![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ps: die van knuppel vond ik ook hilarisch: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
De enige die hier constant afkomt met "eigen zak eerst" argumenten zijn wel de separatisten en anti-monarchisten hoor... ![]() (als iemand wil zien waarom ik het bovenste hilarisch vond nodig ik jullie uit om het antwoord van knuppel te lezen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een onverkozen monarchie is per definitie ondemocratisch.
Er is een groot verschil tussen 'mijn eigen centen voor mij en de mijnen uiteindelijk eerst, en dan pas de anderen', of 'andermans geld voor mij en de mijnen eerst, en dan pas degenen die er als eersten recht op hebben omdat ze het zélf verdienden'.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 juni 2007 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waar komt Knuppel 'nog' bij?
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
er is een verschil tussen "mijn eigen centen eerst voor mij" en "andermans centen eerst voor mij en dan pas voor de benodigden" juist? Veel blabla weinig boemboem zeggen wij daar tegen ![]() Pak het in zoals je wilt uiteindelijk komen we bij beide discussies (separatisme en monarchistische profitariaat) altijd uit op hetzelfde thema met u hoor "het kost veel"! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal dus:
Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat ik op dit forum geen koppigere en verstardere forumer ken dan jij... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() evenveel als hier: Er is een groot verschil tussen 'mijn eigen centen voor mij en de mijnen uiteindelijk eerst, en dan pas de anderen', of 'andermans geld voor mij en de mijnen eerst, en dan pas degenen die er als eersten recht op hebben omdat ze het zélf verdienden'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() korte samenvatting: knuppel: Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() knuppel: Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees er mijn postings maar op na en je zal zien dat ik met een aangename belgicisten zoals Superstaaf bijzonder goed kon opschieten. Op het soort van Internaut en co zul je een zeldzame, NEGATIEVE reactie vinden, of helemaal géén. En nu ga je mijn negeerbox in want jouw gebrabbel is niet de moeite waard om er nog één grammetje energie in te steken. Doei!
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
![]() Citaat:
Ale ik vraag mij dat gewoon af doet da gewoon als dienen anderen u zo tegensteekt je hoeft je daar toch niet voor uit te leggen...? Nuja... Het was weer eens tof forummen met knuppel ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat je in kringetjes draaiend gewauwel in een schabouwelijk taaltje niet meer te harden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Waarom altijd zo een aanvallende taal...? Nen mens mag hier niet eens meer op z'n gemak koetjes en kalveren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik van mijn kant dan weer niet snap is het volgende: als je duidelijk niet snapt waar deze draad rond draait en als je toegeeft dat je het niet snapt...waarom pleeg je dan een barrage van onsamenhangend haatgewauwel tav een van de meest geapprecieerde posters? Is dit uit frustratie? Uit onmacht?... Eén ding weet ik je echter met zekerheid te verklappen: het brio van Superstaaf was van die aard hij zelfs posters van uw kaliber echt wel op een hoger niveau kon tillen.
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe jij als intelligente mens nog wil reageren op de berichten van dit stuk onbenul, dat totaal nederlandsonkundig is, die berichten publiceert waarvoor een twaaljarige zich zou schamen, die ondanks dit alles zichzelf uiterst vindt en zo zou ik nog even kunnen doorgaan, is mij een volkomen raadsel.
|
![]() |
![]() |