Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2007, 14:10   #61
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
godverdju, dat is idd een van de walgelijkste dingen die ik tot nu toe heb gehoord. Ik dacht eerst dat ik het dus verkeerd had verstaan.

Maar idd, die gasten spuiten elkaar dus in met HIV besmet bloed.

En dan de medische wereld maar naroepen dat ze de dure aids-remmers beter moeten maken, en goedkoper.

Hoe ziek kunt ge zijn , weet ge dat er zelf "besmettingsparties" worden georganiseerd... ? ? ?

Pakt u dan van den eerste keer ne revolver en schiet u eigen door de kop, daar hebde veel minder miserie mee...

ik versta die freaks toch ook nie goe ne meer... misschien dat voor dergelijke figuren toch maar naar een drastische oplossing moet gezocht worden... euthanaseren of zo, of opsluiten in een barebackers kamp , zonder medicamenten natuurlijk...

ongetwijfeld zal er wel weer een of andere linkse dit weer begrijpen of zich geroepen voelen deze afwijking als "ziekte" te gaan verdedigen, maar als ge met een spuit iemand wat aids gaat geven zijde ne ziekelijke sadist.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 14:13   #62
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
ik zou nooit zijn gaan werken om mijn studies te betalen. ik heb dat er niet voor over. gratis en voor niks moet het zijn, anders doe ik het niet.
juist gelijk nu: gratis en voor niks kost en inwoon. lekker profiteren.
ik voel mij daar goed bij.
in ruil daarvoor mogen anderen de held zijn en ik de slechterik.
tja, toegegeven, in feite ken ik u niet...Mischien zijt ge de moedigste student aller tijden, die niet alléén zijn studies volledig betaalt door zijn arbeid, maar dan ook nog met zijn preetje zijn beide straatarme en zieke ouders onderhoudt en verzorgt...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 14:15   #63
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juan Bekijk bericht
uw percentage wordt door geen enkel sociaal-wetenschappelijk onderzoek ondersteund en is allicht wishfull thinking van uw kant.

de acceptatie is nog nooit zo groot geweest, al ben ik akkoord met u dat er nog meer informatie en voorlichting op middelbare scholen dient gegeven te worden
ja , en wat nog jong? Een speciaal leervak "homofilie" mischien? "Praktische" lessen ook nog?
Oud 31 mei 2007, 14:16   #64
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Er zijn geen woorden voor zoveel ranzigheid.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 14:18   #65
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
godverdju, dat is idd een van de walgelijkste dingen die ik tot nu toe heb gehoord. Ik dacht eerst dat ik het dus verkeerd had verstaan.

En dan de medische wereld maar naroepen dat ze de dure aids-remmers beter moeten maken, en goedkoper.
En men moet natuurlijk vooral niet zeggen dat de homo's nog steeds risikogroep nummer 1 zijn, voor wat de verspreiding van Aids betreft, want anders ben je een "homofoob"...En het Rood Kruis, dat homofiele bloeddonors weigert, heeft natuurlijk nog steeds ongelijk, en discrimineert die groep mensen...
Oud 31 mei 2007, 14:58   #66
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
[/b]ja , en wat nog jong? Een speciaal leervak "homofilie" mischien? "Praktische" lessen ook nog?

Niet stiekem hardop dromen hé.
Oud 31 mei 2007, 15:11   #67
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Stel u voor de faculteit, Homofilie en Lesbische wetenschappen

Kunnen we een paar BV`s als Prof aanstellen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 15:18   #68
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik gok dat dat niet dezelfde mensen zijn.
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 15:20   #69
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Oud 31 mei 2007, 15:20   #70
Juan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
ongetwijfeld zal er wel weer een of andere linkse dit weer begrijpen of zich geroepen voelen deze afwijking als "ziekte" te gaan verdedigen, maar als ge met een spuit iemand wat aids gaat geven zijde ne ziekelijke sadist.
niemand verdedigt hier die misdadigers die dat hiv hebben ingespoten !

waar ik mij wel druk om maak is dat sommigen dit gedrag doelbewust willen extrapoleren naar de hele holebigemeenschap, terwijl het hier om marginaal crimineel gedrag gaat dat helemaal niet representatief is voor de holebigemeenschap!
Juan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 15:22   #71
Juan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
[/b]ja , en wat nog jong? Een speciaal leervak "homofilie" mischien? "Praktische" lessen ook nog?
ik bedoel dat er in de scholen aandacht moet zijn voor dit issue en dat er in de klas over gesproken moet worden (dit kan bvb in het kader van een film, bvb Matthew Shepard Story) dit kan de tolerantie enkel maar ten goede komen, denk ik

Wie wil er tenslotte dat zijn kinderen opgroeien tot homofoben?
Oud 31 mei 2007, 15:24   #72
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Zulke freaks moet men opppakkken en bannen naar een molokai sturen speciaal gecreërd voor dergelijke perverse gevallen. Dan kunnen ze daar elkaar barebonen, inspuiten of kapotneuken met HIV. Dan zijn we tenminste van dat pervers volk vanaf en is de maatschappij een stuk veiliger.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 15:29   #73
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juan Bekijk bericht
ik bedoel dat er in de scholen aandacht moet zijn voor dit issue en dat er in de klas over gesproken moet worden (dit kan bvb in het kader van een film, bvb Matthew Shepard Story) dit kan de tolerantie enkel maar ten goede komen, denk ik

Wie wil er tenslotte dat zijn kinderen opgroeien tot homofoben?
Maar ik zou ook niet willen dat mijn kinderen aangezet worden tot homofilie,laat dat duidelijk zijn hé
Een kind moet ook duidelijk aangeleerd worden dat homo zijn ABnormaal is
Oud 31 mei 2007, 15:44   #74
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Maar ik zou ook niet willen dat mijn kinderen aangezet worden tot homofilie,laat dat duidelijk zijn hé
Mensen zijn homo of ze zijn het niet, je kunt ze moeilijk aanzetten tot het een of het ander.
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 15:45   #75
Juan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
niemand promoot hier aanzetten tot homofilie, buiten die enkele armen van geest die nog geloven dat homoseksualiteit een keuze is.

verder is homoseksualiteit niet abnormaal, net zomin roodharigen (+- 1% van de bevolking), mensen met bloedtype AB+ (tussen 2 en 5% van de bevolking), of mensen met sproeten abnormaal zijn ! er is dus geen nood om kinderen aan te leren dat homoseksualiteit abnormaal is, wel integendeel
Oud 31 mei 2007, 15:46   #76
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Hoe ziek kunt ge zijn , weet ge dat er zelf "besmettingsparties" worden georganiseerd... ? ? ?

Pakt u dan van den eerste keer ne revolver en schiet u eigen door de kop, daar hebde veel minder miserie mee...

ik versta die freaks toch ook nie goe ne meer... misschien dat voor dergelijke figuren toch maar naar een drastische oplossing moet gezocht worden... euthanaseren of zo, of opsluiten in een barebackers kamp , zonder medicamenten natuurlijk...

Ik vrees dat het eerder "cultuur" en/of zelfs "religie" moet gaan heten en dus vertroeteld worden ....

Wacht u voor de PoCo.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 31 mei 2007 om 15:47.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 15:47   #77
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is niet ABnormaal te vinden.

Zelfs de meest rabiate homobashers zal moeten erkennen dat sommige homoseksuelen uiterlijk erg vrouwelijk kunnen zijn. Veel lesbische vrouwen hebben ook daadwerkelijk mannentrekken. Het zit dus in de genen.

Eén op de 250 kinderen wordt zichtbaar hermafrodiet geboren. (Meestal wordt na de geboorte dan gekozen door de ouders welk geslacht zal verwijderd worden). Bij een veelvoud daarvan zie je het niet.

Er zijn vast veel redenen die kunnen leiden tot een andere seksualiteit dan heteroseksualiteit. Deze andere vormen van seksualiteit vormen weliswaar een minderheid, maar zijn dus niet abnormaal. Integendeel, aangezien seksualiteit louter een genetische oorzaak heeft, zou een heteroseksuele homo pas ABnormaal zijn.

Het is weliswaar een feit dat sommige anders-seksuelen heden ten dage zich nogal prominent kunnen outen (gay-parades bijvoorbeeld, vind ik nu ook niet meteen de geschikte manier om homofoben te bekeren), maar zolang er mensen zijn die homoseksualiteit ABnormaal vinden, of hen er zelfs om viseren, is het eigenlijk logisch dat dit gebeurt. Zwijgen en slagen incasseren is passé in een tolerante samenleving.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 15:48   #78
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Mensen zijn homo of ze zijn het niet, je kunt ze moeilijk aanzetten tot het een of het ander.
PoCo? Het grijs gebied ontkennen?
Oud 31 mei 2007, 15:50   #79
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ik vrees dat het eerder "cultuur" en/of zelfs "religie" moet gaan heten en dus vertroeteld worden ....

Wacht u voor de PoCo.
Komkom Willem. Van jouw ben ik wel ietwat meer nuancering gewend. Niet alle feiten (motivatie) zijn al bekend. Misschien werden de daders zelf besmet met het virus via seksueel contact en willen ze op die manier wraak nemen? En wat betreft die injecteringsfeestjes, dat geloof je toch zelf niet?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 15:52   #80
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
En men moet natuurlijk vooral niet zeggen dat de homo's nog steeds risikogroep nummer 1 zijn, voor wat de verspreiding van Aids betreft, want anders ben je een "homofoob"...En het Rood Kruis, dat homofiele bloeddonors weigert, heeft natuurlijk nog steeds ongelijk, en discrimineert die groep mensen...
Statistieken kunnen gelukkig (nog) niet worden verboden, hooguit gepocomanipuleerd.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be