![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() wel, bij ons gaat dat dus trager...als je minstens een halfvolle kar hebt. Velen kunnen er trouwens ook niet mee werken en hebben assistentie nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens de online bankcalculator heeft u volledig gelijk: http://www.test-aankoop.be/map/show/123641.htm Ook Deutsche Bank en Antwerps Beroepskrediet geven gratis rekeningen incl kaarten (bancontact, Maestro, Proton en VISA), internetbanking etc weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ze stonden op een motorsalon, niet op een of andere vakbeurs en ze verzekerden me dat dit 'het gangbaar contract' was! Ik vertrouwde erop dat dat allemaal in orde was en dat is fout gebleken : als er geld bij komt kijken kan en mag je niemand vertrouwen! Dus conclusie : men heeft misbruik gemaakt van mijn vertrouwen en ik heb mijn lesje geleerd. Als ik nu ga lenen ga ik gewoon alle banken aflopen en ze elkaars bod laten afkraken/vergelijken : dan zal je nogal gauw kritiek op bepaalde delen van het contract van een concurrent horen en kan je de experts tegen elkaar uitspelen om zo voor jezelf de optimale formule te vinden. |
|
![]() |
![]() |