![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geloof mij, de meeste van u hebben graag zon dan regen, waarom denk je dat er miljarden euro's uitgegeven wordt aan vakantie's naar warme vluchtoorden tijdens de zomer ? dat is niet zomaar uit de lucht gegrepen zene !!! doe maar verder alsof, ik zal verder toekijken wanneer je onder water zit hoe je graag geilt om aan zon te geraken...
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Je denkt toch ni da ge hier boarder-line's gaat opzetten om te bepalen wie hier blijft en wie niet, en euh politics.be en niet politics.nl dus bezint eer ge begint te kakelen !
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien woon je in een streek die wateroverlast heeft maar hier hebben wij er nooit last van. Je hebt natuurlijk ook geluk dat je in een fantastisch westers land woont met fantastische westerse mensen en met fantastische westerse knowhow. Maw deze 'recente' problemen kunnen opgelost worden en naar de toekomst toe zal men meer en meer rekening daarmee houden. Surfen en zwemmen doe ik al m'n hele leven.......kan nie beter voor mij. |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
kindje mama heeft geroepen ... het is tijd voor je papje... ettertjes zoals jou hebben een grote mond achter hun computer terwijl het in feite bangerikken zijn, die zelfs gaan lopen van een vlieg. kereltjes zoals jou eet ik als ontbijt... try me .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Gouverneur
|
![]() deze moslim is hier geboren en getogen... enkel in een lijkzak krijg je mij hier weg... try me... ![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() 't Is inderdaad maar een zootje ongeregeld van rassenhaters en racisten die wat moslims uitschelden op het internet.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben vroeger ook enkele malen op mohammedaanse fora virtueel gekeeld, ook al was dat maar omdat ik enkele feiten uit Mohammed's leven aanhaalde uit zijn officiële biografie door Ibn Ishaak. Een man die mij met de dood bedreigde is later ook nog effectief veroordeeld voor een doodsbedreiging gericht aan een politicus. Ik heb geleerd van mijn "fouten" en amuseer me nu al enkele jaren op http://www.ummah.com/forum/forumdisplay.php?f=10 De "onschuld" waarmee men vragen kan stellen is bepalend voor de duur van uw verblijf op een mohammedaas forum. Dat werkt dan nog beter als je de "koraniet" uithangt; je wordt dan wel als "moslim" beschouwt, maar een die het allemaal niet goed begrepen heeft en dus op het rechte pad moet gebracht worden. ![]()
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn optimistisme zegt dat het gezond verstand zal zegevieren als de racisten naar de macht grijpen.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 27 juli 2007 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Staatssecretaris
|
![]() Had de standaard het niet over Politicsinfo i.p.v. over Politics ????
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
#76 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Typerend voor islamieten om weg te lopen voor de harde waarheid.... En uiteraard zijn de schuldigen weer de blanke autochtoon ![]() ![]() Enfin, ben je het niet eens met een mening, dan kun je twee dingen doen, ofwel je loopt ervoor weg omdat je geen argumentatie hebt, ofwel je gaat de strijd aan met argumenten en feiten, maar kom niet met een zielig verhaaltje dat forumleden allochtonen wegjagen. |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#80 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|