![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn trouwens heel veel mannen die er bewust voor kiezen om de kinderen van een andere man groot te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Onze buurman uitnodigen op de geboortedrink. Per slot van rekening is hij de vader.
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Het is helemaal niet hetzelfde om bvb u bezig te houden met de kinderen die uw vrouw eventueel uit een vorig huwelijk /relatie heeft, dan botweg bedrogen te worden, en opgescheept te zitten met het kind van "de buurman", of "de fakteur"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() uw vrouw kapotslaan omdat ze heelden tijd ne zwangerschap gefaked heeft maar dan wel zo dom is om met een zwart adoptiekindje af te komen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige koppels hadden er zelfs zo'n levenstyl opna, dat ze zelfs bij benadering niet eens zouden kunnen zeggen wie de vaders van haar kinderen zijn. Andere koppels hebben dan weer gewoon geen andere keuze dan haar te laten zwanger maken door derde en dit aantal is in steeds groeiende lijn aan het stijgen. In sommige gevallen is het zelfs de grootvader die bewust als verwekker word gekozen door de wettelijke vader. Laatst gewijzigd door Jantje : 22 juni 2007 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Schepen
|
![]() De spermabank een proces aandoen, tiens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() /strijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de oorzaken hiervoor zijn zeer uiteen lopen, van te spannende kleren tot als baby te warm gewassen. Andere door ziekte of ongeluk. Maar de meeste koppel lopen hier wel niet mee te koop nee. En onder deze mannen zijn er dus veel die hun vader of broer als spermadonor kiezen omdat deze vaak wel op de hoogte zijn en het kind zo toch nog een bloedband heeft met de opvoedende vader. En dat er veel meer koppels zijn die de huwelijkstrouw onzin vinden dan je denkt, kan je terug vinden in de parenclubs en op het internet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Onderzoek doen in de geschiedenis van haar familie. Je weet maar nooit dat bepaalde genen van enkele generatie's ver zich nu pas manifesteren. Indien blijkt dat ze mij bedroog pas ik een pesticide toe op het kind en smijt ik haar buiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Weer een humorloze "progressieveling" met lange tenen.
Trouwens, als je vrouw zwanger is van een andere man zal menig persoon schelden van neger, want in dit geval is de zwartheid van het kind het bewijs van overspel. Moeilijk te begrijpen hè? Maar ja, jij bent nl. een wereldverbeteraar die als ridder ten strijde trekt tegen den bozen racistischen duvel, niet? ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 22 juni 2007 om 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Ik zou hem opgeven ter adoptie bij een liberaal homokoppel
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() * bleekwater
* schuurpapier * witte verf * schuurborstel * nagellakremover * ...... in het slechtste geval, raad vragen aan wacko jacko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Áls zou blijken dat ze nu een kind van een ander zou baren (wit of zwart) dan is ons huwelijk blijkbaar negen maanden geleden niet zo goed geweest. Natuurlijk moet daar een stevig gesprek over gevoerd worden maar als op dit moment het huwelijk goed is, met daarbij rekening houdend met de kinderen die wij samen al hebben en waarmee we ook een warm gezin vormen, zou ik niet op voorhand willen zeggen dat ons huwelijk voorbij zou zijn. Het zou sterk afhangen van de antwoorden van mijn vrouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dan zit die spermabank wel op zwart zaad....
![]()