Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juni 2007, 03:28   #61
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @BuRnS Bekijk bericht
yeps , erg voor de famillie ............ maar geen medelijden voor diene gast ......... zelfde me den eerste die bij mij binnekomt als ik niet thuis zijn : da plaatje met " ik waak voor men baasje , betreden op eigen risico " hangt er niet voor niks !!!

voor mijn part mogen ze al da soort crapuul op zo'n betogingen ( gemaskerde stenegooiers , autovernielers , en andere ) ne kogel geven ! evenals voetbalhooligans ! , een vreedzame betoging of of vreedzame voetbalsupporters moet daarentegen ongemoeid gelaten worden
Vreedzame voetbalsupporters worden ongemoeid gelaten, ook vreedzame betogingen worden wel eens "uiteengerammeld"
Enne ne kogel, niet minder? En de familie naar de Goelag sturen?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 09:09   #62
@BuRnS
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
De Flikken Zijn Het Grootste Crapuul

yeah right

Laatst gewijzigd door @BuRnS : 17 juni 2007 om 09:10.
@BuRnS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 09:11   #63
@BuRnS
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Vreedzame voetbalsupporters worden ongemoeid gelaten, ook vreedzame betogingen worden wel eens "uiteengerammeld"
Enne ne kogel, niet minder? En de familie naar de Goelag sturen?

neen , de Goelag is erover ........ de kosten van diene agent plus de gebruikte kogel daarvoor moeten ze wel opdraaien
Oud 17 juni 2007, 09:20   #64
Samsa
Gouverneur

Samsa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
yeah right
al eens op een G8-betoging geweest?
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini

Laatst gewijzigd door Samsa : 17 juni 2007 om 09:21.
Samsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 09:31   #65
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

(Ik nu eerlijk gezegd wel niet.)
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 09:44   #66
@BuRnS
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samsa Bekijk bericht
al eens op een G8-betoging geweest?

neen , de beelden van stenengooiende , gemaskerde , staats- en privé vernielend vrapuul doen mij daarvoor geen goesting krijgen ....... iets zegt mij dat hetzelfde publiek is dat vuurwerk afschiet wanneer het nsv hun jaarlijkse betoging houdt
Oud 17 juni 2007, 10:57   #67
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
neen , de beelden van stenengooiende , gemaskerde , staats- en privé vernielend vrapuul doen mij daarvoor geen goesting krijgen ....... iets zegt mij dat hetzelfde publiek is dat vuurwerk afschiet wanneer het nsv hun jaarlijkse betoging houdt
http://www.indymedia.be/nl/node/11932
duidelijk gevaarlijk uitschot.
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 11:14   #68
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
De Flikken Zijn Het Grootste Crapuul
Nee hoor, ze doen hun werk. Zou niet nodig zijn mochten er enkel vreedzame betogingen zijn.

Spijtig genoeg brengen die antiglobalisten echte eenheden relschoppers mee die als enige opdracht hebben geweld te gebruiken. Vandaar de massale opkomst van ordediensten.

Voor mijn part mogen die ordediensten nog harder optreden tegen de relschoppers. Vooral op hen die als recidivisten bekend zijn en die reeds gewonde politiemannen op hun geweten hebben mag met scherp worden geschoten. En als die dan in zo'n gevecht streven, dan mogen de media zoveel foto's en filmpjes van een huilende 'collega' laten zien die een kaars draagt. Mijn medeleven krijgen ze niet.
Oud 17 juni 2007, 11:18   #69
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Op die betogers wordt dan ook niet geschoten, hé?

Het gaat om het crapuul, waar Carlo Giuliani van deel uitmaakte, en die vanalles naar de ordediensten gooien, inclusief stenen, ijzeren staven en brandbommen. Inderdaad gevaarlijk uitschot.
Oud 17 juni 2007, 11:18   #70
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Verbaal protest geniet mijn voorkeur, ze zouden bij de andersglobalisten beter is een paar MC's loslaten om die ganse massa hetzelfde te laten scanderen. Dan krijg je pas een machtig effect.
Zoiets als dit maar dan 100 keer groter: http://www.youtube.com/watch?v=PCXHbCYvzjI
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 11:19   #71
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Nee hoor, ze doen hun werk. Zou niet nodig zijn mochten er enkel vreedzame betogingen zijn.

Spijtig genoeg brengen die antiglobalisten echte eenheden relschoppers mee die als enige opdracht hebben geweld te gebruiken. Vandaar de massale opkomst van ordediensten.

Voor mijn part mogen die ordediensten nog harder optreden tegen de relschoppers. Vooral op hen die als recidivisten bekend zijn en die reeds gewonde politiemannen op hun geweten hebben mag met scherp worden geschoten. En als die dan in zo'n gevecht streven, dan mogen de media zoveel foto's en filmpjes van een huilende 'collega' laten zien die een kaars draagt. Mijn medeleven krijgen ze niet.
Uit de filmpjes blijkt dat ze optraden tegen onschuldigen. Flikken zijn dus idd krapuul.
Oud 17 juni 2007, 11:26   #72
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Uit de filmpjes blijkt dat ze optraden tegen onschuldigen. Flikken zijn dus idd krapuul.

1) Dat bleek uit geen enkel filmpje.

2) Die flikken zouden er niet zijn als de antiglobalisten geen aggressief gespuis was dat er gewoon in naam van een ideologie komt vechten en brandbommen gooien.

3) Het is frappant hoe kommunisten zoals jij het altijd onvoorwaardelijk hebt over flikken=crapuul in onze vrije maatschappij, terwijl de grootste misdadigers en moordenaars met een ofiicieel carte blanche precies de politiediensten in de kommunistische dictaturen zijn. Die hebben altijd al iedereen mogen folteren en op iedereen mogen schieten die ook maar een woord tegen de kommunistishce dictator durfde te zeggen.

Laatst gewijzigd door Antoon : 17 juni 2007 om 11:27.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 11:27   #73
Praetorian

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Standaard

Citaat:
1) Dat bleek uit geen enkel filmpje.

2) Die flikken zouden er niet zijn als de antiglobalisten geen aggressief gespuis was dat er gewoon in naam van een ideologie komt vechten en brandbommen gooien.

3) Het is frappant hoe kommunisten zoals jij het altijd onvoorwaardelijk hebt over flikken=crapuul in onze vrije maatschappij, terwijl de grootste misdadigers en moordenaars met een ofiicieel carte blanche precies de politiediensten in de kommunistische dictaturen zijn. Die hebben altijd al iedereen mogen folteren en op iedereen mogen schieten die ook maar een woord tegen de kommunistishce dictator durfde te zeggen.
http://www.youtube.com/watch?v=K3rnhDdG96c

Toch wel. Ik zie maar agressie van 1 kant.
Oud 17 juni 2007, 11:28   #74
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=K3rnhDdG96c

Toch wel. Ik zie maar agressie van 1 kant.
ja,ja.
Oud 17 juni 2007, 11:30   #75
Praetorian

Standaard

Citaat:
ja,ja.
Ik zie alleen flikken groepjes omsingelen en die mensen compleet de vernieling inkloppen. Filmpje zegt genoeg, meer valt er niet over te zeggen.

Laatst gewijzigd door Praetorian : 17 juni 2007 om 11:30.
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 11:31   #76
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Ja, geuniformd, gehelmd, gewapend..
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 11:37   #77
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zie alleen flikken groepjes omsingelen en die mensen compleet de vernieling inkloppen. Filmpje zegt genoeg, meer valt er niet over te zeggen.
Jij bent zo blind als iets.

Ik zie een film die alleen maar eerst een vreedzame dansje laat zien, om daarna meteen over te schakelen op gevechten. Je zou kunne denken dat de flikken gewoon hadden gechargeerd zonder reden.

Wat ik niet zie is wat ertussen gebeurd. Elke betoger die door de flikken wordt aangepakt heeft eerst aangevallen. Maar dat is toevalligniet gefilmd natuurlijk.

BTW : voor dat de gevechten starten zie je daar een "betoger" met een gasmasker rondlopen. Kun je mij eens uitleggen wat een vreedzame betoger zonder slechte bedoelingen daar doet met een gasmasker? Of is dat de standaard uitrusting?

En waar je uiteraard geen antwoord op hebt is mijn puntje nummer drie: nog even herhalen mocht je het niet hebben gezien .

Oud 17 juni 2007, 11:39   #78
Praetorian

Standaard

Citaat:
Jij bent zo blind als iets.

Ik zie een film die alleen maar eerst een vreedzame dansje laat zien, om daarna meteen over te schakelen op gevechten. Je zou kunne denken dat de flikken gewoon hadden gechargeerd zonder reden.

Wat ik niet zie is wat ertussen gebeurd. Elke betoger die door de flikken wordt aangepakt heeft eerst aangevallen. Maar dat is toevalligniet gefilmd natuurlijk.

BTW : voor dat de gevechten starten zie je daar een "betoger" met een gasmasker rondlopen. Kun je mij eens uitleggen wat een vreedzame betoger zonder slechte bedoelingen daar doet met een gasmasker? Of is dat de standaard uitrusting?

En waar je uiteraard geen antwoord op hebt is mijn puntje nummer drie: nog even herhalen mocht je het niet hebben gezien .

Filmpje zegt genoeg, jouw zever verandert daar niets aan. Flikken waren totaal losgeslagen, ze hebben zich verlaagd tot dierlijk niveau.
Einde discussie.
Oud 17 juni 2007, 12:04   #79
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ja,ja.
Van de moment dat betogers op de grond liggen en er een overmacht aan politie is dan dienen ze die betogers polsbandjes aan te doen in plaats van hun schedel te breken.

Het is toch redelijk duidelijk dat dit iets is wat niet kan ?
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2007, 12:11   #80
@BuRnS
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child Bekijk bericht
Van de moment dat betogers op de grond liggen en er een overmacht aan politie is dan dienen ze die betogers polsbandjes aan te doen in plaats van hun schedel te breken.

Het is toch redelijk duidelijk dat dit iets is wat niet kan ?

toch heeft Antoon gelijk , wat doe je gemaskerd op zo'n betoging ????? , te laf om je gezicht te laten zien OF ben je iets van plan dat niet mag
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be