![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "In De Gloria" zat dan ook fantastisch in elkaar.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal inderdaad veel beterkoop uitkomen dan "net gemist". Ik weet niet hoe ze het durven vermelden, een aflevering van FC De Kampioenen uitzenden en onmiddellijk erna "net gemist". Alsof nog iemand wakker ligt van de kampioenen.
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet dat woestijnvis geen prima producties maakt hoor; d�*t ga je me niet horen opperen. Ik ben nog altijd een onvoorwaardelijke fan van bvb. 'Man bijt Hond'. Maar het wordt héél spannend voor de VRT in het komende seizoen. Het vat is af, alle hens aan dek om de broek op te houden (en dat na die peperdure investeringen in de newsroom...) Dat Van Roe nog de euvele moed had om de oorzaak van de aankomende malaise in de schoenen te schuiven van Mary (hierin geenszins tegengesproken door de politieke luchthoofden), getuigt van 's mans gebrek aan visie, takt en (professionele) integriteit. Maar daar heb ik me wel al langer van kunnen vergewissen. In een dynamisch medium is er nu eenmaal geen plaats voor apparatchiks. Hopelijk moeten we die les geen tweede (derde, vierde, ...) keer leren.
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik vraag mij af wat het gaat worden nu de geldstroom wat ingeperkt wordt. Het budget van de openbare omroep is enkele malen groter dan alle Vlaamse privézenders tesamen.
Ik denk dat als de VRT de andere zenders verder wil beconcurreren, ze een budget moet hebben dat 10 x groter is dan de privé. Ze werken nu eenmaal als een openbare dienst : dus inefficient, geldverkwisting, vriendjespolitiek, ... Laatst gewijzigd door Geertje : 7 augustus 2007 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Is het trouwens niet zo dat we in Vlaanderen gewoon weinig naar de televisie kijken?
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Als libertariër en staatshater geen goeie zaak voor u?
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo goed? Ik zou je in je cliché's vooral niet te zeer willen ontmoedigen.
![]() |