![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien leef ik wel veel ecologischer dan jij. Maar ik betwijfel dat jouw open, altruïstische en flexibele brein in staat is om dat te overwegen.
![]() |
#62 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat kan gedaan worden door elke persoon die een redelijke foto van je gevels en dak kan nemen. Een kleuren legende erbij en iedereen met een drupje gezond verstand zal zien waar de isolatie faalt.
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW op nieuwbouw is nog steeds 21%; op verbouwing (overeenkomstig de wettelijke normen) is dat 6%. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar dat fotootje moet wel genomen worden bij een koude buitentemperatuur anders is het gebouw koeler dan de omgeving... Dus...gaat alleen maar op tijdens de winter...en met de opwarming van onze aarde...??? Laatst gewijzigd door Juvenalis : 24 juli 2007 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik klaar ben met deze oude woning, dan mogen ze een thermoscan komen nemen.
Helaas is dat nog een jaar of 5 vooraleer dat zover is.
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het al eerder gevraagt, is er vraag voor dergelijke dingen? Hoeveel mensen zijn er het slachtoffer van geworden vorig jaar waardoor deze maatregel nodig moest worden? Alles wat de mensen vraagt duurt eeuwen en nu is men weer meteen met dingen bezig om geld af te troggelen.
![]() |
![]() |