![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ken je niet de uitdrukking "praten en breien"? Een getrainde geldverdiener heeft daar geen problemen mee, hoor.
![]() |
#63 |
|
![]() Dit is allemaal te gek voor woorden.
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() waar zit groen dan zich aan te ergeren ? Chinezen rochelen en spuwen het meest van allemaal en natuurlijk niet te vergeten : de lama ! of moeten we de imam-mobiel als racistisch beschouwen en de paus-mobiel niet ? ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
die AneyRand (wat een naam trouwens) heeft teveel suske en wiske gelezen. hij doet me denken aan het album 'De Poenpakker' waarin Lambik elke avond na een dag hard werken het verdiende geld met de kruiwagen naar huis brengt we kunnen het erover eens zijn dat AneyRand een psychiatrisch patient is. De vraag is: wat zijn al die anderen hier? ![]() toedeloe! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() LOL..... en niks achter de komma......?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk, aangezien in die kringen doorgaans weinig begrip van en voor humor bestaat.
![]() |
#69 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Die stond niet in het krantenartikel en was hem nog niet gaan opzoeken. Ik vind die tekst trouwens niet zo geruststellend hoor...
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() vierendelen moeten ze hem en dan zijn lijk voeren aan de gieren.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Vreemdeling
|
![]() Het zijn dit soort mensen die met hun onbezonnen uitspraken het Vlaams Belang een slechte naam geven. Ik ben ze liever kwijt dan rijk, want ze zijn geenszins representatief voor de hele partij, ondanks de beweringen van politieke tegenstanders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als ik juist ben is er in Mechelen een retributie voor personen die in een sporthal op de grond spuwen en worden sportclubs in Wemmel waarvan een lid in een sporthal op de grond spuwt, niet meer toegelaten. An VdS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Ik zit nog steeds met deze vraag, iemand die antwoord kan geven?
![]() |
![]() |
#75 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|