![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar in Vlaanderen sluiten sommige Vlaamsnationalisten andere niet-geweldadige Vlaamsnationalisten uit; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad. Al toonde de Dalai Lama zijn bewondering voor de Vlaamse beweging, die vredelievend en democratisch haar eigen vrijheid probeerde te verkrijgen, voor de "goede belgische partijen" is dat niet voldoende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Zelf al moest men de republiek Vlaanderen uitroepen dan zal het stellen dat dit geen echte Vlaamse republiek is omdat het de diplomatieke betrekkingen met Wallonie niet opzegt. Vergelijk het met Hamas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Een zelfstandige vlaanderen zal streven naar goed nabuurschap zeker ook met Wallonië. Onze vreedzame beweging voor meer autonomie heeft niets gemeen met geweldadige groepen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() dus praten met de vlaminghatende partij FDF zit er wel in ? maar niet met de 2de partij van Vlaanderen? mooie democraat bent u
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
we zullen ook dit noteren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Ik herhaal even m'n vorige posting. Totdat iemand van jullie hier een interessante oplossing voor gevonden heeft die het niveau van "met toorts en hooivork naar Brussel"-overstijgt laat ik al dat "wel met het FDF en niet met het VB, schande!"-geneut gewoon links liggen. Ik ben een redelijk mens, maar er is een grens aan de stupiditeit die ik kan slikken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enerzijds is er de stijging in percentage maar vreemd genoeg resulteert dit toch in zetelverlies in de Kamer. Hangt dus af hoe je het bekijkt, je kan procentueel gewonnen hebben maar je kan evengoed spreken van status quo. 2009 zal belangrijk zijn, afhankelijk van wat de tjeven er van gaan bakken kan de Vlaamse kiezer erg bedrogen worden en richting VB trekken. Als ik het FN zie dalen tot 5% hou ik mijn hart vast. |
|
![]() |
![]() |