![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie daar de noodzaak niet van in
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je dat wil... Je kan per land downloaden en dan aanvinken welke landen je wil zien. Als je enkel België aanvinkt, zie je die in Vlaanderen en Wallonië. Vink je Nederland aan, dan zie je daar ook nog eens de Nederlandse bij.
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan Wallonië immers meer geld krijgen uit het boetefonds dan degenen die het spekken als er daar nauwelijks camera's stonden en staan, waaruit kan worden afgeleid dat het verkeer er in Wallonië veiliger op geworden is? Toch één van de criteria waarop de Belgische minster van verkeer zich baseert om de opbrengst van het boetefonds te ...ahum...'verdelen'? Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 juli 2007 om 08:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speciaal voor Mitgard en Essevee...
Citaat:
![]() |