Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2007, 11:42   #61
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik vind dat heel schoon van u, maar denk niet dat veel mannen zo vergevingsgezind zullen zijn Trouwens, in de theorie is dat allemaal véél gemakkelijker als in de praktijk , nee?
Ik ben er zeker van dat veel mannen op dezelfde manier zouden reageren.
Er zijn trouwens heel veel mannen die er bewust voor kiezen om de kinderen van een andere man groot te brengen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 11:46   #62
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Onze buurman uitnodigen op de geboortedrink. Per slot van rekening is hij de vader.
Oud 22 juni 2007, 13:46   #63
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga Bekijk bericht
Onze buurman uitnodigen op de geboortedrink. Per slot van rekening is hij de vader.
Dat maakt de zaak nog "grappiger": ge ziet dus in het moederhuis "uw" zwarte baby, en ge kunt uzelf niet beletten er aan te denken dat uw buurman eveneens zwart is D�*n zijn er toch veel mannen die die buurman te lijf gaan denk ik...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 13:49   #64
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik ben er zeker van dat veel mannen op dezelfde manier zouden reageren.
Er zijn trouwens heel veel mannen die er bewust voor kiezen om de kinderen van een andere man groot te brengen.
Het is helemaal niet hetzelfde om bvb u bezig te houden met de kinderen die uw vrouw eventueel uit een vorig huwelijk /relatie heeft, dan botweg bedrogen te worden, en opgescheept te zitten met het kind van "de buurman", of "de fakteur"...
Oud 22 juni 2007, 13:51   #65
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

uw vrouw kapotslaan omdat ze heelden tijd ne zwangerschap gefaked heeft maar dan wel zo dom is om met een zwart adoptiekindje af te komen
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 13:55   #66
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is helemaal niet hetzelfde om bvb u bezig te houden met de kinderen die uw vrouw eventueel uit een vorig huwelijk /relatie heeft, dan botweg bedrogen te worden, en opgescheept te zitten met het kind van "de buurman", of "de fakteur"...
Ik had het niet over kinderen uit en van tijdens een andere relatie, maar over kinderen die geboren worden tijdens de bestaande relatie.
Sommige koppels hadden er zelfs zo'n levenstyl opna, dat ze zelfs bij benadering niet eens zouden kunnen zeggen wie de vaders van haar kinderen zijn.
Andere koppels hebben dan weer gewoon geen andere keuze dan haar te laten zwanger maken door derde en dit aantal is in steeds groeiende lijn aan het stijgen.

In sommige gevallen is het zelfs de grootvader die bewust als verwekker word gekozen door de wettelijke vader.

Laatst gewijzigd door Jantje : 22 juni 2007 om 13:57.
Oud 22 juni 2007, 14:02   #67
adaveke
Schepen

adaveke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stel je even voor: je grote liefde ligt in het moederhuis, ze is bevallen.Je gaat met je kind kennis maken, en wat blijkt? Net als in die ouwe mop, is dat boellekke pikzwart, alhoewel jullie beiden blank bent...
Wat doe je?
De spermabank een proces aandoen, tiens!
adaveke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 14:03   #68
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
uw vrouw kapotslaan omdat ze heelden tijd ne zwangerschap gefaked heeft maar dan wel zo dom is om met een zwart adoptiekindje af te komen
/strijk
Oud 22 juni 2007, 14:08   #69
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik had het niet over kinderen uit en van tijdens een andere relatie, maar over kinderen die geboren worden tijdens de bestaande relatie.
Sommige koppels hadden er zelfs zo'n levenstyl opna, dat ze zelfs bij benadering niet eens zouden kunnen zeggen wie de vaders van haar kinderen zijn.
Andere koppels hebben dan weer gewoon geen andere keuze dan haar te laten zwanger maken door derde en dit aantal is in steeds groeiende lijn aan het stijgen.

In sommige gevallen is het zelfs de grootvader die bewust als verwekker word gekozen door de wettelijke vader.
in mijn kennissenkring ken ik wel een paar mensen die geregeld eens vreemd gaan, maar dat blijft dan toch nog verborgen (in principe) voor de partner, maar zulke losbandige die er maar op los neuken zonder op gelijk wat op te letten, en zonder zeveren de kinderen die madam mee naar huis brengt aanvaarden, zo ken ik er géén, wat natuurlijk niet wilt zeggen dat ze niet bestaan Steriele mannen die iemand anders nodig te hebben om hun vrouw zwanger te maken ken ik helemaal niet, of anders zijn die heel diskreet daarover, en venten die aan hun vader vragen om hun vrouw te bevruchten in hun plaats, daar hoor ik voor de eerste keer over...Ik denk toch dat dat niet zo bijzonder veel voorkomt...
Oud 22 juni 2007, 14:09   #70
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adaveke Bekijk bericht
en een boete krijgen wegens racisme zeker! Als kers op de taart!
Oud 22 juni 2007, 14:19   #71
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
in mijn kennissenkring ken ik wel een paar mensen die geregeld eens vreemd gaan, maar dat blijft dan toch nog verborgen (in principe) voor de partner, maar zulke losbandige die er maar op los neuken zonder op gelijk wat op te letten, en zonder zeveren de kinderen die madam mee naar huis brengt aanvaarden, zo ken ik er géén, wat natuurlijk niet wilt zeggen dat ze niet bestaan Steriele mannen die iemand anders nodig te hebben om hun vrouw zwanger te maken ken ik helemaal niet, of anders zijn die heel diskreet daarover, en venten die aan hun vader vragen om hun vrouw te bevruchten in hun plaats, daar hoor ik voor de eerste keer over...Ik denk toch dat dat niet zo bijzonder veel voorkomt...
Mannen die steriel zijn komt meer voor dan je zou denken.
En de oorzaken hiervoor zijn zeer uiteen lopen, van te spannende kleren tot als baby te warm gewassen. Andere door ziekte of ongeluk.
Maar de meeste koppel lopen hier wel niet mee te koop nee.
En onder deze mannen zijn er dus veel die hun vader of broer als spermadonor kiezen omdat deze vaak wel op de hoogte zijn en het kind zo toch nog een bloedband heeft met de opvoedende vader.

En dat er veel meer koppels zijn die de huwelijkstrouw onzin vinden dan je denkt, kan je terug vinden in de parenclubs en op het internet.
Oud 22 juni 2007, 16:41   #72
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stel je even voor: je grote liefde ligt in het moederhuis, ze is bevallen.Je gaat met je kind kennis maken, en wat blijkt? Net als in die ouwe mop, is dat boellekke pikzwart, alhoewel jullie beiden blank bent...
Wat doe je?
Onderzoek doen in de geschiedenis van haar familie. Je weet maar nooit dat bepaalde genen van enkele generatie's ver zich nu pas manifesteren. Indien blijkt dat ze mij bedroog pas ik een pesticide toe op het kind en smijt ik haar buiten.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 16:42   #73
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Zwaar kotsen! Jij hebt nl. die kut gebeft waar die (waarschijnlijk besneden) zwarte lul heeft ingezeten. Bah bah bah!
Maar Scarabaeida, in de kut van jou kat heeft ook niet altijd een kattelul gezeten...
Oud 22 juni 2007, 17:20   #74
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Weer een humorloze "progressieveling" met lange tenen.

Trouwens, als je vrouw zwanger is van een andere man zal menig persoon schelden van neger, want in dit geval is de zwartheid van het kind het bewijs van overspel. Moeilijk te begrijpen hè?
Maar ja, jij bent nl. een wereldverbeteraar die als ridder ten strijde trekt tegen den bozen racistischen duvel, niet?

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 22 juni 2007 om 17:29.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 17:29   #75
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Ik zou hem opgeven ter adoptie bij een liberaal homokoppel
Oud 22 juni 2007, 17:34   #76
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Weer een humorloze "progressieveling" met lange tenen.

Trouwens, als je vrouw zwanger is van een andere man zal menig persoon schelden van neger, want in dit geval is de zwartheid van het kind het bewijs van overspel. Moeilijk te begrijpen hè?
Maar ja, jij bent nl. een wereldverbeteraar die als ridder ten strijde trekt tegen den bozen racistischen duvel, niet?
Hmmm, kweenie... lees maar es de post boven mijn post.
Oud 22 juni 2007, 17:36   #77
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Ik zou hem opgeven ter adoptie bij een liberaal homokoppel
Och ja, ik zou het verkopen. Ik zou er nog héél veel geld kunnen aan winnen.
Oud 22 juni 2007, 17:40   #78
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

* bleekwater
* schuurpapier
* witte verf
* schuurborstel
* nagellakremover
* ......

in het slechtste geval, raad vragen aan wacko jacko.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 18:39   #79
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik vind dat heel schoon van u, maar denk niet dat veel mannen zo vergevingsgezind zullen zijn Trouwens, in de theorie is dat allemaal véél gemakkelijker als in de praktijk , nee?
Ik weet het niet. Het hangt natuurlijk allemaal van de omstandigheden af. Zoals ik al zei: We hebben een uitstekend huwelijk en ik vertrouw mijn vrouw volkomen.

Áls zou blijken dat ze nu een kind van een ander zou baren (wit of zwart) dan is ons huwelijk blijkbaar negen maanden geleden niet zo goed geweest. Natuurlijk moet daar een stevig gesprek over gevoerd worden maar als op dit moment het huwelijk goed is, met daarbij rekening houdend met de kinderen die wij samen al hebben en waarmee we ook een warm gezin vormen, zou ik niet op voorhand willen zeggen dat ons huwelijk voorbij zou zijn. Het zou sterk afhangen van de antwoorden van mijn vrouw.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 19:21   #80
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adaveke Bekijk bericht
Maar dan zit die spermabank wel op zwart zaad....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be