![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Aja da doe me er aan herinneren dak em nu van iemand hebt uitgeleend, sebiet mss eens playen? ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als kind in de eighties moet ik dat de beste blijven vinden, idd. de pastel kleuren, de miami vice auto's, de muziek.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Heb daarnet Overlord op pc uitgespeeld. Zéér leuk spel, maar helaas wel met een tegenvallend einde. Van mij krijgt het zeker een 8,5/10.
Ik ben nu ook bezig in The Elder Scrolls IV: Oblivion. Wel zonder uitbreidingen. Ook een prachtig en zéér uitgebreid spel met gemakkelijk honderden questes. En natuurlijk de opvolger van mijn favoriete spel: Europa Universalis III. Een interactief geschiedenisboek waar jij de pen kunt vasthouden. Prachtig gewoon! En als uitsmijter het bewijs dat God bestaat
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mijn god, hoe slaagden we er toch in om daar uren naar te kijken... ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Rotgespeeld dat spel. Maar gelukkig wel op een zwart-wit monitor (een 12 inch monitor die toen toch de helft van je bureau innam). *zucht* twasneschonentijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() bijna deze vergeten te melden
![]() dagen,weken, maanden lang gespeeld ![]() toen ik nog klein was ey ![]() kid icarus op de nes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.apple.com/trailers/fox/hitman/trailera/
Ik heb reeds iets in mijn agenda staan de 21ste november! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() - Beneath a Steel Sky : cyberpunk adventure met super verhaal
(nu abandonware, nog steeds aanrader!) - Larry 2 - Age of Empires 2 - Baldur's Gate 2 - Knights of the Old Republic (1 en 2) [waarom nog niet vermeld? ![]() EDIT: - Gabriel Knight! Vooral games met een goed verhaal en goede immersion. Heeft hier iemand trouwens Lord of the Rings online al geprobeerd? Laatst gewijzigd door Visjnu : 15 juli 2007 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() James Bond
Zelda Splinter Cell Star Fox Tony Hawk SSX Tricky |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Ben jij echt een vrouw?
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 15 juli 2007 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#79 |
|
![]() Ik geloof je.
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |