![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hier ben ik aan het werken in het Antwerpse Café den drempel. (Niet mijn favoriet café, btw.) Het weelderige haar is de ex-vriendin. Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 16 juni 2007 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Is in die zin agnosticisme niet wat te eenvoudig voor een filosofiestudent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, ik vind dat niet te eenvoudig. Zoals je zelf zegt, het is het enige rationele standpunt. Alhoewle ik moet zeggen dat Vermeersch goede kritiek heeft, vind ik dat hij te eenzijdig is. Je kan het wezen God niet kennen, maar dat betekent niet dat hij geen bestaansmogelijkheid heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ----
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 16 juni 2007 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Verdomd! Censuur! Ik wil weten wat daar stond!
Maar dan echt he. ![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 16 juni 2007 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben niet verlegen, ik filter mijn onzin, dan blijft er nog meer dan genoeg over.
![]() |
#73 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zie je wel dat er nog genoeg overblijft? En dan post ik hier nog 90 % van wat mij door het hoofd gaat niet, kun je nagaan.
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik altijd zo van de leerkrachten gehad die altijd hun ideeën als waarheden durfde verkopen en soms meer politieke campagne in de klas voerden, dan daadwerkelijk les te geven. Vind u dat eigenlijk verantwoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik het niet voor die 'neutraliteit ftw'-houding. Als ik ooit les geef, dan zeg ik duidelijk achter welk standpunt ik persoonlijk sta. Zodanig dat men leerlingen weten hoe bevooroordeeld ik ben. (Vermits ik humane vakken wil geven, is de kans groot dat het onderwerp ter sprake komt. Wat ik overigens ga aanmoedigen.) Maar ik vind van mezelf dat ik relatief goed ben in het uitleggen van visies die niet de mijne zijn. Ik heb afgelopen verkiezingen een paar vrienden geholpen met hun keuze van partij. En nee, ze stemden niet ineens allemaal vld. Ik vind het belangrijk intellectueel eerlijk te zijn als mensen mij om raad of duiding vragen. Dat vind ik wel kunnen. Ook als leerkracht. Je kunt niet objectief zijn. Dan kun je maar beter zeggen waar je achter staat, dan weet men wat men aan je heeft. Een voorbeeldje. Als ik leerkracht was en men zou mij vragen hoe het nu zit ivm BHV, dan zou ik min of meer de visies van de verschillende partijen kunnen uitleggen, en eindigen met mijn persoonlijke mening. Maar ik heb nog nooit of te nimmer iemand verkeerd bekeken voor een andere mening dan de mijne. Ik ben dat ook niet van plan. Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 17 juni 2007 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het recht om deel te nemen aan de politieke organisatie van de samenleving waarin je leeft, is volgens mij een unverseel basisrecht, en helemaal niet afhankelijk van het feit of je al dan niet belastingen betaalt.
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 17 juni 2007 om 02:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik vind ook dat iedereen het recht heeft om niet deel te nemen aan politieke activiteiten, dus ben ik ook tegen stemplicht bvb. Maar dan nu, back to Adrian.
![]() |