Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2007, 16:42   #61
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

ik vind het volk dat daar vergadert harder crapuul dan de betogers. Snapt jullie mierenbrein deze redenering? of zijn jullie zo geconditioneerd door de visuele media en onze dorpspolitiek dat dat niet doordringt?
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 16:43   #62
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
En door zich als beesten te gedragen die een rustige en vredige stad in een oorlogszone omtoveren, hebben de "andersglobalisten" zich weer eens grondig voor schut gezet. Op elke tv in iedere huiskamer zal de rook en brand in Rostock te zien zijn.
dat is nog te lauw

ANTI-globalisme verdomme!
Oud 3 juni 2007, 16:43   #63
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
ik vind het volk dat daar vergadert harder crapuul dan de betogers. Snapt jullie mierenbrein deze redenering? of zijn jullie zo geconditioneerd door de visuele media en onze dorpspolitiek dat dat niet doordringt?
bon....

En heeft dat "volk dat daar vergadert" last gehad van die rellen?

Me Think Not...
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 16:45   #64
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
bon....

Me Think Not...
wel, idd, dat kunt ge u in bepaalde mate afvragen. Alhoewel ik wel vermoed dat ze van het protest gehoord zullen hebben. De confrontatie tss enerzijds de vergadering en de deelnemers eraan, en de link met het geweld en de machteloosheid anderzijds, is allesins wereldwijd in beeld gekomen.
Oud 3 juni 2007, 16:48   #65
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lees: alleen via Inymedia Extreem-links is niet zo goed in het kritisch lezen.
Het principe van Indymedia is je duidelijk onbekend. En e-mail al evenzeer.

Citaat:
Zielig! Denkt U nu echt, dat dit geloofwaardig overkomt? De politie "provoceert"? Blijkbaar leeft U nog in 1910, waar agitators de massa konden opjutten met allerlei griezel- en spookverhalen over "de politie".
Het is duidelijk dat jij nog nooit naar een manifestatie bent geweest.

Citaat:
Veel "omstaanders" waren er niet te zien, elk redelijk mens had zich terug getrokken om Uw vriendjes, die zich als dieren gedroegen, niet te moeten tegenkomen.
Je moet je beter informeren. De toespraken en optredens aan het einde van de manifestatie zijn verschillende keren moeten onderbroken worden. Iedereen was nog aanwezig toen de rellen uitbraken. Zelfs op de beelden uit de mainstream pers is duidelijk te zien dat het midden in de betoging gebeurde. Kijk maar eens naar de beelden op CNN bijvoorbeeld.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 16:48   #66
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 16:51   #67
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De escalatie naar vuurwapengebruik is nabij!
Van de politie? Inderdaad. Als je ziet hoe ze nu al tekeer gaan, is dat niet meer ver weg. Of nee, dat hebben we reeds gehad. Genua vergeten?
Oud 3 juni 2007, 16:52   #68
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Het doel : de duitse publieke opinie tegen het anti-globalisme (en het anders-globalisme) opzetten is in ieder geval bereikt.
Inderdaad. En daar hebben sommigen wel wat voor over.
Oud 3 juni 2007, 16:55   #69
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bon....

Me Think Not...
Van de rellen niet specifiek (die buiten ze maar al te graag uit om het protest in een slecht daglicht te stellen). Maar van het protest als geheel wel. Wees daar maar zeker van.
Oud 3 juni 2007, 16:58   #70
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

[quote=Edina;2703548]Het principe van Indymedia is je duidelijk onbekend. En e-mail al evenzeer.

Compleet naast de kwestie, U probeert Uw zielige uitspraken weer toe te dekken. Wat zijn nu Uw bronnen om de door U gefantaseerde "politieprovocatie" aan te duiden?

Citaat:
Het is duidelijk dat jij nog nooit naar een manifestatie bent geweest.
Inderdaad, ik mijd extreem-linkse onmensen en terroristen.

Citaat:
Je moet je beter informeren. De toespraken en optredens aan het einde van de manifestatie zijn verschillende keren moeten onderbroken worden. Iedereen was nog aanwezig toen de rellen uitbraken. Zelfs op de beelden uit de mainstream pers is duidelijk te zien dat het midden in de betoging gebeurde.
Compleet zielig en ongeloofwaardig. Dat fantasteert U weer allemaal, natuurlijk zonder enige bron.

Citaat:
Kijk maar eens naar de beelden op CNN bijvoorbeeld.
"op CNN". Kan het nog vager? U doet wel héél veel moeite om niet correct en precies te moeten zijn. Ik vrees dat U zelf ook wel beseft dat het onbegonnen werk is om Uw extreemlinkse vriendjes, de smerige beesten die ze zijn, te verdedigen. Er is brand gesticht, eigendom vernield, openbare infrastructuur afgebroken, met stenen geworden ... het was weer eens ene orgie van haat en geweld, zoals we dan van de primitieve linksen geweest zijn.

Ik heb me al vaak afgevraagd waar die agressie en primitieve sentimenten van die beesten vandaan komt. Het lijkt me dan ook zo te zijn dat die extreem-linkse zotten zwaar psychologisch gestoord zijn. Een steen werpen naar een andere mens met de bedoeling hem te doden of zwaar te verwonden, ik kom er niet bij. Het is té barbaars.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 17:03   #71
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
wat valt er te lachen?
Oud 3 juni 2007, 17:11   #72
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat valt er te lachen?
Leg eens een foto van vergaderende mensen naast een foto van stenengooiers, brandstichters, vernielers,...
En dan zeg je:
Citaat:
Ik vind het volk dat daar vergadert harder crapuul dan de betogers.
Ik vind dat ook vrij humoristisch hoor.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 17:12   #73
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Mooie foto vanop de BBC website:

Naam: G8.jpg
Bekeken: 264
Grootte: 39,1 KB

Het is duidelijk dat ze hier te maken hebben met zeer gevaarlijke manifestanten
Oud 3 juni 2007, 17:18   #74
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht

Bijlage 21567

Pfft, is dat alles? Uw moslim-vriendjes komen wel met wat harder spul voor de dag hoor, zie Guido De Moor of Patrick Mombaerts.

Maar wat moet deze foto bewijzen? Traangas om de meute in bedwang te houden, dat is alles.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 17:39   #75
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Compleet naast de kwestie, U probeert Uw zielige uitspraken weer toe te dekken. Wat zijn nu Uw bronnen om de door U gefantaseerde "politieprovocatie" aan te duiden?
Dat is helemaal niet naast de kwestie. Indymedia is een netwerk van nieuwssites waarop iedereen kan publiceren. Je hebt dus niet alleen tientallen verschillende indymediasites, maar ook nog eens honderden posters op elk van die sites. Waaronder veel getuigenissen van mensen te plaatse. Ga er zelf eens rondkijken en je zal merken dat je er ook getuigenissen kan lezen van mensen die het geweld expliciet afkeuren. Iedere getuigenis is gekleurd. Maar juist door de variëteit eraan is het mogelijk van je een goed beeld te vormen van wat er precies is gebeurd. Beter dan wat je via de mainstream media verneemt in elk geval.

En de beelden op CNN tonen perfect aan wat ik eerder vertelde. Charges van de politie in de vreedzame betoging. Dat er aan de rand van die betoging idioten met stenen gooien, is geen alibi om dan maar de rest van de betoging erbij te betrekken. En aangezien het voor jou blijkbaar te moeilijk is om naar de CNN website te surfen en daar het nieuws over de G8 te zoeken:

http://www.cnn.com/2007/WORLD/europe....ap/index.html

Laatst gewijzigd door Edina : 3 juni 2007 om 17:40.
Oud 3 juni 2007, 18:27   #76
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb me al vaak afgevraagd waar die agressie en primitieve sentimenten van die beesten vandaan komt. Het lijkt me dan ook zo te zijn dat die extreem-linkse zotten zwaar psychologisch gestoord zijn. Een steen werpen naar een andere mens met de bedoeling hem te doden of zwaar te verwonden, ik kom er niet bij. Het is té barbaars.
Het zou niet de eerste keer zijn dat de grootste aanstokers van het geweld politie-infiltranten zijn.

Zo heeft men enkele jaren geleden de NPD proberen te verbieden wegens racisme, dat achteraf het werk bleek van de zogenaamde Verfassungsschutz zelf...
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 18:56   #77
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Schandalig hoe de extreem-linksen weer als beesten tekeer gaan. Neef van me loopt er ook weer tussen. Profiteurke heeft nog geen dag gewerkt en alleen maar geld getrokken. Hopelijk komt hij deze keer zwaar toegetakeld terug. Eigenlijk zijn die mannen gewoon ordinaire vandalen.
Al eens goed naar die betogers gekeken? Een groot deel ervan is anarchist of kraker, wedden? Precies die werkschuwe meute ijvert hard voor herverdeling...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 20:05   #78
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Dat is helemaal niet naast de kwestie. Indymedia is een netwerk van nieuwssites waarop iedereen kan publiceren. Je hebt dus niet alleen tientallen verschillende indymediasites, maar ook nog eens honderden posters op elk van die sites. Waaronder veel getuigenissen van mensen te plaatse. Ga er zelf eens rondkijken en je zal merken dat je er ook getuigenissen kan lezen van mensen die het geweld expliciet afkeuren. Iedere getuigenis is gekleurd. Maar juist door de variëteit eraan is het mogelijk van je een goed beeld te vormen van wat er precies is gebeurd. Beter dan wat je via de mainstream media verneemt in elk geval.

En de beelden op CNN tonen perfect aan wat ik eerder vertelde. Charges van de politie in de vreedzame betoging. Dat er aan de rand van die betoging idioten met stenen gooien, is geen alibi om dan maar de rest van de betoging erbij te betrekken. En aangezien het voor jou blijkbaar te moeilijk is om naar de CNN website te surfen en daar het nieuws over de G8 te zoeken:

http://www.cnn.com/2007/WORLD/europe....ap/index.html
Zelfs de organisatoren van de betoging hebben vandaag reeds op de Duitse TV verklaart dat het de harde kern van het "zwarte blok" was die verantwoordelijk waren voor de rellen van gisteren en NIET de politie. Dat u echter liever anti-democratische geweldenaars steunt die ook de hulpdiensten aanvallen is voor mij niets nieuws.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 20:59   #79
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Bijlage 21567

Molotov cocktails, kasseien...100+agenten gewond... inderdaad zeer gevaarlijke manifestanten. Eindelijk eens akkoord met Edina.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 22:07   #80
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
hoeveel winkelruiten gaan er sneuvelen ? Hoeveel auto's gaan er gefikt worden, gaan er nog bushokjes staan en wat met de lokale McDo ??
Hoeveel hongersdoden gaan er nog vallen omdat de G8 dictators hun gang blijven gaan?
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be