Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juli 2007, 13:16   #61
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Het veebee moet bij mij niet afkomen met die stickerkes. Ik wil een Vlaanderen dat echt onafhankelijk is, dat dus niet ondergeschikt is aan de dictaten van het grootkapitaal en de neocons van de VS.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 13:27   #62
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Subliminal Bekijk bericht
Indien politiek hetzelfde was als vogels vangen zou het simpel zijn. Maar, om je metafoor voort te zetten: je vangt ook geen vogels door niéts te doen en te zeggen dat je enkel vogels wil pakken in één beweging met een net. Immers, je hebt het net niet, en je vangt geen vogels in één beweging.

Zoals al gezegd, rechtmatig is een duur woord, of anders gezegd, een gevaarlijk woord.
Maar goed, dan beschouw je mij nu als een vlamingenhater zoals je aangaf. Tot daar je inzicht. Ik wil meer Vlaanderen, maar liefst op een genuanceerde manier, niet via een agressieve. Ieder zijn stijl natuurlijk, maar ik loop niet zo hoog op met de van de daken-schreeuwers, die zijn immers degene die er aan de onderhandelingstafel niets van bakken.
Om je dan voor te zijn: ja, cd&v en nva hebben ook gezegd wat ze wouden, je moet immers je programma naar buiten brengen. Enkel, nu de onderhandelingen komende zijn passen ze op met hun uitspraken, een goede tactiek mijn inziens. Ik weet niet hoe een VB par exemple ooit degelijke onderhandelingen zou kunnen voeren, laat staan dat ze ooit aan de onderhandelingstafel raken. Ik verkies een akkoord tussen de 2 partijen boven het feit dat één van de twee gewoon maar doet, zonder de ander er bij te betrekken.
Ik vraag me af hoe jij je eruit gaat klappen wanneer binnen enkele weken het zelfs voor een blinde duidelijk zal zijn dat NVA en CD&V kiezersbedrog gepleegd hebben.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 15:01   #63
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Het veebee moet bij mij niet afkomen met die stickerkes. Ik wil een Vlaanderen dat echt onafhankelijk is, dat dus niet ondergeschikt is aan de dictaten van het grootkapitaal en de neocons van de VS.
Dat zal het, voor de zoveelste keer, onder VB-bewind niet zijn.

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 3 juli 2007 om 15:05.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 15:04   #64
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja die dictaten van het grootkapitaal komen me tegenwoordig echt de strot uit.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 15:32   #65
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Daarmee waarschijnlijk dat een delegatie vh VB nog niet zo lang geleden "gelijkgezinden" ging opzoeken in de VS om "van gedachte te wisselen", zoals dat heet. Reis die trouwens was georganiseerd door P.Beliën (ook wel meneer A.Colen genoemd), en fervente aanhanger vd aartsconservatieve Neocons in de VS.

Laatst gewijzigd door Pietje : 3 juli 2007 om 15:33.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 15:34   #66
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
zie post pietje. Het zal dat wel degelijk zijn.
Oud 3 juli 2007, 15:36   #67
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ja die dictaten van het grootkapitaal komen me tegenwoordig echt de strot uit.
mij alleszins wel, nu zijn die klootzakken al bezig met een tweede generatiepact. Nu ja ze doen maar, het zal een hete herfst worden, misschien worden er dan eindelijk eens regeringen weggestaakt. En we weten wel welke kant het 'vlaams' *kuch* belang zal kiezen.
Oud 3 juli 2007, 16:10   #68
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
liever aan dat van de walen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 16:13   #69
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Daarmee waarschijnlijk dat een delegatie vh VB nog niet zo lang geleden "gelijkgezinden" ging opzoeken in de VS om "van gedachte te wisselen", zoals dat heet. Reis die trouwens was georganiseerd door P.Beliën (ook wel meneer A.Colen genoemd), en fervente aanhanger vd aartsconservatieve Neocons in de VS.
in Amerika vinden ze nog misschien steun...

Neocons(ervatieven) ? beter dan de hier goedgelovige zielen van de multikul... in London en Glasgow hebben ze weer een lesje geleerd !

PS wees al maar blij dat het niet bij de KKK was
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 3 juli 2007, 16:15   #70
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ge uw Leeuwenvlag uithangt op 11 juli komen ze er speciaal een 100 in uw bus steken...
Oud 3 juli 2007, 16:17   #71
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
in Amerika vinden ze nog misschien steun...

Neocons(ervatieven) ? beter dan de hier goedgelovige zielen van de multikul... in London en Glasgow hebben ze weer een lesje geleerd !

PS wees al maar blij dat het niet bij de KKK was
Dillen was anders wel ooit op bezoek bij de Ku Klux Klan in de jaren tachtig. Dit terzijde.
Oud 3 juli 2007, 16:18   #72
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Als ge uw Leeuwenvlag uithangt op 11 juli komen ze er speciaal een 100 in uw bus steken...
Diegene dit dat probeert bij mijn bus, eet zijn/haar stickers op

Laatst gewijzigd door Pietje : 3 juli 2007 om 16:19.
Oud 3 juli 2007, 16:18   #73
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dillen was anders wel ooit op bezoek bij de Ku Klux Klan in de jaren tachtig. Dit terzijde.
vader of zoon Dillen ?
Oud 3 juli 2007, 16:19   #75
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Diegene dit dat probeert bij mijn bus, eet ze op
Mag ik uw adres ?
Oud 3 juli 2007, 16:31   #77
fransV
Gouverneur

Standaard fidel

Citaat:
Ja, ik ken er die handjes gingen schudden bij Fidel.
fransV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 16:35   #78
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransV Bekijk bericht
Ja, ik ken er die handjes gingen schudden bij Fidel.
Fidel Castro is een Staatshoofd, de Ku Klux Klan is/was een criminele organisatie.
Oud 3 juli 2007, 16:38   #79
fransV
Gouverneur

Standaard fidel

Citaat:
Fidel Castro is een Staatshoofd, de Ku Klux Klan is/was een criminele organisatie.
Zelfbenoemd staatshoofd met bloed aan de handjes.
fransV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 17:04   #80
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zie post pietje. Het zal dat wel degelijk zijn.
Iemand als Patrick Buchanan, een paleoconservatief, iemand die zich verzet tegen immigratie, globalisering en iemand die oproept tot een onafhankelijke Palestijnse staat (waardoor hij door de neocons een antisemiet genoemd wordt), is volgens mij niet echt een handlanger van het grootkapitaal, en het is volgens mij niet iemand die een onafhankelijk Vlaanderen zal willen 'domineren'.

Linkse nationalisten moeten eens verder kijken dan hun neus lang is en hun vooroordelen laten vallen. Het Vlaams Belang is óók geen voorstander van de oorlog in Irak. Het Vlaams Belang wil óók een Europees antwoord op de almacht van Amerika en de NAVO. Het Vlaams Belang zal zich óók niet laten beïnvloeden door het grootkapitaal. Het Vlaams Belang is óók geen voorstander van globalisering, en wil dit tegengaan door verankering. Het Vlaams Belang pleit óók tegen de overdaad aan Engels op de werkvloer. Ik ga dit blijven herhalen totdat de linkse nationalisten eindelijk die ondoordachte en foute vooroordelen gaan laten vallen.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be