![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat is de eerste keer dat ik u ergens gelijk over kan geven se.
Racism is a weapon of mass destruction Laatst gewijzigd door 100% VLAMING : 3 augustus 2007 om 08:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als ik tegen de regionale verkiezingen de Partij van de Eiken Meubels opricht, en ik zie dat ik in 3 van de 5 Vlaamse provincies een lijst heb met 5 man erop.
Wil dat dan zeggen dat zulke partijen ook op TV moeten komen? Voer die regel in, en er zullen veel van die partijen uitgevonden worden, gewoon om op TV te komen.
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat hem trouwens de das zal omdoen ![]() Net zoals het het vb de das zou omdoen moesten ze ooit ECHT iets moeten bewijzen. Ik betreur dan ook ten zeerste het feit dat ze nog altijd geen plaats in de regering hebben... Vlaams nationalisten wanen zich zeer sterk maar zijn op federaal niveau niet veel waard en binnen opbouwende (dit is dus het tegenovergestelde van 'afbrekende') politiek ofwel helemaal afwezig ofwel helemaal onder tafel te spreken. Een luchtbel dus... Als Yves zo dom is om het schoothondje te blijven spelen dan zal hij daar voor afzien doet hij dat niet dan geef ik hem nog een kans... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() fluiten in het donker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() weet je totaal niet, vb valt niet te vergelijken met eender welke "extreem-rechtse" partij die in het buitenland in een regering zit/zat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Zo zal een roepende Filip de Winter weinig bijbrengen aan de begroting, een hoog van de toren kraaiende Van Hecke weinig bijbrengen aan buitenlandse politiek en een dikke nek als annemans zeker niks bijbrengen aan communotaire discussies...dusja. Maar zolang ze in de opositie zitten moeten ze helemaal niks bewijzen alleen af en toe roepen, schreeuwen en boos weglopen. Wat ze al sinds jaar en dag doen. Dit schijnt dan ook wel in goede aarde te vallen bij sommigen bij anderen begint dat afgezaagd te klinken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Tja is het hun schuld dat ze in een cordon zitten ?
Oja volgens de poco's wel natuurlijk....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Zeg ik ook altijd...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Staatssecretaris
|
![]() de zogenaamde democratische partijen met groen en spa op kop hebben een verpletterende verantwoordelijkheid in het feit dat de bevolking het gevoel heeft dat de politiek niet naar hen luistert
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En ik zei "denk ik" ik ben dus op zoek naar mezelf ![]() Vooroordelen zullen blijven m'n beste, zo heb ik er een pak over u (raar maar waar), maar deze heb jij ook. ps: ik ben fier op jou dat jij weet dat cola een zuur is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaams Belang heeft een studiedienst ! Wij zijn geen nazi-partijtje... wij zijn een grote Vlaamse partij ![]() Af en toe eet er wel eens iemand nasi... zukkel ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het VB (of hun sattelietorganisaties) koestert en huldigt wel oud-nazi's. Dus klaag niet over die link, die doen jullie julliezelf aan.
Laatst gewijzigd door Pietje : 3 augustus 2007 om 17:21. |
![]() |
![]() |