Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 augustus 2007, 13:03   #61
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Ik ben niet beang voor de Islam, als je dat soms bedoelt.
Ik wil gewoon de minderheden beschermen tegen iedereen die denkt dat hij/zij beter is.
Fijn. Begin eens in Molenbeek waar de autochtone minderheid zo goed als volledig weggepest en verdreven werd door het islamitisch herrenvolk.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 13:21   #62
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Fijn. Begin eens in Molenbeek waar de autochtone minderheid zo goed als volledig weggepest en verdreven werd door het islamitisch herrenvolk.
Wat was die autochtone bevolking daar toch ZWAK.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 13:32   #63
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Zou het niet kunnen dat het de islamofielen zijn die terug naar de zestiende eeuw willen?
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 14:55   #64
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Nauw, schriftgeleerden kunnen en heel hoop zijn, ik weet wel dat de "ijtihad" binnen de schriftgeleerden gesloten is tijdens het ottomaanse bewind omwille van de onophoudende conflict (tussen de schriftgeleerden en daarmee bedoel ik dat het enkel binnen de "hadithologie" is !). Maar dat wil niet zeggen dat de "ijtihad" letterlijk gesloten is, integendeel ,vandaag de dag hebben we een zeer grote nood aan deze ijtihad,. Nu ,als je de "salafistische" methode als "het" enige methode ziet die "alle" moslims volgen is dat een serieuse misvatting !

Ik had al eens een discussie met "redawasp" over dit onderwerp waarop ik zei dat de meeste moslims dan zeg ik (90 %) van de moslims soufitisch geinspireerd zijn in hun levensovertuiging zowel binnen de vier rechtscholen of daarbuiten !(het cijfer kan wel nu veranderen; laatste analyse van de belgische staatsveiligheid en van Universiteit Gent hebben een vorse stijging geobserveert sinds begin 1990 van het "salafistische" denk/leef/overtuiging methode, de CIA heeft ook deze toename geobserveert in het M-Oosten maar ook de Franse en Marokkaanse staatveiligheid, er zijn zelf soufistische geinspireerde strekkingen die zelf "bekeerd" zijn naar deze vorm van leefsovertuiging, kijk bv naar Nigeria en soedan enz,enz...)
Dank, Lincoln.

Niet alle moslims zijn salafisten, maar ik heb nog geen betogingen van de zogenaamde meerderheid gezien tegen die salafisten. Wel integendeel: van zodra zij weer een slag geslagen hebben heerst er vreugde alom in de mohammedaanse wereld.

De soefi's zijn reeds lang in de verdrukking. Ook in West-Afrika. Zij vertegenwoordigen vandaag misschien nog 10%? De reden hiervoor is eigenlijk zeer eenvoudig: het is voorgeschreven dat men eens in zijn leven naar Mekka gaat als men daar de middelen voor heeft. Vroeger waren dergelijke tochten van bijvoorbeeld Indonesië of van Nigeria hele ondernemingen. Sinds reizen gemakkelijker gemaakt wordt, eerst door de moderne scheepvaart, dan door luchtreizen gaat men met miljoenen per jaar naar Mekka. Sommigen blijven daar ook voor langere tijd om nog meer lessen te krijgen in de zuivere leer.

Door het uitsltuiten van het vrije denken wordt niet alleen het denken over het ontstaan van de koran en de hadith, of over het bestaan van Mohammed, of het bestaan of de natuur van een god verhinderd, maar ook het ganse wetenschappelijk onderzoek over andere domeinen verlamd.

Over het ontstaan van de koran gesproken, je kent het verhaal van Abu Zayd?

Uit Wikipedia:
Nasr Abu Zayd never declared himself as an apostate. In an interview, he explained:
"I'm sure that I'm a Muslim. My worst fear is that people in Europe may consider and treat me as a critic of Islam. I'm not. I'm not a new Salman Rushdie, and don't want to be welcomed and treated as such. I'm a researcher. I'm critical of old and modern Islamic thought. I treat the Qur'an as a nass (text) given by God to the Prophet Mohamed. That text is put in a human language, which is the Arabic language. When I said so, I was accused of saying that the Prophet Mohamed wrote the Qur'an. This is not a crisis of thought, but a crisis of conscience."
De man zegt dan nog niet dat de koran ontstaan is over een langere periode (tussen pakweg 650 en 750?) en dat vele van zijn teksten terug te voeren zijn op oude christelijke, joodse en perzische verhalen. Neen: hij zegt nog altijd dat het echt het woord van Allah is, alleen dat het door een mens werd opgeschreven.

Maar Abu Zayd heeft natuurlijk nog andere stoute dingen gezegd:[indent]The judgement stated that:
"the defendant's proposition that the requirement of Christians and Jews to pay jizya (tax) constitutes a reversal of humanity's efforts to establish a better world is contrary to the divine verses on the question of jizya, in a manner considered by some, inappropriate, even for temporal matters and judgements not withstanding its inappropriateness when dealing with the Qur'an and Sunna, whose texts represent the pinnacle of humane and generous treatment of non-Muslim minorities.[indent]

En let op, Lincoln, want de rechters zeggen verder:
If non-Muslim countries were to grant their Muslim minorities even one-tenth of the rights accorded to non-Muslim minorities by Islam, instead of undertaking the mass murder of men, women, and children, this would be a step forward for humanity. The verse on jizya, verse 29 of Sura al-Tawba, which the defendant opposes, is not subject to discussion". (p. 16 of the judicial opinion)
Volgens die rechters heb jij hier nog geen tiende van de rechten die bijvoorbeeld een christene of ongelovige in Egypte zou hebben. Daarom moet jij hier geen jizya betalen.

Let wel: dat zijn geen oeroude teksten. Het proces dateert van 1981.

De brave man en zijn vrouw zijn uiteindelijk naar Nederland gevlucht.

Bovendien werd Abu Zayd ook nog met de dood bedreigd door heerschappen die zich betere "moslim" wanen dan hij. Ik heb nergens in de mohammedaanse wereld betogingen tegen deze bedreigingen gezien.
Oud 4 augustus 2007, 13:33   #65
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Persoonlijk heb ik geen enkele bezwaar tegen de salafisten, het idee opzich zou normaliter geen probleem moeten zorgen maar dat zal wel van individu tot individu afhangen !

Nu ja, je zegt dat je geen algemeen betogingen ziet vantewege de moslims gewoon omdat men mss met gerust wil laten, en daarbij ik vind dat men de vrijheid van iedereen niet moet schenden door het ééne of andere lopende complot !
Oud 4 augustus 2007, 18:51   #66
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Hoogmoed, misschien kan je al je postings eens nalezen en zien hoeveel je al bijgedragen hebt aan een discussie?
Wat is er? Bang dat de moslims zich gaan verzetten als je ze wil buitenkeilen?

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2007, 21:17   #67
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Wat is er? Bang dat de moslims zich gaan verzetten als je ze wil buitenkeilen?
Ga je je dan echt verzetten als je wordt buitengekeild?

Wat voor reactie is me dat nu op mijn "Hoogmoed, misschien kan je al je postings eens nalezen en zien hoeveel je al bijgedragen hebt aan een discussie?"
Oud 4 augustus 2007, 21:33   #68
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Hoog tijd om te verhuizen naar een islamitisch paradijs en kennis te maken met de islamitische versie van Verlichting.
Bye E! Have fun !

Weinig internationaal protest tegen gruwelijke steniging

Kiyani en zijn vrouwelijke partner Mokkarremeh Ebrahimi zaten ruim tien jaar vast in afwachting van de terechtstelling. De Europese Unie had op 20 juni de Iraanse regering nog opgeroepen het vonnis niet uit te voeren. Iran had hierop laten weten dat de mogelijkheid van steniging sinds december 2002 opgeschort was en dat dit nog steeds gold. Desondanks is Kiyani gestenigd. Minister De Gucht roept nu de Iraanse autoriteiten op de executie van Mevrouw Mokarrameh Ebrahimi te annuleren en zich te schikken naar de internationale en nationale afspraken. Merkwaardig is dat deze zaak al jaren aansleept en beide beklaagde bijna 11 jaar in gevangenschap doorbrengen dit gruwelijke vonnis tot op heden zo weinig internationaal protest te weeg brengt. Of is het wapen van de olie dan toch zo machtig? http://www.belg.be/
Inderdaad: over islam niets dan goed.
Eurabia: Europa verkocht, voor de prijs van...... olie.
Verkocht is eigenlijk verkeerd, we zijn niet verkocht, we zijn te grabbel gegooid als de eerste de beste hoer.

Vandaar dat er dringend nood is aan goede kerncentrales, of steenkoolcentrales... eender welke centrale, zolang ze maar niet op olie draait.

Bijkomend beveilig je deze centrales, door een uiterst strenge niet-islam aanwervingspolitiek en door raketten, gericht op mekka en medina te installeren. Zodat er eerst raketten vliegen en dan pas vragen worden gesteld.

En die vrouw heeft geluk, want ze is al geen maagd meer en dus mag/moet ze niet verkracht worden in de iraanse gevangenis, opdat ze niet naar de moslim hemel kan gaan.
Alhoewel over dat niet verkracht zijn (11 jaar tussen een bende gefrustreerden zijn opgesloten.... ik zou er mijn adem niet voor inhouden)

Gefantaseerd????
http://www.gebladerte.nl/10203l12.htm

En nog wat interessants, terwijl op zoek naar bovenstaande link:
http://iranactua.info/index.php/cont.../377/53/lang,/
http://www.weljongniethetero.be/viewtelex.asp?id=3199

En dan lees je hier op het forum, dat er mensen zijn, die meer respekt hebben voor dit regime, dan voor de belziekse maatschappij.
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2007, 21:38   #69
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Als de antwoorden op deze vragen een beetje duidelijkheid brengen in het geheel kunnen wij de discussie misschien op een iets hoger niveau tillen.
Keep on dreaming...

Nu vraag je me daar waarachtig enig serieus weerwerk en dat vereist nadenken, geen ingestudeerde slogans brullen.... ik vrees dat het niet gaat lukken, maar ja: wie ben ik
Oud 4 augustus 2007, 21:43   #70
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De drie parallellen die u trekt zijn totaal onjuist. 't Debat m.b.t. de islam draait niet rond religie als dusdanig, maar wel rond de vraag of een bepaalde religie wel inpasbaar in het geheel van de westerse normen en waarden. Deze discussie is er niet gekomen door een a priori-standpunt, maar wel na allerlei negatieve ervaringen die men met de islam heeft opgedaan in onze samenleving. Richelieu? Democratisch? Waar haalt u dat vandaan? De man was helemaal geen democraat en op geen enkele wijze een aanhanger van democratiserende opvattingen. In dit debat worden moslims ook niet beschouwd als "ratten". Kritiek op een bepaalde religie is niet hetzelfde als denigrerend gaan spreken over de personen die deze religie aanhangen. Ik zie trouwens ook geen enkele aanduiding voor een godsdienstoorlog, tenzij u natuurlijk daarmee de dreigende taal en de gewelddadige akties van de moslimfundamentalisten mee bedoelt.
Het uitmoorden van christenen -zie de post van Basy Lys (de zoekfunctie werkt (nog steeds) niet- in Libanon, kan je anders gerust een godsdienstoorlog noemen, met de verschrikkelijkste gewelddaden, wederom gepleegd door moslims. (aanhangers van islam dus, die in hun godsdienst verrechtvaardiging daarvoor vinden).

Ik kwoteer hier uit Basy Lys's post over de godsdienstoorlog (mijn titel) in Libanon:
Citaat:

Paspoortmoorden

Een andere reeks misdaden waarvoor de media nooit belangstelling hadden waren de zogenaamde paspoortmoorden. In Libanon stond de godsdienst op het identiteitsbewijs vermeld. Moslimmilities hielden dikwijls willekeurige voorbijgangers tegen voor een paspoortcontrole. Als zij christenen bleken te zijn werden zij ter plaatse doodgeschoten. Honderden, zoniet duizenden maronieten werden op die manier afgemaakt. Maar slechts één geval haalde de media: de dader was toen namelijk een christen en zijn slachtoffers waren moslims. De voorgeschiedenis van deze zaak is typisch voor de Libanese burgeroorlog: twee groepen jongeren uit christelijke families waren doodgeslagen met bijlen en knuppels terwijl zij een route verkenden voor een autorally. De oorlog had toen nog niet heel het gewone leven ontwricht. Twee van de vermoorde jongens waren broers. Hun vader was een journalist met pro-Palestijnse sympathieën. Hij behoorde niet bij een of andere militie. Maar toen hij de dood van zijn twee zonen vernam sloegen bij hem de stoppen door. Met enkele gewapende vrienden trok hij door de straten van Beiroet en begon aan zijn reeks paspoortmoorden tegen moslims. Daarbij vielen 100 doden. Dat kwam wel in de kranten. Men bedacht er zelfs een lugubere naam voor: Zwarte Zaterdag. Die ene, geïsoleerde wanhoopsdaad van een door verdriet krankzinnig geworden vader moest dienen om alle Libanese christenen af te schilderen als fanatici en moordenaars.

Behalve de massamoord in Sabra en Sjatilla was dat de enige keer dat christenen zich op grote schaal te buiten gingen aan wraakakties.
Oud 4 augustus 2007, 21:51   #71
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breinsmurf Bekijk bericht
Dit geldt evenzeer voor de westerling die de islam afdoet als een 'achterlijke religie' als voor de moslim die de westerse maatschappij afdoet als 'decadent, losbandig en imperialistisch'.

Derde probleem: ik krijg de indruk dat men tegengestelde meningen steeds vaker met bruut geweld ipv met woorden wil overtuigen.
Ik zie die westerling nog altijd niet een moslima verkrachten omdat ze moslima is.
Ik zie die westerling nog altijd niet de moslims dwingen om ook varkensvlees te eten.
Ik zie die westerling wel akkoord gaan om tegen zijn bestaande wetten in, de islam te aanvaarden???
Hoe kan dit?

Islam stelt duidelijk dat de eigen wetten BOVEN DE wetten staan van het land waar ze wonen. Daarvoor alleen al zou die ideologie moeten verboden worden. Ze WEIGERT de wet te aanvaarden.
  • Onze wetten verbieden polygamie... in islam toegelaten EN toegepast, ook in het westen.
  • Onze wetten verbieden verkrachting... in islam is de vrouw als je tuin: je gaat erin als je goesting hebt.
  • Onze wetten verbieden geweld binnen huwelijk.... rmp(*) mohamed stelt dat niemand een man zal vragen stellen waarom hij op zijn vrouw klopte.
Dat is geen verzinsel, maar staat allemaal te lezen in de 'heilige' boeken van de islam.

Hoeveel meer van dit soort zaken dulden wij?
Vrijheden waar eeuwen voor gevochten is, geven wij nu zonder problemen terug. We bollen af richting 7de eeuw... recht naar de woestijn (letterlijke EN figuurlijk!)
Oud 4 augustus 2007, 21:53   #72
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Islamofobie bestaat niet. Het is gewoon een kut-termpje bedacht door diegenen die de realiteit niet durven onder ogen te zien, het debat niet durven aan te gaan en de grandiose mislukking van de heilige multiculmaatschappij niet durven te erkennen.
Ook deze tekst kan je best bewaren: je kan dan simpel knippen en plakken, want je hebt dit statement bijna constant nodig op dit forum.
Oud 4 augustus 2007, 21:59   #73
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Ik denk dat je borgorocco ook al mag aanhalen...
Nog gemeenten of steden of buurten waar autochtonen al niets meer te zeggen hebben of mogen zeggen.

Ook in Nederland, waar onlangs nog een dode viel....

Of in Frankrijk met de zone sensibles.... give me a break
Of de schade en het geweld -oa een oude man werd doodgeslagen door moslim krapuul- in Parijs, nadat twee moslims zichzelf elektrokuteerden omdat zij op de vlucht waren voor de politie.....
Oud 4 augustus 2007, 22:17   #74
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Persoonlijk heb ik geen enkele bezwaar tegen de salafisten, het idee opzich zou normaliter geen probleem moeten zorgen maar dat zal wel van individu tot individu afhangen !
Inderdaad, Lincoln, geen enkele volgeling van Mohammed kan er een probleem mee hebben dat wij teruggevoerd worden naar toestanden van meer dan 1000 jaar geleden.

Het is toch wel een beetje eigenaardig dat al die volgelingen naar Europa komen op de vlucht voor de slechte toestanden thuis, slechte toestanden die juist gecreëerd werden door een ideologie die totaal achterhaald is en enkel tot armoede en achterlijkheid leidt?

Citaat:
Nu ja, je zegt dat je geen algemeen betogingen ziet vantewege de moslims gewoon omdat men mss met gerust wil laten, en daarbij ik vind dat men de vrijheid van iedereen niet moet schenden door het ééne of andere lopende complot !
De volgelingen van Mohammed protesteren niet tegen alle moorden die door hun voormannen gepleegd worden omdat zij er diep in hun hart mee akkoord gaan. Ze juichen er zelfs om!
Oud 4 augustus 2007, 22:53   #75
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Ga je je dan echt verzetten als je wordt buitengekeild?

Wat voor reactie is me dat nu op mijn "Hoogmoed, misschien kan je al je postings eens nalezen en zien hoeveel je al bijgedragen hebt aan een discussie?"
Ik hoop dat ze mij niet buitengooien, als lid van een familie die al 4 generaties Belg is en daarvoor uit Holland kwam.
Niet dat dat wat uitmaakt natuurlijk. Iemand die hier gisteren kwam wonen heeft evenveel rechten als ik.

Oud 4 augustus 2007, 22:56   #76
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Ik zie die westerling nog altijd niet een moslima verkrachten omdat ze moslima is.
Ik zie die westerling nog altijd niet de moslims dwingen om ook varkensvlees te eten.
Ik zie die westerling wel akkoord gaan om tegen zijn bestaande wetten in, de islam te aanvaarden???
Hoe kan dit?

Islam stelt duidelijk dat de eigen wetten BOVEN DE wetten staan van het land waar ze wonen. Daarvoor alleen al zou die ideologie moeten verboden worden. Ze WEIGERT de wet te aanvaarden.
  • Onze wetten verbieden polygamie... in islam toegelaten EN toegepast, ook in het westen.
  • Onze wetten verbieden verkrachting... in islam is de vrouw als je tuin: je gaat erin als je goesting hebt.
  • Onze wetten verbieden geweld binnen huwelijk.... rmp(*) mohamed stelt dat niemand een man zal vragen stellen waarom hij op zijn vrouw klopte.
Dat is geen verzinsel, maar staat allemaal te lezen in de 'heilige' boeken van de islam.

Hoeveel meer van dit soort zaken dulden wij?
Vrijheden waar eeuwen voor gevochten is, geven wij nu zonder problemen terug. We bollen af richting 7de eeuw... recht naar de woestijn (letterlijke EN figuurlijk!)
Ik zie de westerling wel bommen gooien op onschuldige IOrakese vrouwen en kinderen.

Oud 5 augustus 2007, 00:02   #77
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie de westerling wel bommen gooien op onschuldige IOrakese vrouwen en kinderen.
Dus omdat Amerika Irak of wat weet ik nog allemaal bombardeert, mogen al die moslims naar hier komen, en het kot afbreken, stelen, verkrachten en doen wat ze willen? En dan moeten we ze nog onderhouden/huisvesten ook nog? Hoe komt een mens nu tot zo een absurde redenering?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2007, 00:28   #78
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard Islamofoben willen terug naar de zestiende eeuw

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Ik zie die westerling nog altijd niet de moslims dwingen om ook varkensvlees te eten. Hoe kan dit?
Wat betreft varkensvlees moet je maar de posts in dit forum lezen...
Voorbeeldje:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
ja maar, in Antwerpen is dat geen écht halal hoor Ze hebben dat die moslims wijsgemaakt, om hun de bek toe te doen.Nu zijn die mannen kontent, denken ze dat ze gewonnen hebben, maar in feite eten hun kinderen daar dikwijls varkenvlees zonder het te weten...En worden ze er ongezond van? Nee toch.Maar...wat ze niet weten, kan hun niet op de zenuwen werken ook niet
Verkrachtingen?
Oh, nee? Even Googlen:
Wat betreft Amerikanen:
http://www.aztlan.net/worst_photos_not_released.htm
http://www.aztlan.net/iraqi_women_raped.htm
http://www.npr.org/templates/story/s...toryId=5529884
http://womensspace.wordpress.com/200...g-may-trigger/
Wat betreft Serviërs(dat zijn katholieken)
http://www.haverford.edu/relg/sells/rape2.html
en dat is maar een deel van wat ik vond...

Citaat:
Stellen de US niet dat Amerikanen niet kunnen gedaagd worden voor het Internationaal Tribunaal in Den Haag? Dat zij het recht hebben hun eigen Grondwet én de conventies van Geneve aan hun laarzen te lappen middels geheime gevangenissen voor buitenlandse verdachten?
Citaat:
Onze wetten verbieden polygamie... in islam toegelaten EN toegepast, ook in het westen.
Verbieden? Big joke: hier neemt degene die wil een maitresse en zij en haar kinderen hebben dan een wettellijk statuut bij de erfenisverdeling: wettellijke polygamie onder een andere naam.

Citaat:
Onze wetten verbieden verkrachting... in islam is de vrouw als je tuin: je gaat erin als je goesting hebt.
Hier is daar nog niet zo recent verandering ingekomen en de islam eist ook respect voor de echtgenote
Citaat:
Onze wetten verbieden geweld binnen huwelijk.... rmp(*) mohamed stelt dat niemand een man zal vragen stellen waarom hij op zijn vrouw klopte.
In de islam werd zelfs bepaald dat de man dat enkel mocht... met een tandenborstel..
Hier vallen ook duizenden vrouwen ten prooi aan huiselijk geweld vanwege de echtgenoot.

http://www.steunpunt.be/xcms/lang__n...4/default.aspx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Algemeen Welzijnswerk
Geweld in het gezin en geweld tegen vrouwen is geen zeldzaamheid. 68% van de Belgische vrouwen zeggen ooit in hun leven fysiek en/of seksueel geweld te hebben meegemaakt. (RoSa factsheets, 1998) In vergelijking met hetzelfde onderzoek in 1988 blijkt het fysieke geweld te zijn toegenomen met ongeveer 20% Daarnaast neemt ook de ernst van de feiten toe.

Hier, dicht bij jou:
Domestic violence rate unchanged, Statistics Canada finds
Seven per cent of women and six per cent of men end up abused by their current or former partners, Statistics Canada said in a new report, noting that the ...
htt://www.cbc.ca/canada/story/2005/07/14/domestic-violence-050714.html
....
The data collected show the nature and consequences of spousal violence were more severe for women than for men.

Je zal me nooit weten schrijven dat de islam ideaal is, verre van, maar je zou je de geschiedenis van de balk in eigen oog ook eens moeten herinneren.

Laatst gewijzigd door filosoof : 5 augustus 2007 om 00:57.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2007, 11:40   #79
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Islamofielen willen terug naar de 7de eeuw
Oud 5 augustus 2007, 11:43   #80
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Islamofielen willen terug naar de 7de eeuw
neen
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be