![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hopeloos die rode pietjes... ![]() Waarom liet men niet iets meer zien? ![]() Mss unt U daarvoor zorgen? Maar mensen beschadigen... toch zo gemakkelijk... Foei... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() ey hard drugs alcohool promoveert beter dan anderen drugs zenne
![]() die mannen mé hun miljarden euro's houden ni van wierrook geuren en soft spul liever ne goeie straffe shot alcohool ...de gangsters lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Ah ja, U bedoelt mijn kritiek op Stalin, Mao, de Kims, Castro, Pol Pot...
Tja, die is idd mss onterecht... ![]() ![]() En we zijn over Sarkozy bezig, nietwaar? Als U toch offtopic gaat, beantwoord dan mijn vragen dan maar eens waarom de vakbonden de hoofdzetels van de Spa en Spirit niet spontaan bezetten, enz.? ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 14 juni 2007 om 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, die bedoel ik niet.
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() Sommige mensen zijn nu eenmaal naief en goedgelovig net zoals kleine kinderen en demente bejaarden.
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mao & fidel waren soms meer mens dan vele anderen vindt ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() En?
![]() Wat denkt U over het sociaal bloedbad bij de SP.a en Spirit? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Ik benader idd soms demente mensen en spitzmuizen als normale gesprekspartners,geen dank!
Over wat ging het in dit topic nu ook weer, Mao, Stalin, Pol Pot, Chavez....? Oh, nee, nu zie ik het, het gaat over de beschonken Sarkozy!
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat stond er in mijn berichtje te lezen en weigert roodlinks te zien? Ik zal het bijzonderdste nog eens herhalen: In het late journaal liet Boever een fragment van de persconferentie zien waarop Sarkozy na afloop van een ontmoeting met zijn Russische ambtgenoot Vladimir Poetin buiten adem aan komt lopenKennelijk had hij niet alleen water gedronken en wat onduidelijk aanbiedt vragen te beantwoorden. , gaf Boever als commentaar, zonder de daaropvolgende beelden te tonen waarop Sarkozy normaal de vragen beantwoordde.Dus voor de moedwilligen... Daar staat duidelijk in dat op de daaropvolgende beelden duidelijk te zien was dat Sarkozy de vragen normaal beantwoordde... ![]() ![]() ![]() En leutert nu maar rustig verder.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Beelden zeggen veel meer dan woorden http://www.youtube.com/watch?v=Oy1Uf...elated&search=
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of als je je écht verveelt, google dan eens carlgustaaf, dan krijg je neukende varkens te zien.
Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 14 juni 2007 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een sos... die het woord kritisch durft gebruiken... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 14 juni 2007 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() In de spitsmuizenwereld is alles mogelijk.
Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net zoals zijn collega's uit Israel kan hij geen terechte kritiek hebben ![]() Uitverkorenen he...
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 14 juni 2007 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |