![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Insinuaties? Wordt Mozes vernoemd in de koran, wordt Abraham vernoemd in de Koran, wordt Jezus vernoemd in de koran? Toevallig allemaal namen uit monotheïstische godsdiensten.
Laatst gewijzigd door system : 15 juli 2007 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er veel onderzoek is er anders niet geweest vanuit de islam de laatste 500 jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
P.S. En ondertussen weet ik nog altijd niet waarom men nu juist een 7 gebruikt in het woord Mo7ammed. Laatst gewijzigd door system : 15 juli 2007 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#66 |
|
![]() Dat is geen bewijs !
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Waarom vraag je nu een plotseling eeb bron en de hele overige discussie niet dienaangaande? Je nam zelfs aan dat het misschien geen droom was.
Laatst gewijzigd door system : 15 juli 2007 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
ح Deze woord die een zachte "h" klank draagt lijkt veel op het getal "7" ,daarom gebruik ik deze getal,.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 15 juli 2007 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 juli 2007 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw soort van 'officieel' bewijs. Hadaab ben Khalid el Azdawi heeft verhaald dat Hamaam heeft verhaald van Zeyd ben Aslam van Ataae ben Yasaar van Abi Said El Khudri dat de Profeet Mohammed heeft gezegd. Mooi bewijs moet ik zeggen. Uitspraken verzameld door Buchari of Muslim of anderen 300(!) jaar na de dood van Mohammed. En dan nog van 'horen zeggen'. En op zulke 'waarheden' en 'officiële bewijzen' steunt een gedeelte van de waarheid van de Islam. Erg wetenschappelijk kunnen we dit allemaal moeilijk noemen en 'waar' nog minder. Laatst gewijzigd door system : 15 juli 2007 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln ![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Arabisch_alfabet ح Deze woord die een zachte "h" klank draagt lijkt veel op het getal "7" ,daarom gebruik ik deze getal,. Eindelijk. Maar dan zie in het nu daar nog niet van in. Als men Arabisch kent dat weet men dat toch allemaal hoe Mohammed wordt geschreven en moet worden uitgesproken. Waarom dan die 7? Ik ben geen haar wijzer geworden door uw uitleg. Als men Mohammed schrijft in toch alles in orde. In het Arabisch zal de h dan anders worden uitgesproken. Maar hier is het Nederlands, niet? Ik denk dat men het zo schrijft in het Nederlands (Mo7ammed) omdat Mohammed een 'heilige naam' is en dat die naam correct moet worden uitgesproken (en liefst ook geschreven). Zou het zo niet zijn? Laatst gewijzigd door system : 15 juli 2007 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 15 juli 2007 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() Conclusie: iedereen volgt of gelooft waar hij vrij rust in kan vinden, ik ga je niet dwingen om mijn geloof aan te nemen maar ik ga mee zich wel verzetten als u mij probeert te dwingen om uw norm aan te nemen, zo ook u !
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 juli 2007 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() OK.Bedankt.
Laatst gewijzigd door system : 15 juli 2007 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze gebruiken ook regelmatig een 3. Is dat voor die diepe a-klank Lincoln? (mijn man ligt plat van't lachen als ik die probeer uit te spreken) Die 3 en 7 worden gebruikt voor klanken die wij in ons alfabet niet kennen. Niets achter zoeken system ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]() http://www.lutonmuslims.co.uk/tajweedmakhraj.htm
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 15 juli 2007 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |