![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 25 juli 2007 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 25 juli 2007 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En telkens probeert men er verpakking rond te draaien, een meestal kleurige verpakking volgeklad met "freedom, democratie, equality, etc"... En meestal zooooo pretentieus en hoogmoedig dat andere landen, en personen nog steeds op de knieen vallen uit dankbaarheid en goedgeloof. En wat blijkt achteraf: geen halve gram meer veiligheid dan voor die conflictsituaties, enkel de prijzen gaan omhoog, en vele onschuldigen moeten het leven laten. Sja, er is nog een management van een natie die verkeerdelijk denkt dat je alles naar de hand kan zetten, als je maar hard genoeg aan het stuur trekt. En als je kan gokken met een andermans goed, het leven van jouw soldaten en dat van je nieuw verklaarde vijanden, is het voor die hoge personen gewoon een kwestie van alles goed inpakken en verpakken. En kom, als er zaken zijn waarbij velen vragen stellen, dan is het antwoord :"we may, because we can", "with us you're the good, against you are evil", etc etc Of trek een wenkbrauw omhoog en kijk gewoon even rond als "who is gonna stop me, nobody, then i can do whatever i want, shut your cakehole"... En op een morgen worden ze wakken en 'tiens, de wereld ziet ons precies niet zo graag, we zijn niet zo populair als we zouden willen"... ah, -is dan de redenering- als wij de goeie zijn, en ze zien ons niet graag, dan zijn ze voor de slechte... En zovele trappen daar nog in... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is vrijwel iedereen die "iets kan" weggevlucht uit Irak.Ik geloof niet dat Irak zich nog moet illusies maken dat ze die mensen ooit terugzien,tenzij de "ontvangende" landen de moed zouden hebben om ze terug naar waar ze vandaan komen te schoppen......
![]() Dit is veel erger dan "de invasie",of "de terreur",op den duur is er ginder niemand meer over die "struktuur" in de samenleving kan brengen en houden! Irak figureerde totnogtoe nooit in de top-10 lijst van arme landen,eens de statistieken klaar zijn zal het land(tegen dan ontdaan van Koerdistan en de zone rond Basra) er zeker in staan.. Laatst gewijzigd door kelt : 26 juli 2007 om 07:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat eveneens vaststaat is dat Amerika er alleen tegenover staat om die agressieve moslim-landen in toom te houden. Moest Europa even strijdvaardig zijn, en laten zien aan die wildemannen dat er met ons niet te spotten valt, dat chantage niet werkt, en dat wie dreigt, krijgt van ons, dan zouden de zaken er anders voorstaan. Maar onze politici zijn lafaards, en enkel uit op winstbejag, voor hen is het gatlikken, geld binnenrijven, en het vaderland en eigen volk versjacheren.Money(Oil) against Immigration.Het Ultra-liberaal Globalisme zal het blanke ras de das omdoen, als er niet dringend gereageerd word.Maar wie zou nog kunnen reageren hier?In de westerse wereld lopen hoe meer en meer grijsaards rond, en revoluties worden uitgevochten door talrijke mensenmassa's jonge mensen.Het is niet voor niets dat hier een intense propaganda voor voorbehoedsmiddelen allerhande, abortus, en homofilie gevoerd word: hoe minder jeugd, hoe zwakker wij worden.De immigranten echter fokken er op los dat de stukken er vanaf vliegen.Ze worden immers gesubsidieerd daarvoor,via het kindergeld, en dit wel dankzij onze belastingen.Werk en betaal, Europeaan, zij slapen, neuken, en slagen &spuwen op uw bakkes, en binnenkort is alles hier van hun.En als ge denkt dat die mannen jullie pensioen gaan betalen, dan zijn jullie ECHT debiel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Geef het voorbeeld eens...Wat stelt ge voor?
Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 26 juli 2007 om 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen heeft zijn hoofd gebogen, behalve de Duitsers en de Fransen... Wsl niet uit eigenbelang... ![]() ![]() ![]() En o ja, de Belgen omdat op een poll van vrtnieuws bleek dat 80% van de bevolking tegen de oorlog was... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een 'o' meer of minder, daar kijkt geen zelfmoordterrorist naar om... Verder geef ik nog steeds geen ene lor naar volkeren, of ze nou uit Palestina, Libanon of Irak komen, die enerszijds staan te huilen om de slachtoffers als ze de camera's in hun buurt weten, en vooral, als ze ergens de ongelovigen de schuld kunnen geven, en anderszijds vol overgave staan te vertellen hoe trots ze zijn dat hun zoon zichzelf opblies en nu bij Allah is. Deze mentaliteit getuigt van een ontstellende onbeschaafdheid en kan enkel de wereld uit geholpen worden gelijktijdig met dat geloof dat deze mensen dom en achterlijk houdt. Totdat ze dit echter niet inzien en zichzelf bevrijden uit deze zelfopgelegde geestelijke slavernij, kan ik helaas mijn medeleven niet voor hen reserveren. Er zijn in de hedendaagse wereld genoeg mogelijkheden om zich te informeren. Hun kromme redeneringen zijn niet anders dan diegene van de nazi's uit Hitlers tijd, of de abolitionisten uit de secessie-oorlog. De taal van het geweld hoort bij hun leven als water bij een rivier. Het klinkt afgezaagd, en in deze poco-tijden is het onmogelijk om gelijk te krijgen, maar ik ben dan ook duidelijk nog niet gedegeneerd tot het tunnelzicht-niveau van een poco. Ik ben echter geen mensenhater. Ik ben er me van bewust dat er geïnformeerde en zelfnadenkende mensen zijn die zich uit de gevangenis van hun afstompende tradities en verstikkend geloof hebben afgekeerd. Mijn sympathie gaat dan ook uit naar diegenen in Irak die tot deze laatste categorie behoren en, in tegenstelling tot de meesten uit hun categorie, de achterlijkheid de cultuur van hun thuisland nog niet hebben kunnen ontvluchten.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarschijnlijkheid van de betrokkenheid van de VS in de sektarische moorden zal me net zoveel worst wezen als de waarschijnlijkheid van de betrokkenheid van de Amerikanen aan nine eleven en de waarschijnlijkheid van de menselijke oorzaak aan het broeikaseffect. Die waarschijnlijkheid van al die insiders kan vierkant m'n rug op.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 26 juli 2007 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Da's waar. Achterlijke volkeren hebben zo iemand nodig om hen in het gareel te houden. Ze kunnen met geen vrijheden omgaan. Daarvoor staat hun niveau van (gebrek aan) ontwikkeling hen in de weg. Da's de enige ogenschijnlijk schokkende conclusie uit jouw ogenschijnlijk schokkende post.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() On the contrary, my friend.
Edina is heel erg politiek correct. Ik weet dus weliswaar niet of ze de achterliggende schrikwekkend niet-politiek correcte oorzaak van haar quote wel goed heeft afgewogen alvorens hem te posten.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar meiske toch!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het doet geen afbreuk aan het feit dat het afzetten van Saddam, en het injecteren van miljarden Amerikaanse dollars voor de exploitatie van de olie, Irak en haar bevolking wel degelijk in een rooskleuriger situatie had kunnen brengen dan nu het geval is, in deze orgie van deels sektarisch, deels blind religieus geweld. De Duitsers hadden ook kunnen doorvechten na de dood van hun geliefde führer, de Japanners hadden zich uiteindelijk ook allemaal kunnen doodvechten voor hun keizer. Soms echter, is er toch nog ergens een rede te vinden, mogelijks veroorzaakt door oorlogsmoeheid, in de gedachtengangen van hopeloos geïndoctrineerde volkeren. Ik stel echter vast dat er in de harten en de breinen van de volkeren in de brandhaarden van het het hartland islam nog altijd een ontstellend gebrek aan oorlogsmoeheid vervat zit. Te oordelen aan de manier waarop martelaars daar nog overal worden bezien in het kader van het daar geldend normen- en waardenstelsel, en te oordelen aan de begrijpende manier waarop de aanslagen worden bekeken en de schuld integraal op de VS wordt afgeschoven, vrees ik dat er nog veel doden zullen vallen in die contreien.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 26 juli 2007 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij gooien onze normen en waarden niet overboord. Wij verwachten wel verkeerdelijk dat onze normen en waarden door nieuwkomers geaccepteerd worden als de enige manier. Die waan gaat ons mogelijk inderdaad nog duur te staan komen.
|
![]() |
![]() |