007 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vermits plastic verantwoordelijk is voor het overgrote deel van de afvalberg denk ik zelfs dat jij nog nooit iets in een vuilbak hebt gegooid.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 mei 2007 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Je impliceert hier dat er geen mannen bestaan die al dit werk zouden doen, tenzij ze alleen zijn. Je impliceert hier dat in ieder huishouden de klassieke rolpatronen gehanteerd zouden worden.
Wel, bij mijn achterbuur is dat alleszins niet het geval. De vrouw gaat werken en de man doet de was, de strijk en de kook. Iedereen vindt het prima zo. En ik zou hetzelfde doen als de situatie zich zo praktischer stelt. |
![]() |
![]() |