Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juli 2007, 00:01   #61
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

ik spring van een brug en neem mee:
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en een fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken, nen emmer groene stroom, de moderatie van dit forum ,een zeppelin, een modelbouwparachute, mijn collectie cactussen, wat wijze uitspraken van Duncan, de maan, Herman De Croo, een kattebak voor jazeker en een tapir.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 00:24   #62
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Jazeker wint bij deze de eerste originaliteitsprijs!
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 00:47   #63
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Jazeker wint bij deze de eerste originaliteitsprijs!
Terwijl Percy en Voodoo Child me aanklagen voor plagiaat

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 3 juli 2007, 00:49   #64
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Terwijl Percy en Voodoo Child me aanklagen voor plagiaat
Daarom net dat jij de prijs krijgt.
Oud 3 juli 2007, 01:05   #65
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Daarom net dat jij de prijs krijgt.
Bedankt

Ondergetekende gaat eens slapen. Zelfs op een maandagavond raak ik niet op een deftig uur in bed

Maf ze!

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 3 juli 2007, 01:49   #66
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en een fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken, nen emmer groene stroom, de moderatie van dit forum ,een zeppelin, een modelbouwparachute, mijn collectie cactussen, wat wijze uitspraken van Duncan, de maan, Herman De Croo, een kattebak voor jazeker ,een tapir , de lofbetuigingen ven heftruck aan jazeker , de aanklacht voor plagiaat en een doos bakstenen ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 02:19   #67
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

k spring van een brug en neem mee:
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en een fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken, nen emmer groene stroom, de moderatie van dit forum ,een zeppelin, een modelbouwparachute, mijn collectie cactussen, wat wijze uitspraken van Duncan, de maan, Herman De Croo, een kattebak voor jazeker ,een tapir , de lofbetuigingen ven heftruck aan jazeker , de aanklacht voor plagiaat en een doos bakstenen, den topicstarter van deze draad, ...
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 08:59   #68
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
k spring van een brug en neem mee:
den topicstarter van deze draad, ...
Wat romantisch!
Oud 3 juli 2007, 09:21   #69
Essevee_VL
Minister-President

Essevee_VL's schermafbeelding

Standaard

Welke brug? Of bedoelen jullie een of ander gehucht of bierhuis?
Essevee_VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 13:12   #70
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

'k spring van een brug en neem mee:
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en een fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken, nen emmer groene stroom, de moderatie van dit forum ,een zeppelin, een modelbouwparachute, mijn collectie cactussen, wat wijze uitspraken van Duncan, de maan, Herman De Croo, een kattebak voor jazeker ,een tapir , de lofbetuigingen ven heftruck aan jazeker , de aanklacht voor plagiaat en een doos bakstenen, den topicstarter van deze draad en tap-bier
Oud 3 juli 2007, 13:20   #71
Graaf van Vlaanderen
Partijlid

Graaf van Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en een fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken, nen emmer groene stroom, de moderatie van dit forum ,een zeppelin, een modelbouwparachute, mijn collectie cactussen, wat wijze uitspraken van Duncan, de maan, Herman De Croo, een kattebak voor jazeker en een tapir.
egoïst
Oud 3 juli 2007, 13:35   #72
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

'k spring van een brug en neem mee:
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en een fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken, nen emmer groene stroom, de moderatie van dit forum ,een zeppelin, een modelbouwparachute, mijn collectie cactussen, wat wijze uitspraken van Duncan, de maan, Herman De Croo, een kattebak voor jazeker ,een tapir , de lofbetuigingen ven heftruck aan jazeker , de aanklacht voor plagiaat en een doos bakstenen, den topicstarter van deze draad, tap-bier en een flink uit de kluiten gewassen sherpa.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 13:38   #73
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

'k spring alweer van een brug en neem mee:
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en een fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken, nen emmer groene stroom, de moderatie van dit forum ,een zeppelin, een modelbouwparachute, mijn collectie cactussen, wat wijze uitspraken van Duncan, de maan, Herman De Croo, een kattebak voor jazeker ,een tapir , de lofbetuigingen ven heftruck aan jazeker , de aanklacht voor plagiaat en een doos bakstenen, den topicstarter van deze draad, tap-bier, een flink uit de kluiten gewassen sherpa en de lokroep van een Oostenrijkse jodelgeit.
Oud 3 juli 2007, 13:42   #74
Diplomatius
Minister

Diplomatius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
... de lokroep van een Oostenrijkse jodelgeit.

Zangles aan't volgen ?
Diplomatius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2007, 14:28   #75
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Ik spring nog eens van een brug en neem mee:
nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep, fake doodsbedreigingen van ne moslim, een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, en andere agressieve zotten, een paar shotglazen tequilla, mn regenmantel, een bugee-rekker, een schoon paar sokken, een bureaustoel, een aan watervergiftiging overleden goudvis, een barbeque, een doosje zuurstofvaste lucifers, aanmaakblokjes, mijn trouwe ros, mijn teennagelknipper, de dames uit zijn avatar, de ganse discografie van bob dylan en een fles gel, een te groot kastje, 2 bijhorende kleinere kastjes die 10cm te groot zijn en een kettingzaag om kasten in te korten, een bed, topic 91640, een goed boek, een condoom, een opblaasbare pop, duupje een BBP'ke en ne remork om alles in te proppen ne ferme 4X4 om dien remorque te trekken, nen emmer groene stroom, de moderatie van dit forum ,een zeppelin, een modelbouwparachute, mijn collectie cactussen, wat wijze uitspraken van Duncan, de maan, Herman De Croo, een kattebak voor jazeker ,een tapir , de lofbetuigingen ven heftruck aan jazeker , de aanklacht voor plagiaat en een doos bakstenen, den topicstarter van deze draad, tap-bier, een flink uit de kluiten gewassen sherpa ,de lokroep van een Oostenrijkse jodelgeit en een thermos koffie ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be