Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Met welk browser surf je?
Internet Explore 15 22,73%
Mozilla Firefox 39 59,09%
Opera 8 12,12%
Iets anders/weet het niet 4 6,06%
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2007, 08:10   #61
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
ik heb niks van dat alles nodig. En toch, na éen keer FF gebruikt te hebben (zeker twee jaar terug), ben ik erbij gebleven. Waarom? het gaat pakken sneller, ik heb geen last meer van popups enzo, en ik zie wat ik WIL zien, en mijn scherm wordt niet gevuld door "werkbalken" (van dingen die mij totaal niet interesseren) die aan een tempo van éen werkbalk per twee weken aangevuld worden.
Tja, ik weet niet hoe jij surft maar een pak sneller? Ik klik op een link of vul het adres in...return en hupla...ik weet niet wat jij bedoeld met een pak sneller maar of het nu 0.7 of 0.9 seconde duurt om een site op mijn scherm te krijgen...sorry dat merk ik niet.

Popups...heb ik ook geen last van...en zoals ik al zei van die werkbalken ook niet. Ik vraag mij af waar jullie naartoe surfen om last te hebben van deze balken maaR...
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2007, 12:01   #62
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Tja, ik weet niet hoe jij surft maar een pak sneller? Ik klik op een link of vul het adres in...return en hupla...ik weet niet wat jij bedoeld met een pak sneller maar of het nu 0.7 of 0.9 seconde duurt om een site op mijn scherm te krijgen...sorry dat merk ik niet.

Popups...heb ik ook geen last van...en zoals ik al zei van die werkbalken ook niet. Ik vraag mij af waar jullie naartoe surfen om last te hebben van deze balken maaR...
Het is ook een pak verbetert sinds een tijdje geleden. SP2 van IE6 heeft veel dingen opgelost en IE7 nog meer. Nu is het voordeel ook kleiner, natuurlijk.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2007, 12:01   #63
DaBlacky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dat snap ik, ook dat je misschien achteraf zoals je zegt meer functies gaat proberen en meer gaat gebruiken. Maar in het begin van de topic zei iemand dat het ging om problemen in IE en dat hij daarom is overgestapt. Dat vind ik onzin en klinkt meer zoasl ik al zei naar anti microsoft propaganda dan effectief om de problemen. Net zoals enkelingen opkomen voor linux. Ze klagen over gebruiksvriendelijkheid van windows maar uiteindelijk moet je bij linux ik weet niet wat allemaal downloaden en instellingen veranderen om dezelfde toepassingen te kunnen gebruiken die je in windows gebruikt. Komt nog bij dat heel veel software niet te verkrijgen is voor linux en dat het niet compatibel is allemaal.

Ik gebruik windows, ik installeer de software die ik al jaren gebruik, in surf, ik download dingen, ik speel spelletjes...alles werkt en ik heb geen problemen. Ik snap het geklaag van sommigen gewoon niet.
Goed, maar we weten allemaal dat jij de prijzen niet meerekent en dan maak je de discussie eigenlijk oneerlijk
Oud 24 juli 2007, 12:05   #64
DaBlacky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Het zal je leren om vrouwen te proberen versieren in een browserfetisj draad.
Altijd blijven proberen. Misschien dat de aanhouder wint
Oud 24 juli 2007, 12:14   #65
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky Bekijk bericht
Goed, maar we weten allemaal dat jij de prijzen niet meerekent en dan maak je de discussie eigenlijk oneerlijk
Ik tel geen prijzen mee omdat ik alles gratis download
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be